Publikováno Červenec 30, 201312 r Mam dotaz. Ako sa vam radi spiatocka?Mam najazdenych cca 5000km a od zaciatku mam pocit,ze zaradit spiatocku je trosku loteria. Konkretne...z desiatich zaradeni tam s citom v piatich pripadoch vlezie lahucko a v piatich pripadoch musim vymacknut spojku na podlahu nadoraz a az potom si najde cestu.Narvat nasilu sa tam samozrejme da,ale takto nie.V zabehu som to povazoval za surovy stav a ocakaval som,ze sa to casom zlepsi.Cez zuby nejde,skrtnut sa mi este nepodarilo...paka ide dole lahucko,po miernom tlaku vpred narazi na odpor,ktory musim prekonat na moj vkus hodne zvysenym tlakom...Neviem,ci je to tak normalne.....ci to tak je aj u inych rapidov.Hovorim samozrejme o nastartovanom motore a aute v klude. Vcera som bol v servise,odskusal som si ine nastartovane auto a podla mna tam isla spiatocka podstatne lahsie. Technik par krat nadrzo nasilu narval spiatocku a tvrdil ok,po upozorneni....nech ju tam skusi dat s citom...samozrejme sa mu to nepodarilo.Navrhol riesenie...nechat tam,co chapem...Ikolo vymena oleja v prevodovke./??? 5000km/ IIkolo prevodovka dole a vymena spojky....pripadne prevodovky...na co som sa postavil a isiel prec..idem do ineho zarucneho servisu. Ake su vase postrehy a skusenosti s radenim spiatocky??? Mozne riesenie???
Červenec 30, 201312 r Mám najeto asi 4500 km... je fakt že tam zpátečka (ale i jednička) nejdou moc lehce, ale zařadím jí tam skoro pokaždé na první pokus, takže čekám že si to jen sedne...
Červenec 30, 201312 r Jsem na tom podobně - zpátečku dám tak 1x z pěti blbě, aspoň že to vždycky pípne jinak bych nevěděl jesli ji tam mám nebo ne:)....mně nikdy zpátečka u škodovek pořádně nešla...mám radši, a jsem zvyklý, na přizvedávání kroužku (měla to alfa i rencek, podle mě lepší systém).... s jedničkou problém nemám.... Upraveno Červenec 30, 201312 r od rogerer
Červenec 30, 201312 r Autor ok,takze sa zda....ze je to systemova vec a tak nedovolim rozoberat pol auta.... jednotka mi ide takmer malickom.....len ta spiatocka...
Červenec 30, 201312 r Já to mám stejně. Někdy se stane že ta spátečka tam nejde dobře. Souhlasim s Rogerer. Já měl taky kroužek na Fiatu a fungovalo to výborně...
Červenec 31, 201312 r mně šla u každýho novýho auta blbě převodovka a nikdy jsem to neřešil. teď u Toleda šla blbě trojka a zpátečka. ta trojka se po chvilce srovnala a ta zpátečka jde blbě fut, ale já ji skoro nepoužívám, takže až budu mít víc, bude ok. tohle bych asi tak brzo neřešil.
Červenec 31, 201312 r když se soustředím, tak ji vždy zařadím na poprvý....chce to cvik, je to prostě ten pitomej mechanizmus zatlačovací Upraveno Červenec 31, 201312 r od rogerer
Srpen 2, 201312 r Tak ťeď už můžu taky přednést praktický názor a jsem na tom stejně - taky zpátečka občas zazlobí. Mám sice najeto nějakých 420km, ale tohle jsem u nového vozu nečekal a překvapilo mě to. Ale jelikož je to můj první nový vůz, tak nevím, jak na něco reagovat. Je mi jasné, že si vše má sednout a "ošoupat" se, ale aby to hned takto zlobilo
Srpen 2, 201312 r Tak mě od začátku šla zpátečka pěkně, ale jednička špatně. Říkal jsem si je to nový bude to dobrý. A taky jo, teď mám najeto 9.000km a v pořádku. Při řazení zpátečky ještě chvilku počkám jak poklesnou otáčky a řadím.
Srpen 2, 201312 r mne to obcas pri razeni zpatecky zaskripe ale je to tim ze to neumim a tu paku asi dostatecne nezatlacim....ja prost enikdy nebyl priznivcem tohohle systemu razeni zpatecky:(
Srpen 2, 201312 r Zpátečka jde opravdu na prd.. Taky se připojuju.. Pravda i s tím systémem, osobně jsem měl radši zmáčknout nahoru pojistku než tlačit dolů a hledat polohu.. Upraveno Srpen 2, 201312 r od mx6
Srpen 13, 201312 r razeni mi jde OK, ale zpatecka se obcas nepovede a nekdy je treba vyvinout hodne sily.
Srpen 13, 201312 r mám teď najeto 5500 a poslední 3 týdny jsem měl dovolenou a jezdil jsem hodně město a krátký trasy a zpátečku jsem řadil několikrát denně, jinak ji používám tak 5x týdně, světe div se, ale už je řazení ok a vyloženě si to řezení teď užívám. chce to jenom nechat sednout a furt couvat než se to srovná :-)
Srpen 15, 201312 r Tak s tím jsem se ještě nesetkal. Všechny rychlosti i zpátečka mi tam jdou od začátku krásně a mam najeto jen 600 km
Srpen 27, 201312 r Souhlas s bicista : pokud nejde lehce zařadit, několikrát povolit spojku, sešlápnout a zkusit znovu. Popřípadě trošičku popojet autem vpřed a potom teprve zařadit zpátečku. Hlavně 1. ZCELA vyšlápnout spojkový pedál, 2. zatlačit řadící páku ZCELA dolů, 3. vychýlit zcela vlevo, 4. zařadit zpětný chod rovně směrem dopředu. Nespěchat !!!
Srpen 28, 201312 r Jasne, ono se to hezky rekne nespechat, ale kdyz se nekde otacis a potrebujes udelat rychlej manever, tak to zkus vysvetlit tem ostatnim nervakum na silnici. mne tam ta zpatecka taky nejde moc dobre. najeto mam 5400km.
Srpen 28, 201312 r mne nejde tak jednou ze ctyrech zařazení nesnasim ten skodovackej system:) zpatecku radim xrat denne
Srpen 29, 201312 r Zadnej problem. Na zacatku to bylo dost zthule, ale pak zadnej.. Ze-by nejaky TSi "problem" oproti TDi?
Říjen 7, 201311 r Chtěl jsem se zeptat, jestli se vám taky stává, že někdy zařadíte zpátečku (dokonce senzory parkování se aktivují), ale když chcete couvat, jde to přes zuby? Stalo se mi to asi 3 krát. Teď už když si nejsem 100% jistý, že to tam je (podle citu a zvuku), tak tam tu zpátečku někdy dávám napodruhé (dám neutrál, pustím spojku, zmáčknu spojku a ještě jednou zkusím zařadit zpátečku..). Samozřejmě auto během toho není v pohybu. Mám to reklamovat nebo je to OK?
Říjen 7, 201311 r zpatecka jde ze zacatku radit dost spatne, ale casem by si to melo sednout. kolik mas najeto?
Říjen 7, 201311 r Kdyz pipnou senzory, tak to neznamena ze tam ta zpatecka opravdu je. Jeste to chce trochu zatlacit az tam uplne zapadne. Samozrejme to nesmis buh vi jak rvat. Kdyz to nejde, tak to chce vyradit a znovu to zkusit. Jak pise Pusher. U noveho auta to zlobi... Upraveno Říjen 7, 201311 r od vlakras
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.