acom Vloženo 20. Červen 2014 Sdílet Vloženo 20. Červen 2014 Neuvazuje Skodovka o tom ze by zacala do 110kw davat multilink? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 21. Červen 2014 Sdílet Vloženo 21. Červen 2014 nejspíš není důvod... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 22. Červen 2014 Sdílet Vloženo 22. Červen 2014 Vcera jsem jel po roce zase s multilinkem, tak vam nevim, nejak jisteji si pripadam s tou svoji klikou v O3, i jel jsem rozmlacenou silnici, spis cestou, s multilinkem sem trpel s kazdou dirou. Takze bud jsem divnej nebo je klika uplne v poho ne-li pro nejaky situace prijemnejsi. Mne klika vubec netrapi a vubec po viceprvku neplacu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 22. Červen 2014 Sdílet Vloženo 22. Červen 2014 Ano je to tak, psalo se to nékolikrát, ale také to, že to není to zcela objektivní porovnávat O II a O III... (rozvor a pod.) porovnávat O III s OIII snad.... ale zase motor .. nicméně je to daleko objektivnéjší... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xx30 Vloženo 22. Červen 2014 Sdílet Vloženo 22. Červen 2014 Mám také kliku na OIII 1,4 tsi a 17" kola a žádný problém s ní nemám. Při normální jízdě a to i na našich běžných cestách myslím zcela v pohodě. Buď jsem hluchý a nebo jen nevnímám nic negativního. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acom Vloženo 22. Červen 2014 Sdílet Vloženo 22. Červen 2014 Vice prvkova naprava uz ze sve podstaty fungovani musi byt komfortnejsi. To chce udelat srovnavaci test. Ale ne od uplacenych novinaru:) V praci mame OIII jak s multilinkem tak bez nej. Ukecam kolegy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom Muaddib Vloženo 23. Červen 2014 Sdílet Vloženo 23. Červen 2014 V G-TECu by měl bejt multilink... a to je to tuším 81 nebo 82 kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 23. Červen 2014 Sdílet Vloženo 23. Červen 2014 ano už se tu o tom psalo ZDE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acom Vloženo 25. Červen 2014 Sdílet Vloženo 25. Červen 2014 Do nejakeho "ekologickeho" nesmyslu multilink daji. Premiova Octavie s motorem 2.0 TDI CR a klikovou zadni napravou je takovy nesmysl, ze vetsi jsem nevidel. Uz jen proto bych si ozebracenou Octavii nekoupil. Ted jsem jel v novem Golfu. Je drazsi a o neco mensi ale zpracovani auta je uplne jinde. Octavia II tak ozebracena nebyla:( Kdo chce O III s multilinkem tak jedine 1.8 TSI, eRSa nebo 4x4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xx30 Vloženo 25. Červen 2014 Sdílet Vloženo 25. Červen 2014 Další kritik co slyšel, ale pořádně neviděl a nejezdil a všechno ví. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Flag Vloženo 25. Červen 2014 Sdílet Vloženo 25. Červen 2014 Golfa VII jsem kousek řídil zrovna před týdnem. V Octavii mám víc pocit auta. Co je ale v GVII hodně příjemné je k řidiči nakloněnej středovej panel. Naproti tomu přístrojvka mi přijde nízká a a řešení A sloupku nešikovné. Tím pidi okýnkem stejně nic vidět není. A nápravu jsem vůbec nepostřehnul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 25. Červen 2014 Sdílet Vloženo 25. Červen 2014 (editace) přesně jak píše ... je takovy nesmysl, ze vetsi jsem nevidel. ano, opravdu ani neviděl, však se k tomu přiznal, natož pak řídil nebo měl možnost porovnávat O III s O III Do nejakeho "ekologickeho" nesmyslu multilink daji. podobně i toto může napsat jen ten jak jsi to slušně napsal: Další kritik co slyšel, ale