Přejít na obsah

Zadní náprava - kliková a víceprvková


Pawouk

Doporučené příspěvky

To je jasný, že nemůžete zjistit, jestli je to přední nebo zadní náprava. Spíše by mě zajímalo, jestli se toto "dupaní" nebo duté bouchání projevuje i u ostatních O III. Mám auto s klikovou zadní nápravou. Pokud zná někdo Lišov u Č. Budějovic, tak při průjezdu obce je to tragický. Jinak to celkem jde.

Tam to znám a můžu potvrdit, že i víceprvek zde mlátí jako vytřískáná plečka po 500ti km. Snad jen vducovej si stím poradí!!! :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové dotázek, nevím, zda je to normální , ale mě se zdá, že mi na mojí nové O III na nerovnostech tluče náprava. Zdá se mi, že je to ve předu, ale nejsem si jist. Možná to bude zadní nápravou. Zvuk je podobný, jako když na nápravě u Fabky byly "vymlácený" kulový čepy nebo stabilizátory předních kol. Takové tlumené bouchání. Je to u O III normální nebo to mám reklamovat. Projevuje se to hlavně při průjezdu "děr", např. lehce propadlých kanálů. Nemohu porovnat z jiným autem, protože žádný můj známý v okolí O III  nemá.

Úplně stejný zvuk slyším od zadní nápravy, zní to opravdu jak vadná tyčka stabilizátoru u Fabie 1. Akorát je divný, že já mám jinou nápravu než ty, takže už to moc nechápu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak koukám, že další uživatel (majitel) O III má stejný problém z boucháním nápravy. A zkoušel někdo to reklamovat? Přece tyto zvuky nejsou standardem u vozidla za půl mega a více. Příští týden asi navštívím servis a tam to probereme. Jsem zvědav, co mi na to řeknou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nic neřeknou, je to vlastnost....

 

... zeptej se kačera, jeho brácha má G7 a taky bouchá  :kol-32:

Bohužel má Hravec pravdu, já to reklamovat zkoušel a né jednou..

 

Wolfspitz: Tak si opět napsal to samé co tu píšeš od začátku co je OIII. Chápeš, že nás ostatní to fakt už nebaví číst pořád dokola? Seš opravdu jak kolovrátek :wallbash:

Editováno: , autor: MichalRr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samurai, to si nedokážu představit, jaké by moje auto vydávalo za zvuky, kdybych tam tu rezervu neměl. Mám plnohodnotnou rezervu + hever a další věci a bouchá.

 

Molczik, tak Ti závidím. Nejvíc to bouchá na příčných nerovnostech a propadlých kanálech. A řekl bych, že se přidává i přední náprava. No uvidíme, co řeknou v servise.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někde jsem četl, že to bouchání od zadní nápravy je výrazné u aut bez plnohodnotné rezervy a sady nářadí, jakmile se tam tohle doplní, tak se to podstatně vylepší...

 

je to přesně naopak, ten obrovsksý polystyren který je místo rezervy krásně (mám ho v garáží) podvozek odtlumí - vytlumí kufr.... díra pro kolo je jinak s kolem pěkný rezonátor.... trochu pomůže vyplnit mezeru mezi kolem a plechem 

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, já to četl na Octavia Clubu. Jelikož sem nejde dát odkaz na OC, tak dávám přímo citaci uživatele 160R:

 

 

  • Doplnené po 9 mesiacoch a 11tisíc km - akustický diskomfort od zadnej nápravy úplne zmizol po vyhodení polystyrénovej výplne miesto rezervy a jej nahradení plnohodnotnou rezervou a sadou náradia z originálneho príslušenstva. Pri jazde po rovnakých cestách auto podstatne menej duní zozadu, jazda je podstatne príjemnejšia. Porovnal som 2 identické autá s rovnakými motorizáciami na tej istej trase a naozaj auto bez rezervy duní a buchoce zozadu viac. Možno rezerva resp len sada na opravu pneu bude ten dôvod, ktorý rozdeľuje vodičov O3 na tých spokojných so zadnou nápravou a tých nespokojných...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak si připadám jak na diskuzi aut s ujetým čtvrtmilionem km a více. Bouchání a dunění bylo kdysi výsadou dosluhujících aut, bohužel úspory výroby a kompromisy v konstrukci tento jev přesunuly k novým autům. Jenže ty nejsou za odvoz nebo za pár korun jako ty dosluhující.

Dříve jsem bral zadní nápravu u OII jako na velice dobrém standartu a byla určená pro celou výrobní řadu. Bohužel velká část produkce OIII se vrátila do podvozkového pravěku a zachraňuje to dlouhej rozvor, jinak by to byla zase klasika veteránská O1. Jenže tam nic nebouchalo. Takže dávat vydělaný peníze za něco co je značně ošizený je nerozum. U služebáku bych problém neviděl, ale u rodinného auta ano.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jen zírám co se dneska vyrábí a že problémy známé od prvopočátku nejsou vyřešený a všichni se tváří že je vše OK. Bodejď by ne když jediné rozumné řešení je dát seriově všude víceprvek jako u OII, ale výrobce v zájmu maximalizování ziisku na to kašle a těží z historické dobré pověsti Octavie.

No nevadí konkurence nespí a pošramocené renomé se napravuje těžce a dlouhodobě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...