Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
a já už se lekl, že se bude zase štěpit jádro [emoji6]
Ne už toho mám taky celkem dost [emoji6] Stejně to nemá hlubší smysl něco řešit.
Vloženo

V správach dávali, že v Plzni niekto poškodzoval pamätník amíckym osloboditeľom, ale stačil utiecť na modrom Rapide.

Pri vyšetrovaní očitých svedkov incidentu ale starí Plzeňáci dostali amnéziu a páchateľa sa nepodarilo vypátrať.:D

 

Vloženo (editace)
před 32 minutami, Clint napsal:

Však se politicky můžeš vyjadřovat jinde, třeba v pražské kavárně. Zde pokud možno o autech...

 

Jo, to jste tvrdil i minule a jen co jste se zbaběle vyhnul odpovědi, politika jako téma vesele pokračovala dál ;)

 

A jedna přátelská rada na závěr. Moc toho Ovčáčka s černobílým dělením na "pražskou kavárnu" a "obyčejné lidi" (někdo to nazývá hradní lihovar) nežerte. Na řadě míst znamená  označení domorodců (názorových oponentů) za pražskou kavárnu v podstatě urážku s patřičnými následky.:lol:

Editováno: , autor: j57
  • Pozitivní 1
Vloženo

j57, tiež som si povedal, že už kašlem na politiku, ale človeku to nedá neodpovedať :rolleyes: Ale slušnosť by tam byť mohla.

 

 

Vloženo

Taky už bych se na politiku vy.ral. Stejně se tady nic nevyřeší. Tak zase o autech. Problém je v tom, že já nemám skoro o čem psát. Jen leju naftu a kapalinu do ostřikovačů a jezdím. To je nuda :D. Už aby byl sraz... 

Vloženo (editace)

Beu: A co starty? Dvoulitry trpí SW problémem se studenými starty za studeného počasí, někdy prostě startují déle, než by měly.(jednotka špatně odhadne teplotu a žhavení neproběhne dostatečně)  V autorizáku dovedou řešit jen 135kW přehráním jednotky, ale na 110kW zatím nic nemají. Motos poradil docela zajímavou věc, nejdříve žhavit a nestartovat, pak na podruhé teprve startovat. Někdy třeba žhavit i dvakrát. My s tlačítkem to máme v tomto ohledu poněkud složitější :)  Ale zdá se, že zatím to funguje dobře....;)

Editováno: , autor: Clint
Vloženo (editace)

Jo ale jinak je to tak, auto fachčí spolehlivě, nežere a hlavně ani nestoupá spotřeba oleje, jezdím od výměny k výměně. To předchozí TDI PD 96kW jsem musel poměrně často něco dolejt. No a o své původní 1,8 TSI ani nemluvě, tam už při nájezdu 100tis šel litr na každých tisíc km.

 

Něco jsem slyšel, že Škodovka hodlá ukončit výrobu kinder kárek Rapidů. Důvodů je prý víc. Nepovedly se tak jak předpokládali a není o ně takový zájem. Jedná se totiž o low costový model pro zájemce, co chtěli velký kufr za malý peníz,  vozidlo původně pro málo majetné důchodce a mládež. Ale situace je jiná. Důchodci kupují Fábie v combi a mládež chce auta, co trochu jedou a neudělají si s nimi ostudu na ulici. Navíc low costový model prý lehce nahradí Octavia v základu, nebo již zmíněná Fábia. No ale hlavně, o sociálně vybavené vozy údajně není již poptávka, lidi chtějí vysokou výbavu a tak Octavia jde především ve výbavě Style.... :D 

 

Editováno: , autor: Clint
Vloženo
před 2 hodinami, Clint napsal:

Dneska tu Stanmar asi není, zřejmě montuje Ikarusy, vyndavá převodovku na zkoušku :D Vůbec je to tu dneska nějaké prázdné ;) 

Na rozdíl od tebe dospávám noční směnu doma. U nás v práci socialismus nefuguje tak jako u tebe v zaměstnání....U nás se v pracovní době pracuje....

  • Pozitivní 2
Vloženo
před 12 minutami, stanmar napsal:

Víš vůbec kdo byl Bedřich Reicin, který je pod tím podepsán ?

Novodobý Drhoš ? :D

Tu nejde o Reicina. Tu ide o pamäť priamych účastníkov konca vojny. To,  že sa židovský popletený komunista podpísal pod tú knižôčku, nemení fakt o okupácii Československa ušáckou armádou. Zabúdaš, že pre pár rokmi sme ešte boli spoločným národom a svedkov je dostatok.

To isté platí o SNP (slovenskom národnom povstaní). Sú dve rozdielne veci. Minulosť a história. Každá je opísaná inak.

 

 

Vloženo
před 23 minutami, stanmar napsal:

Na rozdíl od tebe dospávám noční směnu doma. U nás v práci socialismus nefuguje tak jako u tebe v zaměstnání....U nás se v pracovní době pracuje....

 

Tak to nebuď naštvanej, stačilo se v mládí lépe učit :smich:

Vloženo

Stane presne. Takovych clanku je. Ja uz ani nereagoval pac mi dosla sila.
Clinte Rapid ma opravdu koncit coz uz se psalo pred pul rokem. Duvody jsou vselijake ale zasadni je nastup SUV aut. Zustat ma jen Spaceback. Na druhou stranu ma byt i konec F v combi. Tu ma nahradit nejakej mrnavej crossover. Tedy Tve duvody konce Rapida jsou nejake vrchelate. Navic jeste nedavno byl Rapid 3. Nejprodavanejsi model Skody.. A ano ze zacatku byl lowcost tak dnes si to nemyslim. Ale ono vsechny Skodovky jsou zname v tom, ze je to jen navonena bida za predrazenou cenu.

  • Pozitivní 2
Vloženo

No kromě oktávek, ty jsou za dobrou cenu pro každého, stačí pár vejplat :D  ...tedy tvých ne, to je pak na dvacet let a k večeři chleba se solí :D

  • Pozitivní 1
Vloženo
před 45 minutami, Clint napsal:

 

Tak to nebuď naštvanej, stačilo se v mládí lépe učit :smich:

A jó, tak proto ty spíš v práci, protože tě k ničemu raději nepustí, jenom na úklid, ale i to koště jsi zlomil :t

  • Pozitivní 1
Vloženo

Plačka: Kdyby jsi se chtěl kindera zbavit, hoď ho ke mě. Já ho dám do šmelcu, za železo koruna za kilo, ale nejdřív se musej vyrubat plasty. To udělám a pojedeme zase 50:50, jako minule, jak jsem ti prodával ty pouzdra :D 

  • Pozitivní 1
Vloženo

@Clint Hele, ty studený starty se tu probírali i jinde. Mně se zatím stalo 2x za celou dobu, že to nestartovalo půl sekundy, ale 2 sekundy, jinak v poho. Já mám ale ještě Euro5 bez SS. Díky Bohu! 

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...