pořádně neviděl a nejezdil a všechno ví. no a toto mluví za vše: Ted jsem jel v novem Golfu. Je drazsi a o neco mensi ale zpracovani auta je uplne jinde. a všiml sis toho, že Golf je VW? a na závěr rozboru duchem chudého pisálka: Kdo chce O III s multilinkem tak jedine 1.8 TSI, eRSa nebo 4x4 ano, je to tak... ale věř že ti si tyto auta prioritně většinou kvůli víceprvkové nápravě jistě nekupují Editováno: 25. Červen 2014, autor: Hravec 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 25. Červen 2014 Sdílet Vloženo 25. Červen 2014 Golfa VII jsem kousek řídil zrovna před týdnem. V Octavii mám víc pocit auta. Co je ale v GVII hodně příjemné je k řidiči nakloněnej středovej panel. Naproti tomu přístrojvka mi přijde nízká a a řešení A sloupku nešikovné. Tím pidi okýnkem stejně nic vidět není. A nápravu jsem vůbec nepostřehnul. nespletl ses? nechtěl jsi psát do tohoto vlákna? http://forum.skodahome.cz/topic/124816-oiii-vs-konkurence/ jak souvisí středový panel, přístrojový panel, A sloupek s víceprvkovou nápravou to opravdu mimo všechna chápání.... jinak já u své O III s klikou také nevidím jak píšeš pidi okýnkem nápravu, pokud někdo ano, má asi děravou podlahu či co.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 26. Červen 2014 Sdílet Vloženo 26. Červen 2014 Flag se svezl Golfem, napsal co se mu více či méně líbilo a že rozdíl na nápravách ani nepostřehl, co je na tom špatného ? Hravec, Ty máš snad nějaký komplex že musíš v jednom kuse někoho poučovat co kam má nebo nemá psát. Pořád se zlobíš, že některé příspěvky nemají žádnou informační hodnotu a radíš pisatelům ať radši už nic nepíšou a podobně ale jakou hodnotu mají ty Tvé podrážděné reakce na kdeco to taky nevím. Nemám potřebu vždy reagovat na každý noví příspěvek, nemusím mít poslední slovo, pokud s něčím nesouhlasím tak nemusím hned každého přesvědčovat že nemá pravdu a moje věci nemusí být vždycky to nejlepší, tak to vidím za sebe.... 8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 26. Červen 2014 Sdílet Vloženo 26. Červen 2014 No tak hoši!!! V rodině máme OIII s klikou a víceprvkem a GVII s klikou takže můžu porovnat vše. Mezi OIII takovej rozdíl není klika více ,,bouchá" na nerovnostech jinak je vpohodě, multilink bouchá taky jen trochu méně obě Octavie se sportovním povozkem a 18"kolech!!! Golf je natom trochu lépe sportovní povozek a 17" kola méně jsou slyšet rázy od zadku (tlumenější) jinak žádný dramatický rozdíly v podvozcích není Golf je celkově tišší!!! A záměna kliky za víceprvek nemožná - jinde umístěné pružiny, u 1.4TSI velký tlumič výfuku (víceprvek by se nevešel), jiný uložení vlečných ramen atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 26. Červen 2014 Sdílet Vloženo 26. Červen 2014 (editace) Flag se svezl Golfem, napsal co se mu více či méně líbilo a že rozdíl na nápravách ani nepostřehl, co je na tom špatného ? Hravec, Ty máš snad nějaký komplex že musíš v jednom kuse někoho poučovat co kam má nebo nemá psát. Pořád se zlobíš, že některé příspěvky nemají žádnou informační hodnotu a radíš pisatelům ať radši už nic nepíšou a podobně ale jakou hodnotu mají ty Tvé podrážděné reakce na kdeco to taky nevím. Nemám potřebu vždy reagovat na každý noví příspěvek, nemusím mít poslední slovo, pokud s něčím nesouhlasím tak nemusím hned každého přesvědčovat že nemá pravdu a moje věci nemusí být vždycky to nejlepší, tak to vidím za sebe.... nechci tu zase přestřelku, ale mám pocit že ty máš komplex se navážet