Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

No když je to v upoutávce Magistrátu tak je to pravda. Ještě že RAMka není žádné SUV.  A když není místo k zaparkovámí, tak si ho uděláš s tímto autem, tedy nárazníky budou lepší nelakované. :D Ač občas mezi takové cyklozmrdy patřím, v Praze bych se bal na kolo jenom podívat, natož na něm jed. To se zase mám rád ( samice, nesamice). Jezdit mezi těma nervákama pražskýma a dejchat ten sajrajt z vykuchaných dieslů.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 minutami, Petrrr napsal:

Kokto, kaýdej není buzerant jako ty aby se furt fotil. Já z tebe chčiju.

se podívej na ty dnešní lidi, samej facebook, yutube, instagram a nevím co. každá buzna jako ty má androida s fotákem a furt si něco fotí!

Editováno: , autor: kokta7
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jo, jede to málo, nemá to výkon a nedá to ani 130km/h. Vracím se zpět do Fabie a objednávám si ještě jednu novou Fabii s nadčasovým 1.0 MPI motorem. Ještě uvažuji, zda zvolit výbavu Active nebo TRUMP/F výbavu. Chtěl bych něco trochu více. :D

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 minutami, Stringo napsal:

No sice nic moc, ale na druhou stranu s touhle motorizací asi neuděláš chybu, co se koncernu týče. Neslyšel jsem v okolí, kdo tenhle motor má, že měl nějaký problém a auta mají neježděno přes 150tkm

To neslyšíš u žádného normálního řidiče. To jen plačky tady na fóru si stěžují, že si koupí auto s nápravou, které se dávají na vlakové vagóny a pak jim to vrže a nejede. :ph34r:

Editováno: , autor: Sabiza
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je fakt že kvalitou zpracování je opel za stejné peníze o několik levelu lepší než škodovka o tom nemá smysl diskutovat. Škodovka si je moc jistá, protože má obrovské prodeje i přes to, že za ty prachy nabízí asi nejméně z evropských automobilek, na českém trhu paradoxně méně než VW ale ten trpí stejnou kvalitativní chudobou.

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobně jsem sám Opel ze začátku ani nechtěl a v týdnu, co se dražil, jsem se musel hodně přemlouvat k tomu, abych se vůbec jel podívat na to, jak vypadá a projet si ho. Dražila se tam i Audi A6, ale byla bouchnutá až moc na to, abych se tím zaobíral. Po prohlídce jsem přišel na to, že tam odešla i spojka, takže oprava (včetně nových rozvodů za 40 tisíc) by stála více než celý Opel.

 

IMG_20170502_120725.thumb.jpg.312c98662ee98b4954310d82ef98ed6f.jpgIMG_20170502_120735.thumb.jpg.485909675226ca6953a1f7df8cc66f3c.jpgIMG_20170502_120757.thumb.jpg.6fa12d2117f453095660cac47a8b6b0a.jpg

 

 

Neříkám, že jsem unešený z toho, jak je Opel úžasný. To rozhodně ne, má dost nedostatků, které by se musí přecházet (spotřeba, váha). Například ovládání tempomatu je zmatené a proti ŠA podivné. Volant je obrovský, má divná tlačítka, aktualizace navigace stojí 5 tisíc, autorizovaný servis je drahý jako prase a dokázal bych si představit trochu lepší uspořádání středového panelu, na který si musí člověk trochu zvyknout. Na druhou stranu to auto má za sebou 200 tisíc kilometrů, vrže minimálně (resp. někde v palubní desce mírně bouchá při nižších otáčkách doinstalované handsfree od nějaké no-name značky, kterou tam pojišťovna měla), je potřeba namazat spojkový pedál, musím opravit menší odřeniny laku, ale nic, co bych nepřežil. Pro mě je důležité, že v tom je solidní motor, který něco vydrží, má to bezpečnostní prvky, ISOFIX, tempomat, kvalitní a pohodlná sedadla. A hlavně to má můj vždy chtění středový rozdělovač na zadních sedačkách, do kterého si člověk dá dvě pití a sváču! Když to beru se vším všudy, co jsem zatím dělal a platil, jsem na 152 357 korunách, včetně nákupní ceny, povinného ručení, nových pneumatik, xenonových výbojek a povinné výbavy.

