Přejít na obsah

Skoda Fabia problém se žhavanením


Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

Takže.... auto mám už v servisu měsíc a když jsem ho viděl šel jsem do kolen. Rozebraná elektrika a mechanik hledá drát po drátu kde je chyba... zkoušel novou spínací skříňku a tou to není. Řídící jednotku poslal na testy a tou to není, relé 109 ani relé řídící jednotky to taky není.Pojistková skříň co je na baterce to taky není.

Je v koncích a tak zkouší jestli to není někde v el. svazku, ale mě se to nezdá. Když to dal na wag a nerozsvítilo se žhavení tak se do CPU nedostal. Když se rozsvítilo tak se tam dostal, ale chyba tam nebyla žádná.

Nemá s tím někdo zkušenosti nebo nenapadá vás čím to může být??? Jiné auto se mi kupovat nechce...tohle mám celkem DOST rád...

Díky za rady....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Takže.... auto mám už v servisu měsíc ...

... Mechoš je v koncích. Když to dal na wag a nerozsvítilo se žhavení tak se do CPU nedostal. Když se rozsvítilo tak se tam dostal, ale chyba tam nebyla žádná.

...

Díky za rady....

Ten mechoš je mešuge, nebo je navedenej. Rozhodně se nechová jako elektrikář. Má vzít do ruky schéma elektroinstalace auta, prohlídnout kudy jde elektrika od baterky do žhavení a zároveň do ŘJ resp. do komunikačního rozhraní a pak stačí jen jít po ovládacím přívodu k tomuhle obvodu. Já osobně bych tipoval "vořech" ve spínačce plus nějakej studeňák na konektorech k příslušnýmu relé spínajícímu při otočení spínačkou do 1. polohy (žhavení). Lozit drát po drátu je na houby, protože v drátech to není - je to v nějakejch pohyblivejch kontaktech, přes který teče relativně velkej proud a který jsou následkem toho vyhřátý = ztratily pružnost a nedotýkají se s potřebným přítlakem. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Dobry den,

mám podobny problém. motor 1,9 TDI PD 74kw Vyměnil jsem žhavící svíčky a nepoznal jsem rozdíl. Jednu jsem vyndal a dal do konektoru žhavící svíčku jsem zapojil na mínus. Zapnul jsem klíček do první polohy a kontrolka žhavení se rozsvítila a za chvilku zhasla. žhavící svíčka nic. Koukal jsem na Relé na jedné straně +12V ale při měření nakonec nejde signál pro relé s ŘJ koukal jsem doVAG a vypsalo mi to poruchu :

 

1 Nalezeny chyby:

18027 - Rele zhavicich svicek (J52) Preruseni/zkrat ke kostre

        P1619 - 35-10 -  - - Sporadicky

 

po smazání jsem to zkoušel a signál s řídicí jednotky prostě neleze :( Co s tím ? Nemáte někdo nějaký typ ? Děkuji 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vezmi jakýkoliv jiný relátko určený do auta, jeden vývod jeho cívky připoj na kostru auta, na druhej vývod dej přívod od ŘJ, NEPŘIPOJUJ K NĚMU PŘÍVODY KE ŽHAVICÍM SVÍČKÁM (spálil bys kontakty, nejvejš tam dej žárovku 10W abys měl spolehlivou indikaci sepnutí), vymaž závady VAGem - a pak zkus zapnout žhavení klíčkem A POKUD RELÉ CVAKNE (případná připojená žárovka by se měla rozsvítit) a na VAGu nebude znovu tahle závada (zkrat na kostru), tak je závada v původním relé žhavení. Ta hláška by měla sdělovat, že cívka toho původního relé je zkratovaná. Zkratovaná cívka samozřejmě žere proud, ale za kotvu netahá - tudíž ani nemůže sepnout výkonový kontakty a tím i spustit žhavení. Pokud se tohle potvrdí, musíš vyměnit žhavicí relé za originální typ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Přátelé okřídleného šípu,

začíná mi asi zlobit žhavení. Před nedávnem se mi stalo, že jsem jel delší dobu a ukazatel teploty kapaliny se ani nepohnul. Po opravdu delší době skočil na obvyklou hodnotu. Stává se mi, že někdy žhavení svítí na teplém motoru, tak okolo cca 12.ti sekund. Potom startuji. Otáčky na volnoběh vyskočí tak okolo 1 200, drží pár sekund a potom opět padnou na obvyklou hodnotu. V elektrice a měření nijak nejsem zručný, proto se jistě obrátím na odborníky, ale jelikož mi to nějak vrtá v hlavě a jsem takový hloubavý kluk - starší hloubavý kluk, přemýšlím, zda nějak nemůže být tento problém spojený i s čidlem teploty kapaliny. Pokládám si otázku - kde bere ŘJ informace, zda je motor studený či teplý? Pokud si chybně ŘJ myslí , že je pod nulou, delší dobu žhaví i přidá na otáčkách i na palivu. Mýlím se? Ekkare, co Ty si o tom myslíš? Díky. Radek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj pravděpodobně je KO čidlo teploty. Je umístěný pod tandemovým čerpadlem v tom plastovým domku.

Chtělo by to napíchnout na diag. když auto delší dobu stojí a zkouknout jednotlivý čidla teploty jestli ukazují přibližně stejnou hodnotu.

Mám tím na mysli čidlo teploty vody, paliva a vzduchu. Podle doby žhavení to skoro vypadá, že to čidlo možná bude občas přerušený - mohl by být zápis v paměti závad řídící jednotky motoru. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...