Prosinec 3, 200717 r Oživím téma. Pokud to někomu přijde bez toho krytu škaredé, stačí na tom plastovém krytu vyměnit gumovou manžetku. Je stejná jako na tom víčku z Felicie. Stála mě 8,-kč. Ta stará manžetka už byla ztvrdlá a nětěsnila. Auto pak na křižovatkách smrdělo do kabiny viz. výše.
Duben 10, 200817 r Je normání při volnoběhu a následném otevření olejového víčka se motor začne "klepat" a změní se volnoběh-zneklidní?
Duben 11, 200817 r Autor Je normání při volnoběhu a následném otevření olejového víčka se motor začne "klepat" a změní se volnoběh-zneklidní? A ještě se navíc rozsvítí kontrolka emisí (blok motoru). U 16v mi to takto aspoň dělá.
Duben 16, 200817 r VLNOVEC OPLETENEC DRÁTĚNKA Po zvednutí a zacpání výfuku to na vlnovci=opletenci syčelo. Na zemi se to nedalo poznat. "Stínění" bylo utržené jen zespodu vpředu. Asi jen malá prasklina, ale na dlouhý jízdy peklo - smrad až z toho hlava bolela. Dlouhý třikrát opletený vlnovec 1350Kč + 2h práce = 2000Kč u menší dílny. Vařili to přímo na autě bez sundávání trubek. Teď se to dost ztišilo, jinak je zvuk stejný. Doufám, že se to ukáže i na menší spotřebě. Tak dneska po technické jsem si troufl výfuk zase ucpat už s novým vlnovcem a zese motor nechcípne! Pravda, ty dvě plechovky dole nejaké škvíry mají. Ale hlavní je, že je konec se smradem uvnitř. Teda než se vypálil novej vlnovec, tak to byla taky síla. Upraveno Duben 23, 200817 r od peetr
Březen 10, 201114 r ...len skusim pridat jednu moznost: mne zapachalo v aute koli tesneniu pod hrdlom nalievacieho otvoru - riesene v tejto teme.
Říjen 20, 20168 r díky za radu na Fabii 1.4 Mpi/r.2003 je ze spoda na plastovém krytu náhradní ucpávka, kterou jsem tam dal, ale bohužel už tam nedáte ten plastový kryt motoru. Děkuji za radu, opravdu to šlo přes to netěsné víčko ventilů, jak se nalévá olej. Už to nesmrdí, to je paráda, při stání nebo couvání to bylo strašné.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.