Luman Vloženo 29. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2013 Sanek81 a kde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 29. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2013 Luman Nevím jestli to sem můžu dát, tak to máš ve zprávách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 30. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2013 To asi jo, ale mi zase pneuservisák nedávno říkal, že XL jsou díky zesílené bočnici tužší/nekomfortnější než standardní pneumatika a že pokud nejezdím pravidelně tankodrom na 19, tak by si je na auto nedal. no co dodat, na českých silnicích je vetší šance že na tankodrom narazíš než že ne, alespoň mě to přijde, že víc silnic je mizerných než těch pěkných, proto budu radši preferovat tužší bočnice před proraženou gumou nebo rozbitým ráfkem, tím nechci říci že XL guma je všemocná ale trochu snad bytelnější je, až nasadím tak poreferuji.... A ještě něco, já jsem jezdil s OII na 16" a do letních 18" na OIII jsem šel trochu s obavou ale teď jsem opravdu rád protože to nijak tvrdší není, stabilita je nesrovnatelně lepší a proto jdu i v zimě do 17" (úmyslně pomíjím estetický důvod), a žádný nedostatek komfortu nepociťuji, manželka taky nebyla z 18" nijak nadšená, zvláště když ten pitome* prodejce začal vykládat jaká to bude motokára, musel jsem slíbit že pokud ano, tak ty alarisy "zahodím" a pořídím menší kola ale po prvním svezení manželka sama řekla že to jede stejně jako oII a to jsme jezdily v Praze po kolejích, kostkách atd. Já mám tady s toho dojem že ti co jezdí na 15-16 říkají "větší bych nechtěl to je tvrdé" ale je to třeba nejdřív vyzkoušet, a ti co jezdí na větších zase tvrdí že je to v pohodě, Já jsem byl nejdřív v první skupině, potom jsem vyzkoušel a musím dát za pravdu skupině druhé..... Sorry za OT ve vlákně zimní pneu, ale nebojte se velkých kol, jízdní vlastnosti lepší a komfort stejný... Ovšem pozor jedná se o můj subjektivní názor a nechci vyvolat flame na téma velká X malá kola 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubis001 Vloženo 30. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2013 Viewer: kdybych měl zimní 17 tak bych nad těma XL kami na naše cesty taky uvažoval. Na 16 zatím neřeším. Jenom mě zaujal ten servisákuv názor na zhoršený komfort díky tužší bočnici, což může mít něco do sebe. Tak dej pak vědět tvůj pocit. Velká kola jsou vzhledově fakt super, na zimu mám 16 (malá hrůza) a na léto 17. Chtěl jsem na léto ty Allarisy, ale doma neprošly. Jak manželka u prodejce slyšela že na těch 18 to více drncá, tak bylo hotovo :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigbopp Vloženo 30. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2013 Viewer: Naprostý souhlas ohledně 18". Ani manželka si nestěžuje a to je co říct. Chce to holt vyzkoušet a nemít předsudky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 30. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2013 jj, chce to vyzkoušet a zjistíte že pozitiva převažují, u nás to samé, jak Kubis001: "....Jak manželka u prodejce slyšela že na těch 18 to více drncá, tak bylo hotovo :-(" ale zachránil jsem situaci tím jak jsem psal výše... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 30. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2013 Taky jsem měl obavy z 18" ale po vyzkoušení musím říc, že oproti 17" na OII kde to bylo hodně znát jsou 18" na OIII tak akorát. Chtěl bych zkusit 19" ale prodejce mi je rozmluvil, že je to spíš na okrasu! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 30. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2013 Luman Nevím jestli to sem můžu dát, tak to máš ve zprávách a prečo by si nemohol? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luman Vloženo 17. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2013 Kdo mate continental TS850, mají tyto pneu ochranu ráfků? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 17. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2013 Já je mám v 17" , ochranu mají a vypadá to dost pěkně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luman Vloženo 17. