KRYSIMLADE Vloženo 4. Březen 2010 Sdílet Vloženo 4. Březen 2010 Ahoj, Xci se zeptat na Supa kratkyho s naftou 103kw a DSG. Pri rozjideni ci pridani plynu tam obcas jakoby zleva se ozve huceni. Staci i malinko couvnout a nekdy to zahuci, tedy turbo bych vyradil. Obcas se dle meho i stava ze zustane kvalt na DSG a motor jde na 4.000 a pak az si rekne a jeeejeee a preradi. Kazdopadne huceni neni s razenim spojeno. Diky tomu ze to dela i na R. Takze tu mame dve zahady. Ma nekdo zkusenost. ? Servis je nulovej protoze DIAG nepise niiiiic... Dale me zajima spotreba. Ma nekdo stejnou karu v Eleganci + picovinky jako kuze atd atd a kolik mu zere na dalnici pri prumerce cca 140 ? Mne se zda 7.2 jako docela dost asi sem zvyklej na PD co chodilo za 6.0 Prosim o reakce majitelu podobnych krasavcu... Dikyyy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartHK Vloženo 5. Březen 2010 Sdílet Vloženo 5. Březen 2010 já jezdím lim. 2.0 CR 125KW 4x4 a při stejné rychlosti 6,2 l/100km a to je relativně o dost težš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 29. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 29. Duben 2010 (editace) Hmmm ja sem za 7.4 kombinace vcetne Praglu. Kolik Vam to zere po Praglu nekomu ? Editováno: 29. Duben 2010, autor: KRYSIMLADE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waikiki Vloženo 29. Duben 2010 Sdílet Vloženo 29. Duben 2010 Mám stejnej motor,jen manuál. Jezdím jenom ´´kadle kadle´´. Dlouhodobá 5,6,na dálnici spíš ani nezabloudím,takže okresky + Praha. Když mám jenom Prahu,jedu 6 - 6,5. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 30. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 30. Duben 2010 (editace) Ahaaa, No tak pak je tam asi neco fakt v <|> Rozdil 3 litry je faaakt dost. To jezdim s benzinem 9.0 a vic Prahu. V prdeli je, ze diagnostika nic nerika. o( Takze ma nekdo radu jak se da toto proverit a popripade reklamovat ? Nikdy sem toto neresil. Vzdy spotreba byla +- v pohode u vsech aut. Dekuju P.S. Jen pro upresneni. Je to CR motor ne PD. Editováno: 30. Duben 2010, autor: KRYSIMLADE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waikiki Vloženo 30. Duben 2010 Sdílet Vloženo 30. Duben 2010 Tak to já mám PD. Teď mám najeto 27 tisíc, vyrobeno 9/09. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cyklon Vloženo 30. Duben 2010 Sdílet Vloženo 30. Duben 2010 No ja mam jen zaklad 1.9 a bere to 4.2 jizda podle predpisu okresky az 5.7 dalnice tempomat na 150...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr V. Vloženo 24. Březen 2011 Sdílet Vloženo 24. Březen 2011 Prosím o radu jak z techničáku poznat konkrétní typ motoru. Mám tu Superba 2.0 TDI z ledna 2010, motor podle techničáku je BMP 103kW a emisní norma 2003/76b. Je to tedy 16V bez DPF nebo 8V s DPF ? Jak to vyčtu třeba z VINka ? Předem díky za pomoc. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 24. Březen 2011 Sdílet Vloženo 24. Březen 2011 BMP 2.0 103kW 8V s DPF.. s VIN-ka jedine v autor.servise... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frydak Vloženo 25. Březen 2011 Sdílet Vloženo 25. Březen 2011 (editace) Zkus servisní knížku,myslím první nebo druhá strana. Editováno: 25. Březen 2011, autor: frydak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ziza23 Vloženo 28. Únor 2012 Sdílet Vloženo 28. Únor 2012 (editace) Mám to v manuálu a dlouhodobá 7.3 Najeto necelých 29tis. Na 140 jsem nekoukal, ale při 180-190 jsem na 12 :-) Editováno: 28. Únor 2012, autor: ziza23 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidek.c Vloženo 29. Únor 2012 Sdílet Vloženo 29. Únor 2012 125kw dsg prumer 6.2L okreska+dalnice...pokud tomu slapu tak max 6.7 L prumer...najeto 63 tisic km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinPV Vloženo 30. Červen 2012 Sdílet Vloženo 30. Červen 2012 Já jezdím 103kW DSG 4x4 Dálnice 150-160 6.3 a kombinovaná 6.8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 2. