Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

tu pásku jsem tam dával já,protože s konektoru čouhaly dráty, hadičku nadsadím, jak tedy vyměním konektor za nový nevím jak vytáhnout ty dráty, myslíte že mám vyměnit nádobku za origo, kdyby to bylo těsněním pod hlavou tak by to asi vypadalo jinak že? 

Vloženo

Ahoj, s hlášením závady na expanzní nádržce mám problém již dva roky. Vyměněna chladící směs,

poté se čistila a následně měnila i expanzka. Problém přetrvává i když ty dva drátky propojím. Skoušely se měnit i budíky, nic nepomáhá. Někdy to nezapípá a jindy hned po nastartování. Někdy s teplým motorem po jeho vypnutí a zase nastartování to přestane. Potřeboval bych v budících přerušit to pípání ale hlavně vyhodit kontrolku teploměru. Trufl by si na to někdo?

Jára

Vloženo

Mi tvrdil mechanik, že je to těsnění pod hlavou, že vůbec nemusí být nádobka moc zanesená stačí prý trošku nějakého svinstva nebo mastného oleje. Když jsem se ptal na kolik to vyjde tak začal, výměna těsnění,srovnání hlavy,záleží jak to tam bude vypadat co bude třeba ještě vyměnit, olej,filtry,chladička, průplach cca do 10 tis. :kol-32: , tak jsem mu poděkoval a myslel si svoje, jo ještě řekl pokud si auto necháš 2 roky neřeš, pokud déle tak to oprav

Vloženo (editace)

Tak nejjednodussi kontrola je natlakovat chladici system a zjistit zda je tam nejaky unik, at uz z hadic nebo do motoru. Pokud tlakova zkouska dopadne dobre, tak kontrola nadobky, kabelu atd (to uz tu ale bylo napsano). Pokud je nejaky unik tak pak patrat dal kde je problem...

Editováno: , autor: Terenius
Vloženo (editace)

Únik kapaliny není, Wag neudává žádnou chybu. Proměřit káblíky se nedaří, jejich tam tolik ( u řídící jednotky) že nenvíme které měřit. Misumi, co tam chceš opravit chytrolíne, polamáné kolečko?

Jinak díky za rady.Novou řídící jednotku kupovat nehodlám, nějak odpojím pipák a přelepím kontrolku.

Editováno: , autor: Jaroě
Vloženo

Možná, že jsem chytrolín,. ale nás učili doměřit se až k závadě a tu potom opravit -je to mnohdy levnější ,rychlejší a účinější, než bezhlavě měnit a měnit-holt jsem ale chytrolín-beru to jako lichotku-dík

  • Pozitivní 2
  • Negativní 1
Vloženo

Jak to chceš proměřit, je tam snad stovka drátů.

Drát vede z bodu a do bodu b. Bod a je explanze a b zjistíš ve schématu. Pak jen prozvonit. Chce to jen čas a chuť. Za tu dobu co zde píšeš bys to měl 3x změřený.

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Mne to robí iba ráno pri štartovaní v mraze.Ak motor vypnem a znova naštartujem ,neprestane to.Musím prejsť aspoň 200m a znova vypnuť a naštartovať a potom to prestane.

Vloženo

aj mně a to jsem nádržku před rokem vyměnil, ale už jsem rezignoval, prostě též po chvilce udělám restart a je klid, další nádržku, abych měl na chvilku klid kupovat už fakt nebudu, jen občas skouknu hladinu, zda to přece jenom není hladinou a jinak na to kálím ;)

Vloženo
V 14. 11. 2016 at 20:43, Jožko napsal:

Mne to robí iba ráno pri štartovaní v mraze.Ak motor vypnem a znova naštartujem ,neprestane to.Musím prejsť aspoň 200m a znova vypnuť a naštartovať a potom to prestane.

je toho plný net ...

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Tak se mi po třech letech opět rozsvítila kontrolka chladící kapaliny (předtím výměna nádobky, poté výměna těsnění hlavy a rovnání hlavy). Tentokrát mi to ale nedalo, koupil jsem si novou nádobku sám, s tím, že se kouknu, jestli v ní nejsou vidět ty dráty, které je potřeba očistit, stejně jako to jde udělat v Oktávce. Vidět jsou, ale jenom trošku, protože inženýři vymysleli, jak je schovat.

 

Níže posílám fotky, stačí kouknout z vrchu, kde je připojen kabel a pak pod víčkem strčit šroubovák mezi ty dva zobáčky a najít ty dva dráty a pořádně šroubovákem oškrábat (oba dva), aby byly trochu čisté a kontrolka sepla = nebude svítit ani pípat. Když tam máte kapalinu, tak moc vidět nejsou ani takhle z boku, takže je to naslepo, ale "kov na kov" pocitově rozhodně poznáte.

 

Vyzkoušeno na mé Fábii a funguje. Sice teda ještě propláchnu motor čističem chladiče, ale i kdybych tohle měl dělat jednou za měsíc, tak je to lepší, než nic.

 

Rozhodně doporučuju vyzkoušet toto řešení, než to tahat do servisu, kde primárně budou z principu měnit díly.

 

 

IMG_20161213_162530.jpg

IMG_20161213_162549.jpg

Editováno: , autor: Wyder
Vloženo

zkusím ... poté co jsem loni na podzim vyměnil nádržku za novou a nebral jsem Činu, tak jak se ochladilo pod nějakých +5°C, tak mi stejně pípá každý den a musím po mírném zahřátí, dělat každý den restart

Vloženo (editace)

Nevím hele, jestli to vidět není, tak asi nemáš přesně tuhle (ta nejdražší)? http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6ru121407-vyrovnavaci-nadobka-chladici-kapaliny-skoda-12068.html

 

Tahle origo přímo od škodovky je (dráty) tam vidět takhle má a šlo mi to tím šroubovákem ošmrdlat, jestli to není není vidět u jiných nádobek, to nevím.  

 

 

Asi to bude u jiných výrobců různě dostupné/viditelné. Holt to chce vyzkoušet, trošku mi to připomíná situaci s termostatama, kde naopak originální jsou horší a ty polské díky lepšímu materiálu vydržej 2x tolik...

Editováno: , autor: Wyder
Vloženo

Díky, jen mne zarazilo, že když jsem otevřel kapoto, tak hladina byla kousek pod min a když jsem povolil víčko, tak vyskočila těsně pod max. Každopádně nová nádobka už je v kufru, tak snad nějakou dobu vydrží :)

 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...