Přejít na obsah

OIII vs konkurence


Pawouk

Doporučené příspěvky

Aleši, jen píšu na jakých drobnostech šetřej. Mi řekni, na čem z toho neušetřili? 

 

Naproti tomu tam cpou zbytečnosti. K čemu Ti jsou čidla na obsazenost sedadel? A nepiš, že je používá ecall. To jen big brother, který má fízlovat lůzu, schovyný za rádoby spásnou myšlenku. Celé to zaplatíš ty a nejen v autě, ale i ten ansámbl, krerý to obsluhuje na druhé straně. A pro mobilní operátory jistý kšeft. Jsem rád, že tam tento fízlák nemám. A moc mě mrzí, že do příštího auta mi unie donutí zaplatit lane asist a čelní radar. A slavnej ecall se lobisti a ekologové snaží legislativou protlačit ke sběru on.line dat o způsobu jízdy a spotřebě. E call zakazuje zákon užívat ke sběru jízdních dat. Ale jen státu. Výrobce auta si může data sbírat a shromažďovat jak chce. A taky už to dělá. Prostě další černá skříňka a bič na lůzu, který pod motivy strachu veřejnost tupě přijala. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja si ecall objednal dobrovolne. Tem blabolum o fizlovani se smeju. Vesmes si takto nejvic “stezujou” nuly, na ktere nikdo neni zvedavy a sami si tim zvedaji sebebedomi.

 

nemam problem s tim, ze ooerator bude vedet kde jsem. A co jako? Pokud me to jednou zachrani kuzi, dam si tam treba dva.

 

cidla sedadel jsou tam kvuli crash hvezdickam. Nenastve, neurazi.

 

a zbytek toho vyctu... jen zastupne hatespeech duvody.

Editováno: , autor: Tragedie_v_JZD
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 35 minutami, Clerfayt napsal:

Aleši, jen píšu na jakých drobnostech šetřej. Mi řekni, na čem z toho neušetřili? 

 

Naproti tomu tam cpou zbytečnosti. K čemu Ti jsou čidla na obsazenost sedadel? A nepiš, že je používá ecall. To jen big brother, který má fízlovat lůzu, schovyný za rádoby spásnou myšlenku. Celé to zaplatíš ty a nejen v autě, ale i ten ansámbl, krerý to obsluhuje na druhé straně. A pro mobilní operátory jistý kšeft. Jsem rád, že tam tento fízlák nemám. A moc mě mrzí, že do příštího auta mi unie donutí zaplatit lane asist a čelní radar. A slavnej ecall se lobisti a ekologové snaží legislativou protlačit ke sběru on.line dat o způsobu jízdy a spotřebě. E call zakazuje zákon užívat ke sběru jízdních dat. Ale jen státu. Výrobce auta si může data sbírat a shromažďovat jak chce. A taky už to dělá. Prostě další černá skříňka a bič na lůzu, který pod motivy strachu veřejnost tupě přijala. 

 

zrovna čidla, která rozpoznávají jestli někdo sedí na sedadle spolupracují se systémem Ecall.

 

Podle nich tísňová linka pozná, kolik je lidí ve voze a kolik sanitek bude potřeba vyslat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzpěra kapoty a další věci jsou hezké, ale pro mne osobně je důležitější to, jak se mi třeba sedí v sedačce, jak se mi v tom autě jede a jak se mi řídí. Ano poslední dobou jsou auta čí dál tím víc "ochuzená", ale je taky si potřeba uvědomit, že ta Fabia I stála 300 tis v Classicu s HTP 40kW, dnes se za 300tis koupí ve Style s TSI a to platy dnes a tehdá jsou uplně jidne (tedy i "reálná "drahost" auta). A upřímně, nedělám si iluze o tom, že by šetřil jen VW a ostatní výrobci ne...

 

Ad asistenti, taky jsem se jich "bál", ve Fabii mám sice jen FrontAsisant, ale upřímně můžu říct, že v dalším autě ho budu vyžadovat. A čidla zapnutých pásů? Používám pokaždé když někoho vezu (hned na palubce vidím, jestli se ti vzadu zapásali a kdyžtak je můžu "okřiknout", několik lidí už bylo překvapeno "jak to že o tom vím"). Ohledně e-call a sběru dat, je to sporné, osobně nosím mobil vždy sebou, který "špicluje" taky a co s tím nadělám, takže asi tak. 

Editováno: , autor: Martab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Clerfayt napsal:

No dyť říkám, že nám světýlko vzali....

 

Mám výbavu fresh a taky to světýlko mám. Nemáš ho náhodou rozbité? :D

 

Jinak obecně - kdo chce psa bit, hůl si najde. Já vidím v některých věcech pozitiva. Např. ony pásy - dojde k nehodě a po kom policajti půjdou? Po řidiči. To je osoba odpovědná za bezpečnost i zabezpečení posádky. Že dozadu nevidí nebo se během jízdy někdo bez řidičova vědomí odpoutá, pak policajty ani soud nezajímá. Takže konkrétně toto = ANO! :kol-130:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je sice možné, ale v případě nehody mi to svědomí asi neuklidní... Nehledě na to že ten nepřipoutaný neohrožuje jen sebe, ale všechny v autě, o to víc mne překvapuje, že v Rapidu to na zadních sedadlech není. Ale to už jsme trochu mimo téma.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, Clerfayt napsal:

Naproti tomu tam cpou zbytečnosti. K čemu Ti jsou čidla na obsazenost sedadel?

 

Chtělo by to trochu více pokory. To, že něco neoceníš ty, neznamená, že to tak nemůže být u jiných. Mně se třeba kontrola obsazení/pásů líbí. Pípání většinou hosty donutí samo, pokud ne, tak je donutím jízdou/pokynem já. Přitom pípání pásu řidiče bych nepotřeboval..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...