do všeho co napíšu.... jistě jsi myslel každý nový příspěvek, pochopil jsem .... Editováno: 26. Červen 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Červen 2014 Autor Sdílet Vloženo 26. Červen 2014 Hravče, viewer to naprosto přesně vystihnul. Chce to z tvé strany méně aktivismu a podrážděnosti a bude to ke všeobecné spokojenosti. Na kontrolu dodržování místních zvyklostí a pravidel je zde tým moderátorů, tudíž není nutné, abys neustále někoho plísnil a poučoval - jen tím provokuješ ostatní a zapleveluješ forum. Já si zde pořádek zjednám sám. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 26. Červen 2014 Sdílet Vloženo 26. Červen 2014 Já myslím,že na to Hravec má,z pozice prezidenta fóra, zcela právo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 26. Červen 2014 Sdílet Vloženo 26. Červen 2014 Přikládám foto klika vs víceprvek: červená šipka ukazuje na rozdílnou polohu pružiny a žlutá šipka na prostor kde u 1.4TSI zabírá tlumič a víceprvek by se nevešel. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Flag Vloženo 26. Červen 2014 Sdílet Vloženo 26. Červen 2014 Díky za parádní porovnání. Teď je vše jasné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 26. Červen 2014 Sdílet Vloženo 26. Červen 2014 (editace) ZDE v této souvislosti zajímavé téma na briskoda, jak v několika případech zapomněli prodejci vymontovat aretační přepravní elementy z tlumičů nového auta při prodeji - děs! to je panečku reklama prodejní sítě ŠA Editováno: 26. Červen 2014, autor: Hravec 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acom Vloženo 26. Červen 2014 Sdílet Vloženo 26. Červen 2014 (editace) Me zlobi, ze Octavia III je oholene auto. Za nejakou dobu budu resit jakou Octavii si poridit. A absence multilinku v motorizaci 2.0 TDI je pro mne nezkousnutelna. Treba se v koncernu hnou ledy a multilink se do 2.0 TDI vrati. Jinak dekuji za pouceni Hravcovi. Auto se 77 kw motorem a bez multilnku musi byt utrpeni, chapu:) Editováno: 26. Červen 2014, autor: acom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 26. Červen 2014 Sdílet Vloženo 26. Červen 2014 je možné že až to budeš řešit bude možnost výběru u některých motorizací, už se tu o tom psalo.... věř tomu že není! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 27. Červen 2014 Sdílet Vloženo 27. Červen 2014 Tak to je naprosto individualni vec. Je mnoho lidi, pro ktere 1.6TDI utrpeni opravdu je. Stejne tak je mnoho lidi, co to povazuji za uzasny motor. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 27. Červen 2014 Sdílet Vloženo 27. Červen 2014 (editace) Acom: povoz se s O3 s klikou a zjistis ze si vlastne nezjistil nic. Ja najezdil 500tis km s viceprvkem u O2 a ted jezdim s klikou. Vim trochu jina auta, ale s O3 se mi na silnici jezdi lepe a i lepe se mi rezou zatacky i lepe to auto sedi pri vysokych rychlostech. Takze za me klika super bez problemu, to jestli vic bouchne nevim nijak to neregistruji. Obecne je mi jedno jestli mam vzadu torzni tyc, viceprvek, kliku, listova pera ci vzduchove tlumice. Podstatne je pro mne jak je celkove podvozek naladeny a jak se s nim pri jizde citim a jaky mi dodava pocit jistoty pri rizeni bez ohledu jakou technologii vyrobce zvolil. S klikou jsem ten dobry pocit neztratil.I kdybych si mohl za viceprvek priplatit, tak bych to po zkusenostech co ted mam neudelal - pro mne vyhozeny penize. Editováno: 27. Červen 2014, autor: bicista 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.