Přejít na obsah

Střešní nosič OIII


chleidy

Doporučené příspěvky

Nedávno jsem kupoval na OC3 combi tyhle "Wingbary" od Carface a zatím také dobré zkušenosti. Nebudou asi tak propracované jako Thule, ale kdo jezdí s příčníkama jen občas a nechce se mu utrácet za Thule, tak by tohle mohla být vhodná alternativa.

 

https://www.autokelly.cz/Product/DO-CFRB008/12014444/39849642;39850140;7;5123;144706;34054382;35672329;42384349;42384350;42384351

 

Mimochodem jsem je v sobotu v Kelly viděl ve slevě za 1k

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Wingbary od Thule mám na střeše (liftbacku) od pátku - čekám na šrouby, než mi dorazí, pak nahodím stojany na kola, usadím na 100% a pak sundám komplet - a najel s něma asi 400 km za víkend. Kdybych řekl, že o nich nevím, lhal bych. Ale mé nadšní neutichlo, protože jsou fakt tiché. Navíc co by člověk chtěl s příčníkama v sychlosti cca 130...tak rychle s kolama na střeše určitě jezdit nebudu. :D Samozřejmě počítám s tím, že s držákama a kolama samotnýma na střeše to bude úplně jinak, ale určitě bude i přepravní rychlost nižší...nehodlám pádit 130 s tím vším nad hlavou. :kol-130:

Editováno: , autor: Zdenek Pastorek
edit
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

S druhým přírůstkem čekám zvýšenou potřebu používání střešního boxu, takže budu potřebovat i adekvátní příčníky. Kola vozím na tažném, takže  příčník bude výhradně pro rakev. V ideálním případě bych chtěl mít střešní box trvale připevněný na příčníky a ty jen nandaval a sundaval. Pokud budu řešit vyloženě rychlost takové montáže, jaké patky jsou nejrychleji namontovatelné?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po mé vlastní zkušenosti s originál příčníky Škoda a s Thule Wingbar jsem jednoznačně pro Wingbary. Sice přesahují pár cm , ale jednoduchost nasazení je super. Mínus hraje zafixování proti originálům, protože to není na klip, ale musíš imbus šroubovat ručně. Jinak ale vše ostatní hraje pro. S originály jsem jel na prázdno, když jsem čekal na držáky na kola a ten hluk mě šokoval. Takže za mě doporučuju si trošku připlatit a vyřešit to takto. Chce si to jenom pohrát s prvním nastavením, pak je to už malina. :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, chápeš to správně.

Taky mam WinBary a jsem spokojenej. Kupoval sem je o něco delší než mají na O3 být protože je používáme i na jiných vozech. A pokud jsou správně nasazeny tak o nich člověk víceméně neví. S nosičem na kola pokud si dá práci s nastříháním gumy nebo jinak zadělá drážku (já ji zalepuji černou izolační páskou, je mí líto stříhat tu origo gumu) to je taky hodně luxus.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Více méně ano. Samotný příčník Wingbar můžeš použít na více aut, ale musíš dokoupit samotné úchyty / patky, což samozřejmě u Thule není problém. Mají velice širokou nabídku. Co se času montáže týče, je tam rozdíl ve vteřinách. Ale hluk  originál příčníku pro Škodu s logem okřídleného šípu je brutální. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, Zdenek Pastorek napsal:

Co se času montáže týče, je tam rozdíl ve vteřinách. Ale hluk  originál příčníku pro Škodu s logem okřídleného šípu je brutální. :D

Ve vteřinách? mě přijde že thule patky montuješ celkem dlouho (775 jdou utáhnout akučkou, ale 775 musíš mordovat ručně). Origo škoda jsem v ruce neměl ale věřím že to bude nesrovnatelně rychlejší.... Musím někde zkusit naživo.

 

edit: montáž zde: 

 

podle mě prostě nestovnatelné co se týká rychlosti montáže. a hlavně se dá krásně nasadit zeshora (když bych na nich měl napevno rakev).

 

Škoda toho tvaru tyčí :)

 

Bez rakve ty příčníky jezdit nebudou, tak nevím jestli může být takový rozdíl v hluku celku příčníky+rakev, protože z toho co jsi psal jsem pochopil že ten rozdíl jsi hlavně vnímal když jsi je měl samotné? 

Editováno: , autor: capo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam na aute zatial vyse mesiaca carface wingbar spolu s nosicom na bicykel. Predtym som nemal ziaden nosic, resp. niekedy na alhambre som mal taky so stvorcovym prierezom. Tento wingbar zacinam pocut pri rychlosti okolo 90-100kmh a tie stare priecniky bolo pocut uz od 70kmh. Nehuci to nijako strasne ani s bicyklom na streche, skor by som povedal, ze velmi rozdiel nepozorujem. Isiel som s tym celkom rychlo (bez bicykla, 150-160kmh) a zda sa mi, ze ten hluk sa pri 120 ustalil a nezvysoval sa. Montaz jednoducha. Neviem ci aj tie thule maju imbus v patke, ale tieto maju, takze odomknes, vytiahnes imbus, dotiahnes obe strany a ides. Cakum prask by som povedal, ze do 10 minut, ked si velky pedant a chces to mat presne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím pánové,

 

jen drobná otázka. Mohu použít na Oct3 střešní nosiče Thule s Kitem 1360 ? (1 výstupek pro fixační bod Oct 2). Když jsem to tu pročítal, píšete tu, že Oct 3 má dva fixační body.

Na Thule.cz mi to při výběru O3 vyhodí Kit 1726. Předpokládám, že Kit 1726 bude se dvěma výstupkama. Systém uchycení je tedy stejný. Podle mýho selskýho rozumu bude stačit Kit s jedním výstupkem ze současné Oct 2 a z těch dvou výstupků na Oct 3 si můžu vybrat, kam to namontuju. Ještě jde o to, jestli ta guma v tom Kitu 1726 není třeba trochu širší oproti gumě v Kitu 1360.

 

Díky

M.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...