Hravec Vloženo 18. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2014 mrkni sem třeba tam něco najdeš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 19. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2014 To je jasný, že nemůžete zjistit, jestli je to přední nebo zadní náprava. Spíše by mě zajímalo, jestli se toto "dupaní" nebo duté bouchání projevuje i u ostatních O III. Mám auto s klikovou zadní nápravou. Pokud zná někdo Lišov u Č. Budějovic, tak při průjezdu obce je to tragický. Jinak to celkem jde. Tam to znám a můžu potvrdit, že i víceprvek zde mlátí jako vytřískáná plečka po 500ti km. Snad jen vducovej si stím poradí!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 19. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2014 Bohužel ani vzduch s tím nehne.......já čekal od vzduchu zázraky, ale ty se bohužel nedějí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petoru Vloženo 19. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2014 Hravec, díky za snahu, ale já tam nic se svojí angličtinou nenajdu. Kačer, jsem rád, že jsi mi potvrdil, že Lišov je hrozný. Asi při průjedu Lišova si zacpu uši nebo pustím hudbu na plné pecky, abych to neslyšel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalRr Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 Pánové dotázek, nevím, zda je to normální , ale mě se zdá, že mi na mojí nové O III na nerovnostech tluče náprava. Zdá se mi, že je to ve předu, ale nejsem si jist. Možná to bude zadní nápravou. Zvuk je podobný, jako když na nápravě u Fabky byly "vymlácený" kulový čepy nebo stabilizátory předních kol. Takové tlumené bouchání. Je to u O III normální nebo to mám reklamovat. Projevuje se to hlavně při průjezdu "děr", např. lehce propadlých kanálů. Nemohu porovnat z jiným autem, protože žádný můj známý v okolí O III nemá. Úplně stejný zvuk slyším od zadní nápravy, zní to opravdu jak vadná tyčka stabilizátoru u Fabie 1. Akorát je divný, že já mám jinou nápravu než ty, takže už to moc nechápu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petoru Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 Tak koukám, že další uživatel (majitel) O III má stejný problém z boucháním nápravy. A zkoušel někdo to reklamovat? Přece tyto zvuky nejsou standardem u vozidla za půl mega a více. Příští týden asi navštívím servis a tam to probereme. Jsem zvědav, co mi na to řeknou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 (editace) nic neřeknou, je to vlastnost.... ... zeptej se kačera, jeho brácha má G7 a taky bouchá Editováno: 21. Červenec 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 (editace) Dokonce i vlhké zadní tlumice je ,,vlastnost" a není to na reklamaci!!! Editováno: 21. Červenec 2014, autor: kačer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 22. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2014 S boucháním se budete muset smířit, je to dáno konstrukcí podvozku OIII a proto třeba O1 nebouchá a taky má klikovku. Šetří se ve výrobě, bohužel ale ne v prodejní ceně. U auta za půl melounu bych nepřipustil takové řešení, konkurence to umí i u levnějších aut s víceprvkem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalRr Vloženo 23. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2014 (editace) nic neřeknou, je to vlastnost.... ... zeptej se kačera, jeho brácha má G7 a taky bouchá Bohužel má Hravec pravdu, já to reklamovat zkoušel a né jednou.. Wolfspitz: Tak si opět napsal to samé co tu píšeš od začátku co je OIII. Chápeš, že nás ostatní to fakt už nebaví číst pořád dokola? Seš opravdu jak kolovrátek Editováno: 23. Červenec 2014, autor: MichalRr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petoru Vloženo 23. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2014 Tak mi dnes volal prodejce, zda jsem spokojen s vozidlem. Tak jsem mu tedy odvětil, že jo až na to bouchání. Reakce byla taková, že si na to hodně lidí stěžuje. Pokud budu chtít, tak mi nápravy zkontrolují, zda je vše v pořádku, ale asi nic víc s tím neudělají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
molczik Vloženo 23. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2014 Kolik máš najeto? Resp. v kolika to začalo bouchat? Už od začátku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petoru Vloženo 24. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2014 Mám najeto cca. 1600 km, a bouchalo to vlastně od začátku. Všimnul jsem si toho asi po 100 km, kdy jsem z vozem jel po hrbolaté okresce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
