Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

V správach dávali, že v Plzni niekto poškodzoval pamätník amíckym osloboditeľom, ale stačil utiecť na modrom Rapide.

Pri vyšetrovaní očitých svedkov incidentu ale starí Plzeňáci dostali amnéziu a páchateľa sa nepodarilo vypátrať.:D

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 32 minutami, Clint napsal:

Však se politicky můžeš vyjadřovat jinde, třeba v pražské kavárně. Zde pokud možno o autech...

 

Jo, to jste tvrdil i minule a jen co jste se zbaběle vyhnul odpovědi, politika jako téma vesele pokračovala dál ;)

 

A jedna přátelská rada na závěr. Moc toho Ovčáčka s černobílým dělením na "pražskou kavárnu" a "obyčejné lidi" (někdo to nazývá hradní lihovar) nežerte. Na řadě míst znamená  označení domorodců (názorových oponentů) za pražskou kavárnu v podstatě urážku s patřičnými následky.:lol:

Editováno: , autor: j57
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky už bych se na politiku vy.ral. Stejně se tady nic nevyřeší. Tak zase o autech. Problém je v tom, že já nemám skoro o čem psát. Jen leju naftu a kapalinu do ostřikovačů a jezdím. To je nuda :D. Už aby byl sraz... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Beu: A co starty? Dvoulitry trpí SW problémem se studenými starty za studeného počasí, někdy prostě startují déle, než by měly.(jednotka špatně odhadne teplotu a žhavení neproběhne dostatečně)  V autorizáku dovedou řešit jen 135kW přehráním jednotky, ale na 110kW zatím nic nemají. Motos poradil docela zajímavou věc, nejdříve žhavit a nestartovat, pak na podruhé teprve startovat. Někdy třeba žhavit i dvakrát. My s tlačítkem to máme v tomto ohledu poněkud složitější :)  Ale zdá se, že zatím to funguje dobře....;)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo ale jinak je to tak, auto fachčí spolehlivě, nežere a hlavně ani nestoupá spotřeba oleje, jezdím od výměny k výměně. To předchozí TDI PD 96kW jsem musel poměrně často něco dolejt. No a o své původní 1,8 TSI ani nemluvě, tam už při nájezdu 100tis šel litr na každých tisíc km.

 

Něco jsem slyšel, že Škodovka hodlá ukončit výrobu kinder kárek Rapidů. Důvodů je prý víc. Nepovedly se tak jak předpokládali a není o ně takový zájem. Jedná se totiž o low costový model pro zájemce, co chtěli velký kufr za malý peníz,  vozidlo původně pro málo majetné důchodce a mládež. Ale situace je jiná. Důchodci kupují Fábie v combi a mládež chce auta, co trochu jedou a neudělají si s nimi ostudu na ulici. Navíc low costový model prý lehce nahradí Octavia v základu, nebo již zmíněná Fábia. No ale hlavně, o sociálně vybavené vozy údajně není již poptávka, lidi chtějí vysokou výbavu a tak Octavia jde především ve výbavě Style.... :D 

 

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Clint napsal:

Dneska tu Stanmar asi není, zřejmě montuje Ikarusy, vyndavá převodovku na zkoušku :D Vůbec je to tu dneska nějaké prázdné ;) 

Na rozdíl od tebe dospávám noční směnu doma. U nás v práci socialismus nefuguje tak jako u tebe v zaměstnání....U nás se v pracovní době pracuje....

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 minutami, stanmar napsal:

Víš vůbec kdo byl Bedřich Reicin, který je pod tím podepsán ?

Novodobý Drhoš ? :D

Tu nejde o Reicina. Tu ide o pamäť priamych účastníkov konca vojny. To,  že sa židovský popletený komunista podpísal pod tú knižôčku, nemení fakt o okupácii Československa ušáckou armádou. Zabúdaš, že pre pár rokmi sme ešte boli spoločným národom a svedkov je dostatok.

To isté platí o SNP (slovenskom národnom povstaní). Sú dve rozdielne veci. Minulosť a história. Každá je opísaná inak.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 23 minutami, stanmar napsal:

Na rozdíl od tebe dospávám noční směnu doma. U nás v práci socialismus nefuguje tak jako u tebe v zaměstnání....U nás se v pracovní době pracuje....

 

Tak to nebuď naštvanej, stačilo se v mládí lépe učit :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stane presne. Takovych clanku je. Ja uz ani nereagoval pac mi dosla sila.
Clinte Rapid ma opravdu koncit coz uz se psalo pred pul rokem. Duvody jsou vselijake ale zasadni je nastup SUV aut. Zustat ma jen Spaceback. Na druhou stranu ma byt i konec F v combi. Tu ma nahradit nejakej mrnavej crossover. Tedy Tve duvody konce Rapida jsou nejake vrchelate. Navic jeste nedavno byl Rapid 3. Nejprodavanejsi model Skody.. A ano ze zacatku byl lowcost tak dnes si to nemyslim. Ale ono vsechny Skodovky jsou zname v tom, ze je to jen navonena bida za predrazenou cenu.

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Plačka: Kdyby jsi se chtěl kindera zbavit, hoď ho ke mě. Já ho dám do šmelcu, za železo koruna za kilo, ale nejdřív se musej vyrubat plasty. To udělám a pojedeme zase 50:50, jako minule, jak jsem ti prodával ty pouzdra :D 

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...