Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Těch rozdílů je tam víc, teď jsem se díval na G7 a jsou tam jiné písty, setrvák, vačková hřídel a různé další součástky. Klika a ojnice jsou podle čísel dílů stejné pro 162, 206 a 221 kW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo to je co sem psal,ale zaklad motoru klika a ojnice stejne, to same mel treba motor 1,8t   v O1 RS a seat  cupra R   ale ojnice a klika stejne,

 

 

a pokud chce clovek vetsi vykon a aby to vydrzelo tak se musi dat lepsi vse a nejlepsi je vymenit motor a dat tam atmosferu 8litru:)

Editováno: , autor: PANCHO
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jsem prvni clen. V patek jsem si nevsiml policajtu a prolitnul jsem kolem nich sluzebakem trosku rychlejs. Mel jsem na tachaci v obci 84, na autodoprave jsme to kontrolovali a dle gps 87. No stesti ze jsem nemel diesla, ale chtel jsem 1.6 mpi. S dieslem to roztahuju na 100... mpi vic nedala. No kdyz jsem si pak precetl postup a nasledly pri takovem prestupku (v praci), tak jsem se sel odpoledne udat na policajty sam... no kdo uhodne, jak to dopadlo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...