molczik Vloženo 24. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2014 Já mam teď 3000 km (najeto za 3 týdny) a nic. Klepu na zuby, teda! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 24. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2014 Někde jsem četl, že to bouchání od zadní nápravy je výrazné u aut bez plnohodnotné rezervy a sady nářadí, jakmile se tam tohle doplní, tak se to podstatně vylepší... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petoru Vloženo 24. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2014 Samurai, to si nedokážu představit, jaké by moje auto vydávalo za zvuky, kdybych tam tu rezervu neměl. Mám plnohodnotnou rezervu + hever a další věci a bouchá. Molczik, tak Ti závidím. Nejvíc to bouchá na příčných nerovnostech a propadlých kanálech. A řekl bych, že se přidává i přední náprava. No uvidíme, co řeknou v servise. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 24. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2014 (editace) Někde jsem četl, že to bouchání od zadní nápravy je výrazné u aut bez plnohodnotné rezervy a sady nářadí, jakmile se tam tohle doplní, tak se to podstatně vylepší... je to přesně naopak, ten obrovsksý polystyren který je místo rezervy krásně (mám ho v garáží) podvozek odtlumí - vytlumí kufr.... díra pro kolo je jinak s kolem pěkný rezonátor.... trochu pomůže vyplnit mezeru mezi kolem a plechem Editováno: 24. Červenec 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xx30 Vloženo 24. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2014 Tak já mám dnes najeto 3600 km a mám rezervu i se sadou nářadí a nikde nic nebouchá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 24. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2014 Aha, já to četl na Octavia Clubu. Jelikož sem nejde dát odkaz na OC, tak dávám přímo citaci uživatele 160R: Doplnené po 9 mesiacoch a 11tisíc km - akustický diskomfort od zadnej nápravy úplne zmizol po vyhodení polystyrénovej výplne miesto rezervy a jej nahradení plnohodnotnou rezervou a sadou náradia z originálneho príslušenstva. Pri jazde po rovnakých cestách auto podstatne menej duní zozadu, jazda je podstatne príjemnejšia. Porovnal som 2 identické autá s rovnakými motorizáciami na tej istej trase a naozaj auto bez rezervy duní a buchoce zozadu viac. Možno rezerva resp len sada na opravu pneu bude ten dôvod, ktorý rozdeľuje vodičov O3 na tých spokojných so zadnou nápravou a tých nespokojných... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 24. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2014 Tak si připadám jak na diskuzi aut s ujetým čtvrtmilionem km a více. Bouchání a dunění bylo kdysi výsadou dosluhujících aut, bohužel úspory výroby a kompromisy v konstrukci tento jev přesunuly k novým autům. Jenže ty nejsou za odvoz nebo za pár korun jako ty dosluhující. Dříve jsem bral zadní nápravu u OII jako na velice dobrém standartu a byla určená pro celou výrobní řadu. Bohužel velká část produkce OIII se vrátila do podvozkového pravěku a zachraňuje to dlouhej rozvor, jinak by to byla zase klasika veteránská O1. Jenže tam nic nebouchalo. Takže dávat vydělaný peníze za něco co je značně ošizený je nerozum. U služebáku bych problém neviděl, ale u rodinného auta ano. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 24. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2014 nevrážej a nežvatlej jak kafemlejnek furt a furt to samý dokola... ty vo*e, že tě to ještě baví... pochop, že jsi tu snad jediný ostaviatřifóm, my všichni ostatní jsme octaviatřifilové.... máš to marný... nenamáhej se... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 24. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2014 Já jen zírám co se dneska vyrábí a že problémy známé od prvopočátku nejsou vyřešený a všichni se tváří že je vše OK. Bodejď by ne když jediné rozumné řešení je dát seriově všude víceprvek jako u OII, ale výrobce v zájmu maximalizování ziisku na to kašle a těží z historické dobré pověsti Octavie. No nevadí konkurence nespí a pošramocené renomé se napravuje těžce a dlouhodobě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
molczik Vloženo 25. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2014 (editace) Blbost. 95% zákazníků nějaký víceprvek na zadku vůbec neřeší. I proto se Octavia III prodává tak dobře, jak se prodává. Mimochodem v čem jezdíš ty? Editováno: 25. Červenec 2014, autor: molczik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 25. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2014 (editace) Kia Sorento a O I - je vidět že jsi nový, jinak bys vlka znal, je to provokatér a flašinet, furt omílá to samé.... Editováno: 25. Červenec 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 25. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2014 No, on má vlk někde bokem napsáno pár příspěvků a ty sem kopíruje furt dokola...alespoň vypadá to tak 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.