ondrejkuci Vloženo 14. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2013 Zdravím osazenstvo, jsem jako majitel Felicie nezkušený a proto jdu sem za Vámi pro RADU! Jde mi o to, že když otáčím volantem doleva, v jakémsi místě pootočení volantu mi "někde v levé části přední nápravy" klepne- je to cítit i když mám nohu na podlaze -že to jde z těchto míst. Jde jen o jedno klepnutí, při natočení kol. Při průjezdu zatáčky nic necvaka ani neklepe(když volant vracím do rovné polohy, tak i zpět v tom klepne- v tom bodě. Opravdu jen při otočení volantu, i na místě.. Mám 1.6MPI rok 1999 (najeto PRÝ 80 000) ABS,servo, při koupi byly vyměněny poloosy, spodní a rejdové čepy, Dále brzdové kotouče, destičky, geometrie je OK (jen co se týče přední nápravy) s výměnou těchto komponentů mám najeto asi 600-700km, nyní je to při každé jízdě cítit to klepnutí... :-( poradí někdo?? má s tím někdo zkušenosti? Díky za jakekoliv prispevky chlapi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 14. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2013 Nech si překontrolovat "misky" = horní uložení tlumičů přední nápravy = vzpěr McPherson... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondrejkuci Vloženo 15. Srpen 2013 Autor Sdílet Vloženo 15. Srpen 2013 Díky za doporučení, toto mi už bylo jednou řečeno, že to nejspíš bude toto... Bude stačit vyměnit jen tu levou stranu? nebo to mám udělat naráz i s pravou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 16. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2013 Na podvozku NIKDY neměň jen jednu půlku - vždycky obě strany, protože i když se zdá bejt dobrá, bude ta nevyměněná strana mít jinačí vlastnosti než ta nová - a auto se bude chovat jako blázen. Nakonec bys stejně tu druhou půlku musel dřív nebo pozdějc vyměnit taky - a byl bys v tý samý situaci, protože tu druhou půlku (vyměněnou o něco dřív) bys zase neměl ideálně stejnou s tím čerstvě měněným... I když se to zdá bejt drahý měnit obě strany naráz a jednu z nich zdánlivě zbytečně, tak zbytečný to není - už jenom proto, že auto zase pojede rovně bez nutný častý korekce směru a bude celkově klidnější... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondrejkuci Vloženo 16. Srpen 2013 Autor Sdílet Vloženo 16. Srpen 2013 Díky, jasný chápu ;-) JInak abych to tu někam posunul, dnes jsem mel konecne moznost se pod auto podivat a zjistili jsme ze rany jdou z rizeni samotnyho-kdyz se chytlo za tu tyč vedouci do leveho kola,tak mela trochu vůli, co si o tom myslite? prozatím to vypadá na hřeben řízení nebo...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 17. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2013 Kulovej čep - to je to "nebo"... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.