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2013 (editace) Tak v 16 by je snad taky měli mít, ale raději hodím dotaz, než je objednám. Rozhoduji se mezi TS850, GoodYear UG8 a Nokiany WR D3. Nokiany vyjdou na celé auto o 1500 levněji, v našem polabí si myslím by stačili a na hory jedu 2x za zimu, ale zas převládá názor, že se rychleji opotřebí oproti TS850 - no asi si hodím korunou Editováno: 17. Listopad 2013, autor: Luman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 17. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2013 Já mám na zimních Continental ContiWinterContact TS850 165/70 R14 81T o 0,2 - 0,3 l/100 menší spotřebu než na letních CONTINENTAL CONTI ECO CONTACT 3. Rozměr, huštění stejný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigbopp Vloženo 18. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2013 Con. TS 850 má ochranu ráfku, pokud má v názvu "FR". Cenový rozdíl na jedné gumě je pak asi 200 - 300 Kč. Na 205/55 R16 T ochranu nemám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luman Vloženo 18. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2013 Tak po zjištění, že ochranu ráfků v mém rozměru a cenovém limitu mají jen Dunlop WinterSport D4 GoodYear Ultra Grip 8 tak se rozhodnu mezi těmito dvěmi a jelikož jsou ceny a všechny parametry úplně stejný, tak které z nich by jste doporučili z vlastní zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 18. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2013 Dunlop WinterSport D4 mám již druhé, předtím D3.... super pneu a jeden z důvodů proč D4 byla právě ochrana disku u 16" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luman Vloženo 22. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 (editace) Tak dnes mi přišly GoodYear UltraGrip 8. Sice mají DOT 13, ale made in Slovenia - sice to neni nade in Germany, ale hlavně, že nejsou Poland. Doma máme na O1 Barumky a v práci nám Barumky na služební dávají také, takže se těším až UG8 projedu. A hned první jízda bude zajímavá, O3 bych měl mít někdy za měsíc a jelikož to mám od dealera domů 130 km, tak je otestuji. Editováno: 22. Listopad 2013, autor: Luman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 22. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 Jedna kontrolni otazka , proc " hlavne ze nejsou z polska" ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luman Vloženo 22. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 Už jsi někdy viděl nějaký kvalitní výrobek z Polska? Ale to je jozzi na diskusi do hospody a ne do pneumatik. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 Asi tak, někde šla řeč, že byl rozdíl mezi německou a polskou UG8. Polská snad měla mít víc měkké bočnice atd. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 22. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 No prave ze aktualne jezdim na UG8 z polska a nenasel jsem zadnou vec ktera by mi vadila Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 Ale ta mnou výše uvedená vlastnost nemusela mít spojitost s "nekvalitou" - prostě to mohl být nějaký konstrukční záměr GY. Co já vím. Dnes se pneu vyrábí kdekoliv - co mám nové Barum Poalris 3, tak ty jsou ze Slovenska, ale viděl jsem Barum z Rumunska. Kolega měl Micheliny z Ruska atd. Já mám zimní Dunlopy 4D z Německa... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 22. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 (editace) Nokian - nejnovější továrna Rusko. Editováno: 22. Listopad 2013, autor: Voice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 22. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 (editace) Nevim proc resite, kde se pneu vyrobi. Videli jste nekdy, jak se to dela? Lidska ruka tam v podstate neni zapotrebi a smes, ze ktere se to vyrabi bude naprosto totozna v Polsku, Nemecku nebo v Antarktide. Editováno: 22. Listopad 2013, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 22. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 Já to neřeším, jenom konstatuju, v Barumu jsem jakýsi rok pobýval......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 26. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2013 mike_k: tak nevím,s tím bych až tak úplně nesouhlasil. Jako je třeba rozdíl mezi indickou ocelí a českou ocelí,tak může být i rozdíl mezi polskou,ruskou, čínskou, německou směsí na výrobu pneumatik 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.