 

Za tu cenu bych Octavii nesehnal, rozhodně ne v takové výbavě a stavu. Rozhodně bych musel sáhnout po Octavii, která byla jetá pouze na německých dálnicích, za příznivého počasí, jezdil s ní zkušený řidič, aka. uznávaný doktor a byla servisovaná jen ve špičkových servisech (ale servisní knížka se omylem ztratila). Takže ano, Insignia není výhra, není to ovšem ani prohra. Za ty prachy si říkám, že je to prostě kup roku. A pokud se mnou bude rok? Dva? Klidně... pak ji za těch 150 tisíc (teď je ve stejné výbavě za 250 a více) prodám a budu zase na nule. :)

Editováno: , autor: Sabiza
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za ty prachy bych neváhal tak. Ale nechápu co všichni máte s německými dálnicemi. Nikdy jsem nejezdil po dálnicích kolem Düsseldorf, ale dálnice na Berlin, Hannouver, pak jížní dálnice na Stuttgartt, Norimberk... jako žádná zázrak. Konkrétně A17/A14 si nezadá s D1 před rekonstrukcí... Naše dálniční síť bez D1 má vysokou kvalitu povrchu. Čímž se dostávám.... nechápu proč opravují primárně dálnici kolem humpolce, když absolutně nejhorší je průjezd D1 u brna, tam už se nedá jet bezpečně ani 80 km/h. U Humpolce díky povrchové zimní úpravě byla dálnice dost OK.

Editováno: , autor: 15degren
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za sraz, doufám, že všichni dorazíte domu ok [emoji6] Stanmar rozhodl, že Sabiza dostane ještě šanci, ale musí veřejně plivnout na svého Opla a složit ódu na dvojkovou oktavku v bílé barvě. Navíc do roka musí Sabiza pořídit kvalitní vozidlo značky Škoda. [emoji3]

Tak to aby uz zacal nejakou jednickovou Fabii, Oktavu a nebo SuperBa hledat, pak uz to slo dolu.
Tím úsporným TSI.[emoji6]
Musel jsem protáhnout trubky....

Jsi mel za volantem slivku a prptahoval svoje trubky ne.
NJN. Jednou zkusíš Forda a už nechceš nic jinýho...

Jo, pac Ford ma smlouvu s CD a k novemu vozu je ihned permice na rok na vlak a pri kazdy garancce se to prodluzuje - zaruka mobility.
Kdepak Forda, Thálie to je vůz - cestou necestou, polem nepolem. 

Uznavam ze predemnou stala Thalie a na ty chromovy poradny liste na kufru se mi krasne odrazel celej predek auta, pekne jsem videl ze blinkry blikaji, svetla sviti, mlhovky mlzi a sterace stiraji, opravdu to je praktický auto.
No když je to v upoutávce Magistrátu tak je to pravda. Ještě že RAMka není žádné SUV.  A když není místo k zaparkovámí, tak si ho uděláš s tímto autem, tedy nárazníky budou lepší nelakované. [emoji3] Ač občas mezi takové cyklozmrdy patřím, v Praze bych se bal na kolo jenom podívat, natož na něm jed. To se zase mám rád ( samice, nesamice). Jezdit mezi těma nervákama pražskýma a dejchat ten sajrajt z vykuchaných dieslů.  

Ja mit jed na kole, tak na to kolo taky radsi ani nekoukam.
No sice nic moc, ale na druhou stranu s touhle motorizací asi neuděláš chybu, co se koncernu týče. Neslyšel jsem v okolí, kdo tenhle motor má, že měl nějaký problém a auta mají neježděno přes 150tkm

A slysel jsi nekdy nekoho, ze by rikal ze s tou Fabii jel? Kamarada rodice si ji pořídili a po HTP dnes sni, prej to nebyl dobrej kauf, jeden clovek jaks taks, ale prej dva lidi a nakup a jizda snu zacina. Kamarad s tim jel jednou do prace a rikal ze to taky nedaval, ze HTP je proti tomu raketa. V praci cekam kdy bude, ale prej to nemaj v planu ani brat, po zkusenostech s HTP, kdy z toho kazdej zdimal to co tam nebylo, tak to pak jelo za 8l a to prej nepotrebujou, takze se bere slabsi TSi misto toho.
Osobně jsem sám Opel ze začátku ani nechtěl a v týdnu, co se dražil, jsem se musel hodně přemlouvat k tomu, abych se vůbec jel podívat na to, jak vypadá a projet si ho. Dražila se tam i Audi A6, ale byla bouchnutá až moc na to, abych se tím zaobíral. Po prohlídce jsem přišel na to, že tam odešla i spojka, takže oprava (včetně nových rozvodů za 40 tisíc) by stála více než celý Opel.
 