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2012 103kW CR dle PP cca 5,3l/100km, dle tankování 6,1l/100km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza Hudec Vloženo 29. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2012 (editace) to Lancelot: mám hodně podobnou spotřebu (se stejným motorem Superb II 2.0TDI 103kW r.v 2009 ) - po dálnici 5.2 podle PP a podle tankování 6.0 - po městě 5.8 podle PP a podle tankování 6.6 nevíte někdo, jestli se dá palubní počítač někde zkalibrovat podle skutečné spotřeby? Přijde mi to na hlavu Editováno: 29. Červenec 2012, autor: Honza Hudec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nuff Vloženo 30. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2012 Dá se změnit, tuším +-15%. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bbanikovec Vloženo 13. Září 2012 Sdílet Vloženo 13. Září 2012 Chci se zeptat koupil jsem si škoda superb 2 2010.Je tam motor 2.0 TDI PD 103kw.Má najeto 44 000km. Chtěl bych vědět zda je to dobry motor co tam odchazi často abych nebyl pak překvapený.Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 13. Září 2012 Sdílet Vloženo 13. Září 2012 (editace) skoro sa pýtaš ...prvotné problémy čo mali ročníky 2005 a spol. sú už preč..inak o tomto motore tu určite nájdeš toho dosť Editováno: 13. Září 2012, autor: libero1071 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bbanikovec Vloženo 13. Září 2012 Sdílet Vloženo 13. Září 2012 Tak je to teda dobry motor nebo je spatny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 14. Září 2012 Sdílet Vloženo 14. Září 2012 To znamená, že motor co máš je novější než se dávali do ročníků 2005. A více informací najdeš tady. http://forum.skodahome.cz/forum/259-motor-20-tdi/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 14. Září 2012 Sdílet Vloženo 14. Září 2012 myslím,že žralok to vysvetlil dostatočne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 17. Září 2012 Sdílet Vloženo 17. Září 2012 to Lancelot: mám hodně podobnou spotřebu (se stejným motorem Superb II 2.0TDI 103kW r.v 2009 ) - po dálnici 5.2 podle PP a podle tankování 6.0 - po městě 5.8 podle PP a podle tankování 6.6 nevíte někdo, jestli se dá palubní počítač někde zkalibrovat podle skutečné spotřeby? Přijde mi to na hlavu Zatím mi to u všech aut kecalo, vždy kladně, tedy ukazovalo to menší spotřebu než reálnou, asi aby lidi měli pocit, že to jezdí za málo. Kalibraci mám v plánu, na již blížící se výměně oleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wsharan Vloženo 13. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2012 ahoj všem nevíte čím by to mohlo být? když je venku víc jak -5,tak mi auto hůř chytá,když otočím klíčkem zapalování,tak počkám než zhasne kontrolka žhavení,pak začnu startovat, motor chytí po chvíli a pak začne asi tak na 20 až 30 vteřin ještě svítit kontrolka žhavení.myslel jsem že to budou žhavící svíčky,ale to by se to prý ukázalo na diagnostice a na té se žádná závada neukazuje a prý kdyby ty svíčky byly špatné,tak by to u tohotu motoru mělo ukázat,jelikož tam prý jsou 5V svíčky.kód motoru je CFFB. předem dík všem za odpověď. Jirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapo1222 Vloženo 8. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2013 Zdarec najdem tu niekoho kto ma presne takyto isty motor 2.0 TDI 103kw kod motora CFFB r.v 2011. dakuejm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 9. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2013 Těch motorů je mraky, měl jsem ho v předchozím SII, teď ho mám zase, je to snad nejrozšířenější motor v SII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.