Červen 21, 20196 r Tak ona i šířka pneu má vliv rozdílné chování - užší je lepší při zasněžené vozovce na rozjezd, nebo v zatáčkách popř. při aquaplaningu, ale zase je horší na suché vozovce.
Červen 25, 20196 r tiez odporucam Continental. za mna asi najlepsie zimne gumy. ak sa da, tak ich obuvam uz na tretom aute v poradi, uz hadam 9 sezon. v zavislosti od toho ci jazdis viac po zasnezenych cestach (je vhodnejsi symetricky dezen TS 860) alebo prevazne upravene (posolene, mokre alebo namrznute) cesty, kde by mal byt lepsi asymetricky dezen (TS 860 S alebo TS 850 P). samozrejme rozdiely su uz len nepatrne a aj asymetricky dezen zvlada v pohode aj jazdu na snehu ako alternativu ku Conti mozem z vlastnej skusenosti odporucit este Dunlop Winter Sport 5, ktore som mal na RSe v situacii, ked nebolo mozne zobrat Conti
Září 23, 20195 r před 2 hodinami, vormen napsal: Ten vzorek ale nevypadá na sníh moc přesvědčivě. No směrový (šípový) dezén je nejvhodnější na odvod vody, sněhu či bláta z běhounu. Naopak má slabší boční vedení, vyšší hlučnost a menší kilometrový proběh.
Září 26, 20195 r Přesně. Autor toho příspěvku nějak nezdůvodnil, co se mu nelíbí, případně jaký je ten ideální na sníh. Sám se řídím pravidlem, že není podstatně, že 80% zimy je teplo, nebo déšť, vždy jde o těch několik dní s ledovkou, nebo sněhem. Loni to bylo několik měsíců. Pro majitele výkonnějších aut, natož se zadním náhonem je směrový vzorem v podstatě nutnost. Osobně jsem kdysi vybral nesměrové Blizzaky LM30 (R15) a loni Dunlop Winter sport 5 (R17). Ty první po negativní zkušenosti se Semepritem, ty druhý asi kvůli ceně (no bylo na výběr asi 6 výrobků, prostě rozměr no.. - vlastně platí i pro R15 86H) - rozdíl na Continental asi tak velký není. Oboje jsou z Polska :( Takže kdyby měl někdo tip na prodejce Bridgestone, Continentalu (výše popsaných), kdy by to bylo z jiného závodu, klidně ať napíše.
Září 26, 20195 r Piloti chci poridit na O3 rs FL zimni pneu SAVA ESKIMO hp2 xl dle vysledku Testu vychazi slusne. V zime 90% praha v rozmeru 225/40 r18 Ma nekdo s touhle pneu zkusenosti??? Budu rad za kazdy nazor. Diky
Září 27, 20195 r Savy Eskimo 205/55/16 jsem jezdil na OII a spokojenost, OIII RS 205/50/17 Barum polaris 3 nikde jsem nezůstal viset, OIII Nokian WD 3 505/55/16 taky bez problémů na letošek Barum Polaris 5 205/55/16(made in Germany) jsem zvědavej ?
Září 27, 20195 r Jen taková vsuvka - Ty máš Barumky z Německa a já Continentaly (TS 860) ze Slovenska ...
Září 27, 20195 r V prvom teste zimákov na tento rok v ADACu nevyšli tie Contíky nejako oslnivo... Sic iný rozmer, ale aj tak... Žeby prvý nepodplatený test? https://auto.pravda.sk/poradna/clanok/527104-adac-toto-je-prvy-test-zimnych-pneumatik-2019-dve-celkom-zlyhali/ Upraveno Září 27, 20195 r od stafa
Září 27, 20195 r Na základě testů 2019 hodlám na tuhle zimu po dvou zimách s Pirelli Winter Sottozero 3 vyzkoušet nové Bridgestone Blizzak LM-005, tak jsem zvedavý. :) Upraveno Září 27, 20195 r od mp390
Září 28, 20195 r Eskimo jsou super S3, ale HP2 už žádná sláva podle zkušeností z netu teda. Já jsem neměl nikdy nic jiného než S2 a S3 a kde stáli lidi s řetězama, já jsem jel dál bez nich a byl jsem za exota. Ale do Prahy je to asi úplně jedno.
Září 28, 20195 r Autor před 12 hodinami, stafa napsal: V prvom teste zimákov na tento rok v ADACu nevyšli tie Contíky nejako oslnivo... Sic iný rozmer, ale aj tak... Žeby prvý nepodplatený test? https://auto.pravda.sk/poradna/clanok/527104-adac-toto-je-prvy-test-zimnych-pneumatik-2019-dve-celkom-zlyhali/ Jiný rozměr jiné vlastnosti, to není u nějakého konkrétního typu až taková výjimka.
