PANCHO Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 4 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodaforum20 Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 nerozumím otázce. No, jestli jsem to spravne pochopil, tak jezdis s 2.0 biTDI. Je to tak? Resim nakup noveho auta a jeden z kandidatu je biTDI. Jeste zvazuji i 2.0 TSI. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 ne s 3.0 TDI, jelikož ta má kolem 300 koní. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 No, jestli jsem to spravne pochopil, tak jezdis s 2.0 biTDI. Je to tak? Resim nakup noveho auta a jeden z kandidatu je biTDI. Jeste zvazuji i 2.0 TSI. Jak psal kokta7, já mám 3,0biTDI. Ve 2.0biTDI jsem jel pouze jako spolujezdec v multivanu, a jelo to taky velice slušně. Myslím, že by to pro tebe mohl být vhodný kandidát. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 Pancho, drzi se ti na tom voda. To je spatne. [emoji1] Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 No kdyz si topenari mysli, ze usazovani kalu je strojarina, tak prosim , ja jim to brat nebudu. Jenže já nejsem topenář. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 tohle si koupí http://www.autoforum.cz/technika/vw-1-5-tsi-evo-toto-je-novy-klicovy-benzin-vw-ma-vtg-a-az-177-koni/ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 Twl, mám mít oprávněné obavy? Variabilní geometrie lopatek turba u benzínu? Potažení ložisek hlavní hřídele polymery, načež mohlo dojít k přepřáhnutí na olej 0W20 s nižší viskozitou - hm, tak to vidím, že s koncernem to u mého příštího auta bude hodně nahnuté. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 Scheisse Henne. Rikam porad. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 Motosi. U Pawouka ve vlakne. Mně 3.p. to jen, ze nejsem sam kdo neumi cesky. A na Clinta ciham taky a pak mu to dam sezrat. [emoji1] Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 (editace) Díky za upozornění. Už přestanu bumbat, nebo začnu psát azbukou.... Houbelec, ještě si dám slivovičku. http://www.mojecestina.cz/article/2009013002-psani-me-mne Editováno: 28. Duben 2016, autor: motosman Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 28. Duben 2016 Autor Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 jde na mě nějakej moribundus, v krku nějaké svinstvo, pošli mi tu slivovičku Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 29. Duben 2016 Sdílet Vloženo 29. Duben 2016 Jenže já nejsem topenář. Ja prave zase elektrikar, proto jsem to zamerne napsal, jestli se ozves a ozval Twl, mám mít oprávněné obavy? Variabilní geometrie lopatek turba u benzínu? Potažení ložisek hlavní hřídele polymery, načež mohlo dojít k přepřáhnutí na olej 0W20 s nižší viskozitou - hm, tak to vidím, že s koncernem to u mého příštího auta bude hodně nahnuté. No a to je přesně ono, olej ma byt trochu tuhej a mazlavej, tyhle vodicky co asi zmuzou. Pak se to v lete prepaluje, kor kdyz je dneska moderni napln na 2.5l a vymeny na 30tis a experimentuje se i s 50tis (to snad uz kratej ke 40tis nebo ke 30tis). K cemu je to dobre? Ke snizeni treni a mensim emisim za studena. Tak sice na oko ekologicke, v realu ale nahovno a kdo chce aby mu motor slapal, tak stejne meni olej max po 10tis. A tak ho vytoci 2x tolik! Tedy zadne eko. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 29. Duben 2016 Sdílet Vloženo 29. Duben 2016 Jo jo, potom Fiati splňují eko testy jen po dobu cca 20minut, pak tradá emise... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Duben 2016 Sdílet Vloženo 29. Duben 2016 No jo, dehťáci mají zase problémy. Nová koncernová modla konstrukční řady EA211 1.5 TSI evo již na podzim (45 KT) letošního roku. Vypadá to, že nahradí všechny 1.2 TSI a 1.4 TSI s možností náhrady i za 1.8 TSI. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 29. Duben 2016 Sdílet Vloženo 29. Duben 2016 Unifikace. Za chvili si koupime jednojake auto jednr znacky a z venku sice bude vypadat kazde trochu jinak ale uvnitr technika stejna. Doufam ze ta auta co mam vydrzi hodne dlouho. Dnes vubec nevim co bych si koupil i kdybych na to mel. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Duben 2016 Sdílet Vloženo 29. Duben 2016 Copak unifikace, tam mi to tak nevadí, ale všechny ty inovace vzbuzují obavy. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 29. Duben 2016 Sdílet Vloženo 29. Duben 2016 Asi nás všechny čekají lítačky a max. operáky. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 29. Duben 2016 Sdílet Vloženo 29. Duben 2016 nestraš Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 29. Duben 2016 Sdílet Vloženo 29. Duben 2016 Poslední výzkumy ukazují, že lidé už nelpí na vlastnictví auta, ale chtějí být mobilní 24 hod denně. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 29. Duben 2016 Sdílet Vloženo 29. Duben 2016 Já mám raději svoje. Operáky už sem měl tři. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Duben 2016 Sdílet Vloženo 29. Duben 2016 Motosman má pravdu, nastupující generace mladých už tolik nelpí na vlastnictví auta, oni jim stejně vůbec nerozumí, netuší co je pod kapotou, jak to pracuje atd. Zajímá je tak maximálně cool design a hlavně rozsáhlá konektivita (já na autě tedy hledám jiné věci, ne jestli se mi někde zrcadlí mobil, či co - těch témat, kde majitelé brečí, že to stejně pořádně nefunguje, je tady na foru už docela dost). Oni už se totiž bez připojení neobejdou. No a ty "správně uvědomělé" navíc samozřejmě ekologie = hybridy, elektromobily a jiné fujtajbly. Výsledkem toho bude, že zde budou jezdit a sdílet se auta bez řidičů s tím správným jediným eco pohonem. Jsem rád, že ještě zažívám dobu, kdy si mohu relativně svobodně jezdit s mým vlastním vozem s klasickým spalovacím motorem. Možná jsem zpátečník, ale ty nastíněné vize se mně vůbec nelíbí. 5 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 29. Duben 2016 Sdílet Vloženo 29. Duben 2016 (editace) Těžko říct, i starší lidi zrovna nemusejí mít rádi auta a prostě je odvezou z místa A do Kauflandu. Tak služební či půjčování se prostě vyplatí u dnešních aut. To vidíme sami, co Wagen s EU vymýšlí s motory a ostatní značky jak by smet... to že se kazí běžnější věci, tak to tak ani nebolí. ale jak se podělá motor nebo převodovka, tak je to finanční konec pro to auto. Operáky se moc za mě nevyplatí, Full service(že ti auto odvezou do pneuservisu a do obyč servisu) stojí na víc hrozné poplatky, jak to auto trošku z venku odřeš, nebo v interieru, hned ti to nafakturují a můžou ti prakticky jakékoliv opotřebení nafakturovat. Dnešní lité kola ve velkým rozměrech klidně stojí u leona třeba 12000kč... Tak cool design zajímá i tebe, sám pomlouváš třeba palubovku v Leonu. Mě třeba vůbec nevadí a už tolik na to nelpím. Prostě to tak je a nevybereš si ani u u jiných aut. sám nevím co si koupit i když nějaké peníze mám. Elektrika má smysl tak u mého skateboardu a podobné kraviny, zrovna sem přijel z hospody a jak se krásně přes cyklostezku a park jelo jinak superb 3 FL a kodiag už mají připraveného hybrida. Jinak tohle GT4 to je můj sen, stále se dnes i dělají krásné auta. Editováno: 29. Duben 2016, autor: kokta7 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 30. Duben 2016 Sdílet Vloženo 30. Duben 2016 (editace) Editováno: 30. Duben 2016, autor: PANCHO 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 30. Duben 2016 Autor Sdílet Vloženo 30. Duben 2016 Nejhorší je, že tyhle technické vymoženosti začínají cpát i do motorek. Teď se bojím, abych ten skvělej poslední kvalitní motor, co mám v mašině, nezkurvil tou eko sračkou, která se bude tankovat. Tyhle motory totiž ještě potřebují normální benzín. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky