Přejít na obsah

Kontrolka chladící kapaliny


pmultimix

Doporučené příspěvky

Ahoj, už delší dobu u mé fabie dochází k pípání a blikání po nastartování kontrolky chladící kapaliny, nevím, čím to je. Už jsme to jednou řešili, s dědou jsme rozmontovali nádobku, nasypali tam říční písek a saponát a pořádně s tím klepali a pak to odmastili, vypláchli a dali tam chladící kapalinu, chvíli to přestalo, a ted zase. Přitom je skoro plná, až někdy moc. Ale nemá to vliv na to, kolik jí tam je, bliká, i když je jí tam málo. A taky mi uniká trošku, vždy je trochu pod autem ráno, když to dám do garáže večer. Nevím, vypadá to, že to je těsnění pod chladičem. Už jsme to utahovali, ale pořád nic moc. Nevíte, jak na to, hlavně na tu kontrolku? díky

p.s. nechce se mi jet hned do servisu, ale jet 80km s blikající kontrolkou mě nebaví, i když někdy třeba po 40km zhasne sama

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O čištění přepadové nádobky si přečti fórum, je to tu někde popsaný, tuším Tomáš to čistí ředidlem, jinak pokud ti uniká kapalina, určitě najdeš místo kde to teče a pak budeš postupovat podle toho jaký díl je vadný. Pokud je to chladič, ten se dá opravit, pokud je to hadice, ta se dá vyměnit ale pozor, může to být i vadné víčko nádobky, to musí udržet určitý tlak, jinak si okruh sám vyhazuje kapalinu a ty to svádíš pak na únik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsme to prohlíželi a není tam moc vidět přes baterii, ale podle osahu a svitu baterky je to v tom nastavování, co je přesně před chladičem, takže asi těsnění, a ta kontrolka hlásí pokles tlaku a únik kapaliny no .... asi v prdeli těsnění, ale jak to vyměnit? a kolik vůbec stojí? má cenu dát to do servisu? Mám strach, ež když odpojím baterku, posere se nastavení počítače

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar. Ty máš Fabku z r. 2000? A už máš měněný nebo opravovaný svazek? Když ti něco začne blikat, nemusí to být vždycky vadná ta součástka, jejíž kontrolka bliká. Mně taky všecko blikalo a já mám ve svazku drátky v délce asi 10 cm shnilé. Přemostím drát, kontrolka nebliká. Jeden, druhý, třetí, desátý, dvacátý... :unsure:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar. Ty máš Fabku z r. 2000? A už máš měněný nebo opravovaný svazek? Když ti něco začne blikat, nemusí to být vždycky vadná ta součástka, jejíž kontrolka bliká. Mně taky všecko blikalo a já mám ve svazku drátky v délce asi 10 cm shnilé. Přemostím drát, kontrolka nebliká. Jeden, druhý, třetí, desátý, dvacátý... :unsure:

No jo, ale tohle je chyba chlazení, protože po zastavení mi vytéká, asi nedoléhá těsnění na přípojce od chladiče

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 4 měsíce později...
  • o 3 roky později...
  • o 2 týdny později...

Na to je taky prostriedok na cistenie chladicov to si kup predavaju to v kazdej predajni Nahradnych dielov . V tvojom pripade budes musiet vymenit tesnenie pod hlavou samotne cistenie je len docasne riesenie .Caf

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s trim proplachnutim to udelej alespon dvakrat,mozna i trikrat at mas jistotu ze novou nadobku hned nezaneses......a s tim tesnenim pod hlavou to bude asi pravda...tece ti nejspis olej do chladici kapaliny....tzn kdyz to jen vycistis moc toho nezmenis.....ale nove tesneni stoji pouhych 170 Kc tak jesi mas kde a cim a jsi zrucny tak to zmaknes sam ;)

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

K té kontrolce ,taky jsem vyměnil nádobku ,ale po 3-4měsících zjištěn únik oleje -těsnění pod hlavou.Minimální únik oleje ,ale celý okruh kudy teče kapalina  zasraný .Přetěsněno , několikrát čištěno a stejně je to pořád mastné .Co jste použili na odmaštění okruhu.

Editováno: , autor: marti.marti.marti
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Jestli má olej v expance (směs oleje a chl.kapaliny která zasviní snímač hladiny) tak je to na 100% těsnění pod hlavou. Běžná vada tohoto motoru. Taky jsem to absolvoval, nejdřív jsem vyměnil nádobku i s čidlem a cca po čtrnácti dnech to začalo svítit znova. Takže jsem to odvezl na výměnu těsnění pod hlavou, těsnění je sice levné ale při výměně se musí dát i nová sada šroubů + práce a vyšlo mě to na 3tis :-( + jsem musel znovu propláchnout celej systém, vyměnit znovu nádobku a dát novou chladící kapalinu, od té doby je konečně klid a nádobka čistá.

jinak olej mě taky neubejval, je to opravdu nepatrné množství které nelze na měrce oleje zaregistrovat.

Editováno: , autor: radek.me
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Dobrý den. Mám otázku, po nastartování se mi rozsvítí kontrolka kapaliny a ta mi zhasne až když je ohřátý motor a vypnu ho a následně ho zapnu. Ukazatel teploty motoru je v normálu, vody je v nádobce dostatek. Nádobku na kapalinu měním každé tři měsíce. Pokaždé když ji vyměním kontrolka se už nerozsvítí. Nevím si stím rady. Prosím o jakoukoliv radu. Předem děkuju

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...