Září 28, 20195 r To je pravda, preto to beriem orientačne... Ja mám na zimu Nokian WR D4, poradil mi ich kámoš, ktorý ich má na služobnom/rodinnom aute a nedá na ne dopustiť, a to má už za tie roky vyskúšané všetko čo bolo na trhu. Jazdil som ich jednu zimu, aj to na 4x4 s malým nájazdom, takže dáky relevantný verdikt si nedovolím vyniesť, akurát že som s nimi problém nemal... Teraz som si ich zadovážil aj na Roomster, na ktorom mám odjazdených podstatne viac zím, gúm a km, takže po zime budem viac v obraze.
Září 28, 20195 r Pro hodnocení výsledků je třeba si přečíst metodiku toho ADAC testu. Pneumatiky s hodnocením jednotlivých kategorií do známky 2.5 (dobrý) mají jako výsledné hodnocení vážený průměr. Ovšem pokud má pneumatika v jednotlivé hlavní kategorii "sucho", "mokro", "sníh" (zimní), "led" (zimní), "spotřeba paliva" a "opotřebení" známku 2.6 a horší, odpovídá výsledné hodnocení nejhorší známce z této kategorie v testu. Proto má např. Continental TS860 hodnocení 2.6, přestože vážený průměr je druhý nejlepší 2.2. Kdyby výsledky na ledu dopadly alespoň se známkou 2.5, skončil by na druhém místě v kategorii "dobrý". Z toho je vidět, že pneumatiky s hodnocením ve sledované kategorii okolo 2.5 mohou být při drobné odchylce významně penalizovány, takže stačí třeba jiný rozměr a dobře hodnocená pneumatika je najednou hodnocena jako uspokojivá. https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/tests/reifen/winterreifen/ Upraveno Září 28, 20195 r od j57
Září 28, 20195 r V aktuálním testu od Auto Bild je třeba Continental WinterContact TS 860 v rozměru 225/45 R 17 91H na prvním místě před Goodyear UltraGrip a Michelin Alpin 6. U prémiových značek málokdy bývají rozdíly tak velké, aby byla chyba koupit kteroukoliv z nich.
Září 28, 20195 r Jj, první Conti (zase, jaké to překvapeni :-D), druhý Goodyear, třetí Michelin, čtvrtý Apollo, pátý Bridgestone. Pirelli a Nokian kdesi vzadu...
Září 28, 20195 r Conetinental TS850 mám jen díky tomu, že jsem je koupil nazuté nové s ALU sadou v rozměru 225/40 R18. Do té doby jsem jezdil Savy, Barum 3 Polaris, Yokohamy, které se vyznačují 1/2 cenou a světe div se, nezaznamenal jsem žádný problém a to jsem aktivní lyžař a bydlím na Sev.Moravě v kopcovité oblasti Beskydy. Za mě jednoznačně vyhrávají Polaris 3 a aktuální 5ky. Conti, Michelin atp. jsou prémie, ale také se vyznačují prémiovou cenou a to až 2x vyšší u profilu 18”. Volba je na každém, ale musel jsem reagovat na komentáře typu “barum je hnůj” apod.. To vše od lidí, co sníh viděli maximálně u Nároďáku v Praze při brutální 1cm “záveji” - viz. Nohavicův text známé písně. A ty testy od všech těch zaplacených sdružení atp., to jako vážně? Podle toho se někdo dneska řídí?
Září 28, 20195 r Ano, Barum jsou fajn na sněhu. Kdekoli jinde jsou třeba takové Pirelli Winter Sottozero 3 prostě dál. Na suchu a na mokru drží mnohem lépe při dynamické jízdě. Pokud člověk jezdí klidně v rámci předpisů, Polaris naprosto stačí. Na Fabii 1.2 TSI stačí (proto jsem je vybral pro tátu).
Září 29, 20195 r Jistě, i Barum či Matador splní svoji funkci. Že v testech vyhrávají povětšinou zavedené značky asi neznamená, že by to měli zaplacené. Aféra okolo koncernu Continental je už snad minulostí. A pořadí na předních příčkách se mění, takže to není jen o jedné značce. Pokud to vztáhnu na cenu, tak ta je vzhledem k ceně disků a potažmo celého auta celkem zanedbatelná. Jestli se někdo rozhoduje podle ceny, je to jeho věc, mě se to třeba vrátí třeba tím, že zabrzdím o metr dřív než na levnějších pneu...
Září 29, 20195 r A přesně proto jsem vzal vítěze v brzdění na mokru a sněhu :D a proti michelinům a Conti ušetřil :D
Září 29, 20195 r Pokud někomu nevadí celkem příšerný hluk a to, že rychle zmizej, pak je to asi OK. Abych dával co 3-4 roky osmičku jen za zimní, na to se můžu...
Září 29, 20195 r Zde je článek s výsledky testů zimních pneu 225 /45 R 17 - zkouška délky brzdné dráhy. Barum Polaris 5 jsou na 21. místě a Matador MP92 na 33....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.