IMG_20170502_120725.thumb.jpg.312c98662ee98b4954310d82ef98ed6f.jpgIMG_20170502_120735.thumb.jpg.485909675226ca6953a1f7df8cc66f3c.jpgIMG_20170502_120757.thumb.jpg.6fa12d2117f453095660cac47a8b6b0a.jpg
 
 
Neříkám, že jsem unešený z toho, jak je Opel úžasný. To rozhodně ne, má dost nedostatků, které by se musí přecházet (spotřeba, váha). Například ovládání tempomatu je zmatené a proti ŠA podivné. Volant je obrovský, má divná tlačítka, aktualizace navigace stojí 5 tisíc, autorizovaný servis je drahý jako prase a dokázal bych si představit trochu lepší uspořádání středového panelu, na který si musí člověk trochu zvyknout. Na druhou stranu to auto má za sebou 200 tisíc kilometrů, vrže minimálně (resp. někde v palubní desce mírně bouchá při nižších otáčkách doinstalované handsfree od nějaké no-name značky, kterou tam pojišťovna měla), je potřeba namazat spojkový pedál, musím opravit menší odřeniny laku, ale nic, co bych nepřežil. Pro mě je důležité, že v tom je solidní motor, který něco vydrží, má to bezpečnostní prvky, ISOFIX, tempomat, kvalitní a pohodlná sedadla. A hlavně to má můj vždy chtění středový rozdělovač na zadních sedačkách, do kterého si člověk dá dvě pití a sváču! Když to beru se vším všudy, co jsem zatím dělal a platil, jsem na 152 357 korunách, včetně nákupní ceny, povinného ručení, nových pneumatik, xenonových výbojek a povinné výbavy.
 
Za tu cenu bych Octavii nesehnal, rozhodně ne v takové výbavě a stavu. Rozhodně bych musel sáhnout po Octavii, která byla jetá pouze na německých dálnicích, za příznivého počasí, jezdil s ní zkušený řidič, aka. uznávaný doktor a byla servisovaná jen ve špičkových servisech (ale servisní knížka se omylem ztratila). Takže ano, Insignia není výhra, není to ovšem ani prohra. Za ty prachy si říkám, že je to prostě kup roku. A pokud se mnou bude rok? Dva? Klidně... pak ji za těch 150 tisíc (teď je ve stejné výbavě za 250 a více) prodám a budu zase na nule. [emoji4]

Naopak Clint rikal ze autorizak je levnej.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 minutami, 15degren napsal:

Za ty prachy bych neváhal tak. Ale nechápu co všichni máte s německými dálnicemi. Nikdy jsem nejezdil po dálnicích kolem Düsseldorf, ale dálnice na Berlin, Hannouver, pak jížní dálnice na Stuttgartt, Norimberk... jako žádná zázrak. Konkrétně A17/A14 si nezadá s D1 před rekonstrukcí... Naše dálniční síť bez D1 má vysokou kvalitu povrchu. Čímž se dostávám.... nechápu proč opravují primárně dálnici kolem humpolce, když absolutně nejhorší je průjezd D1 u brna, tam už se nedá jet bezpečně ani 80 km/h. U Humpolce díky povrchové zimní úpravě byla dálnice dost OK.

Hele, jezdím do Brna co dva týdny a musím říct, že se D1 začíná lepšit a jde to opravdu znát. Teď je to sice zase úplně celé rozkopané, ale ty nejhorší úseky jsou téměř pryč. Spíše je smutný fakt, že ta dálnice bude mít ve většině míst stále jen dva jízdní pruhy.

 

před 6 minutami, Radius napsal:

Naopak Clint rikal ze autorizak je levnej.

Pravda, mám 20% slevu na originální náhradní díly a 10% slevu na práci.

Editováno: , autor: Sabiza
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jako rekonstrukce super, měla se už začít před 8 lety... ale nejhorší úseky byly a pořád jsou kolem brna, naštěstí tam často nejezdím tak mi to tak nevadí, ale jel jsem tam před měsícem a vytekly mi tam přední tlumiče, je fakt že už měli svoje ale zamrzí to. Ty tři pruhy opravdu nejsou nutné, oni do stoupání udělali třetí pruh pro pomalá vozidla, kdyby byly 3 pruhy všude tak to dopadne jak výpadovka z prahy, tam by nestačilo ani 8 pruhů, protože retardi se odmítají řadit do pravých pruhů a blokují střední úplně zbytečně a já pak jak č*rák musím předjíždět přes 3 pruhy abych je objel, protože jedou stovkou ve druhém pruhu ze 4 kdyby policajti tohle pokutovali stejně jak rychlou jízdou, bylo by na D1 mnohem méně nehod a řidiči méně frustrováni. 

Hlavně je extrémně nutné aby  se dodělala D3 protože ta stáhne z D1 třetinu vozů. Rovněž D11 když dokončí k olomouci tak to strhne další minimálně třetinu dopravy z D1. Nemá smysl rozšiřovat D1 ale dodělat zbylé dálnice a propojit tak jak mají být, pak nebudou lidi objíždět půl republiky přes D1. Až bude D3 a D11 hotová tak bude po D1 jezdit třetina aut co dnes.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...