Publikováno Březen 4, 201015 r Ahoj, Xci se zeptat na Supa kratkyho s naftou 103kw a DSG. Pri rozjideni ci pridani plynu tam obcas jakoby zleva se ozve huceni. Staci i malinko couvnout a nekdy to zahuci, tedy turbo bych vyradil. Obcas se dle meho i stava ze zustane kvalt na DSG a motor jde na 4.000 a pak az si rekne a jeeejeee a preradi. Kazdopadne huceni neni s razenim spojeno. Diky tomu ze to dela i na R. Takze tu mame dve zahady. Ma nekdo zkusenost. ? Servis je nulovej protoze DIAG nepise niiiiic... Dale me zajima spotreba. Ma nekdo stejnou karu v Eleganci + picovinky jako kuze atd atd a kolik mu zere na dalnici pri prumerce cca 140 ? Mne se zda 7.2 jako docela dost asi sem zvyklej na PD co chodilo za 6.0 Prosim o reakce majitelu podobnych krasavcu... Dikyyy
Březen 5, 201015 r já jezdím lim. 2.0 CR 125KW 4x4 a při stejné rychlosti 6,2 l/100km a to je relativně o dost težš
Duben 29, 201015 r Autor Hmmm ja sem za 7.4 kombinace vcetne Praglu. Kolik Vam to zere po Praglu nekomu ? Upraveno Duben 29, 201015 r od KRYSIMLADE
Duben 29, 201015 r Mám stejnej motor,jen manuál. Jezdím jenom ´´kadle kadle´´. Dlouhodobá 5,6,na dálnici spíš ani nezabloudím,takže okresky + Praha. Když mám jenom Prahu,jedu 6 - 6,5.
Duben 30, 201015 r Autor Ahaaa, No tak pak je tam asi neco fakt v <|> Rozdil 3 litry je faaakt dost. To jezdim s benzinem 9.0 a vic Prahu. V prdeli je, ze diagnostika nic nerika. o( Takze ma nekdo radu jak se da toto proverit a popripade reklamovat ? Nikdy sem toto neresil. Vzdy spotreba byla +- v pohode u vsech aut. Dekuju P.S. Jen pro upresneni. Je to CR motor ne PD. Upraveno Duben 30, 201015 r od KRYSIMLADE
Duben 30, 201015 r No ja mam jen zaklad 1.9 a bere to 4.2 jizda podle predpisu okresky az 5.7 dalnice tempomat na 150......
Březen 24, 201114 r Prosím o radu jak z techničáku poznat konkrétní typ motoru. Mám tu Superba 2.0 TDI z ledna 2010, motor podle techničáku je BMP 103kW a emisní norma 2003/76b. Je to tedy 16V bez DPF nebo 8V s DPF ? Jak to vyčtu třeba z VINka ? Předem díky za pomoc.
Březen 25, 201114 r Zkus servisní knížku,myslím první nebo druhá strana. Upraveno Březen 25, 201114 r od frydak
Únor 28, 201213 r Mám to v manuálu a dlouhodobá 7.3 Najeto necelých 29tis. Na 140 jsem nekoukal, ale při 180-190 jsem na 12 :-) Upraveno Únor 28, 201213 r od ziza23
Únor 29, 201213 r 125kw dsg prumer 6.2L okreska+dalnice...pokud tomu slapu tak max 6.7 L prumer...najeto 63 tisic km
Červenec 29, 201213 r to Lancelot: mám hodně podobnou spotřebu (se stejným motorem Superb II 2.0TDI 103kW r.v 2009 ) - po dálnici 5.2 podle PP a podle tankování 6.0 - po městě 5.8 podle PP a podle tankování 6.6 nevíte někdo, jestli se dá palubní počítač někde zkalibrovat podle skutečné spotřeby? Přijde mi to na hlavu Upraveno Červenec 29, 201213 r od Honza Hudec
Září 13, 201212 r Chci se zeptat koupil jsem si škoda superb 2 2010.Je tam motor 2.0 TDI PD 103kw.Má najeto 44 000km. Chtěl bych vědět zda je to dobry motor co tam odchazi často abych nebyl pak překvapený.Děkuji
Září 13, 201212 r skoro sa pýtaš ...prvotné problémy čo mali ročníky 2005 a spol. sú už preč..inak o tomto motore tu určite nájdeš toho dosť Upraveno Září 13, 201212 r od libero1071
Září 14, 201212 r To znamená, že motor co máš je novější než se dávali do ročníků 2005. A více informací najdeš tady. http://forum.skodahome.cz/forum/259-motor-20-tdi/
Září 17, 201212 r to Lancelot: mám hodně podobnou spotřebu (se stejným motorem Superb II 2.0TDI 103kW r.v 2009 ) - po dálnici 5.2 podle PP a podle tankování 6.0 - po městě 5.8 podle PP a podle tankování 6.6 nevíte někdo, jestli se dá palubní počítač někde zkalibrovat podle skutečné spotřeby? Přijde mi to na hlavu Zatím mi to u všech aut kecalo, vždy kladně, tedy ukazovalo to menší spotřebu než reálnou, asi aby lidi měli pocit, že to jezdí za málo. Kalibraci mám v plánu, na již blížící se výměně oleje.
Prosinec 13, 201212 r ahoj všem nevíte čím by to mohlo být? když je venku víc jak -5,tak mi auto hůř chytá,když otočím klíčkem zapalování,tak počkám než zhasne kontrolka žhavení,pak začnu startovat, motor chytí po chvíli a pak začne asi tak na 20 až 30 vteřin ještě svítit kontrolka žhavení.myslel jsem že to budou žhavící svíčky,ale to by se to prý ukázalo na diagnostice a na té se žádná závada neukazuje a prý kdyby ty svíčky byly špatné,tak by to u tohotu motoru mělo ukázat,jelikož tam prý jsou 5V svíčky.kód motoru je CFFB. předem dík všem za odpověď. Jirka
Srpen 8, 201312 r Zdarec najdem tu niekoho kto ma presne takyto isty motor 2.0 TDI 103kw kod motora CFFB r.v 2011. dakuejm
Srpen 9, 201312 r Těch motorů je mraky, měl jsem ho v předchozím SII, teď ho mám zase, je to snad nejrozšířenější motor v SII.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.