Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Nene, zadny kurak v aute nebyl. Mne napadlo jako puvodce fleku napr. kapky pri otevreni nejakeho piti, jinak jsem si to nedokazal vysvetlit..

Kdo vi co vse je pod tim tapecem, treba se neco zacalo prozirat skrz, neprekvapilo by mne to :-D 

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Jo ze zpateckou to mam taky. Musi zaradit napul, chvili pockat a pak doradit. Jakmile zaradim naraz tak to jde lehce pres zuby. Bud jsem chomout nebo je to vlastnost.
Od novoty zase vic drhla 3ka, zejmena pri podrazovani ze 4 na 3. To se ovsem casem asi zabehlo. Uz to nedela.

  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Potřebuju  poradit. Nechal jsem vyměnit olej a od výměny na volnoběh je cítit z průduchů palivo, při jízdě nic, pouze když vozidlo stojí a nejede.

Co to může být? Mám r. v. 2013, 1,2 TSI 63 kW, 98tkm

Vloženo (editace)

Přesně tak. Už jsem koukal/čuchal, zatím nic, stavím se v servisu a uvidím. Díky

Editováno: , autor: Pawouk
Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje!
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

můžete se prosím někdo podívat, kdo má model 2013,2014 a motor 1.2 EA111, jak je uchycená řídící jednotka? já ji mám dost volně a mlátí o brzdový buben a a taky o kastli nahoře nad ní, je to dost slyšet na nerovnostech, takže pořád :-) v servisu jsem to kdysi zmínil, ale klasicky to vůbec neřešili. takže mě zajímá, jestli to mám jenom já tak blbě uchycený, nebo je to normální. zkusím to kdyžtak natočit.

Vloženo

já se taky chystám to vyřešit sám, třeba tím polstrováním, ale ještě mě nenapadl vhodný materiál co by byl ideálně nehořlavý nebo odolný vysokým teplotám 

  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Když tady píšete už o vzniklé korozi, dávám svůj příspěvek ze včerejšího dne. U sousedové Fabie jsem si všiml koroze na obou koncích předních blatníků, u napojení na práh. Nedalo mi to a tak jsem se podíval, jak to mají inženýři ze ŠA vyřešené na Rapidu. Po odmontování plastových podběhů na mě koukal šedý molitan, ten, který je vidět po otevření dveří při pohledu kolem pantu k blatníku. Kolem molitanu usazené jemné blátíčko, listí a všelijaký humus, krásně mokré - nacucané vodou včetně molitanu. Tak jsem to samozřejmě vyčistil, no a pak jsem zjistil, že molitan je krásně nasáklý vodou asi do výšky 10cm. Výborné antikorozní řešení, na to musel přijít fakt nějaký "inža", ale na druhou stranu, čím dříve to shnije, tím dříve si koupíme další auto, že? Moc jsem si s tím hlavu nelámal a těch asi 10 mokrých centimetrů molitan odřízl. Za odpoledne to krásně vyschlo, přirozeně to bude větrat a auto nijak neutrpělo.

Tak mrkněte, jak jste na tom vy.

Vloženo
V 7. 5. 2017 na 16:12, SkodaRapid napsal:

Tak jsem se dnes odhodlal taky se na tu rez podivat a taky mi to tam krasne kvete. Kdyz mame to jaro... :D Ale jen kde je bily lak. Uprostred je nejaky cerny plech a tam je to Ok.

Máme všichni zákuku na prorezivění karoserie 10 let, takže zde není co řešit - oprava v AS musí být zadarmo. Tohle si nemůže člověk způsobit sám nebo nějak zanedbat údržbu. Akorát donuťte servis nanést na dobře vytvrdlý lak vosk na dutiny a napatlat voskem i vnitřek gumy. Dost to tomu do budoucna pomůže.   

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...