Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

To jsi plný očekávání na powerbox? Nebo to budeš mít úpravu jednotky na 100kW?

 

Tak jsem se zase něčeho chytl a obvolával firmy který se úpravou jednotek zabývají.

Je zajímavý co se člověk vše nedozví a povídat o tom je opravdu na seminární práci :D

Vloženo

Asi bych tu provokoval  :kol-133:

 

musel bych tu psát i proč tomu tak je

 

Ale co mě spíš objasnilo to že

- někdo dělá chip za 16tis  

- někdo s 2x měřením za 8tis

- někdo jen chip za 6tis

Vloženo (editace)

Já sem se ptal právě na konkrétní případ tedy 1.2 TSI 77kW 

Začal jsem to řešit už z důvodu že ve speciálu světa motoru bylo srovnání TSI vs TDI oboje ve verzi 77kW kde byl samozřejmě i graf  "reálného výkonu"

77kW měla nesmyslně 89kW (někdo mi tu řekne proč by ne?)

Je tam i malá zmínka o tom že tento motor nemá chlazení výfuk spalin a proto na dálnici při nižších ot. upravuje bohatost směsi = spotřeba.

Jinak ohledně chipu tohodle motoru až na jednoho ,který ještě neví jak na tom jsou ty nové série řetězu, to schvalují.

 

Jinak bylo mě řečeno že to není jen o výkonu ale i o kroutaku a průběhu

Ono právě ta 1.6 TDI to dost naznačuje

Editováno: , autor: Kucis
Vloženo

Upravou jednotky, jinak je to stejny motor (66kw), jako verze 77kw. Jako dramaticke zvyseni vykonu mi to nepripada. Jel jsem v Octavii, ktera mela powerbox na udajnych 100kw - nikde nemereno a zatah byl znat, proti serii. Schvalne mi nerekl, zda je vyply nebo zapnuty a protahli jsme ji, abychom predesli placebu. Pri rozjezdu byl rozdil nejmarkantnejsi, zrychleni bylo taky znat, predevsim nad rychlosti 140km/h.

Myslim, ze si to moc zestrucnil nebo jsem natvrdly - v poslednim prispevku jsem nejak nepochytil smysl.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Trochu opráším toto téma.. S čipem mám najeto asi 6tis km a "zatím žádný problém" -klasická věta kterou používají snad všichni. Ono taky po 6 tis km na téměř novém motoru bych se divil kdyby se něco stalo, i když zas tento motor nemá moc dobrou reputaci.. Jinak jak se tu psalo o powerboxu, taky jsem ho měl a celkem o ničem. Nárust výkonu byl, ale v určitém pásmu a regulace strašně kostrbatá. V nízkých nic, pak nárust jak hovado, pak to zas utla regulace. Muselo se jet pořád s pedálem na podlaze aby to jelo normálně. Při pohodové jízdě auto tak divně pulzovalo třeba v mírném kopci. Nebo někdy po startu spadlo do nouze. Prostě nouze celkově.. Přeprogramování je o něčem jiném. Docela to frčí, teď jezdím na benzín Verva 100, který to celé posunul ještě o krapet dál. Zdá se mně že je plynulejší náběh, jede fakt od 1400-1500ot až po 6tis. Jo a vyhodil jsem těžký subwoofer z kufru, taky lepší..

V porovnání nevím co je tomu výkonově nejblíž. Ale mezi nejběžnějšíma autama na silnici - oktávkama 2,0 tdi 103kW nebo 1,9 tdi 66-96kW se nemusím bát že bych byl brzda provozu. Ba naopak..

Vloženo

Také jsem přečetl téma a možná by mě zajímalo přehřátí ŘJ z 63 na 77 kW, nárůst výkonu bych přivítal, ale jak je to se spotřebou, jelikož jsem při koupi řešil i spotřebu a dle toho ze moc nevyužívám dálnici dle jiných zkušenosti jsem šel do 63kW verze. Proto by mě zajímalo jestli se spotřeba zvýší po přehřátí sw dik

Vloženo (editace)

63kW žere méně, ale je to rozdíl v dcl

 

pokud tam dáš soft z 77 verze, budeš mít spotřebu horší jak orig. 77 verze díky zpřevodování ( pokud by jsi jezdil stejně jako s 77 verzí )

Editováno: , autor: Rypicong
Vloženo

To jo psaných 0,3 ale kolik v reálu nevím :-D já mám oproti psané vyšší o 0,3 tedy 5,4 průměrnou no jde o verze navýšení a její cena :-D

Vždy jsem slyšel názor navýšení kW snížení spotřeby ale tady asi ne

Vloženo

Tak by mě zajímal názor tech co z 63kW udělali prehratim sw 77kW zda by do toho šli znovu jaky je nárůst výkonu a jaká je spotřeba :-D popřípadě Chip tuning a navýšení na více kW :-D

Vloženo

Spotrebu budes mit cca stejnou, vuz pojede o neco lepe. Ty si na to casem zvyknes a resume je takove, ze budes stale okolo 5,3l se spotrebou, jen budes vic litat :)

Moje spotreba pred upravou byla 5/100km, ted mam 5,2/100 - diky caste jizde po Praze, kdyz vylitnu ven, tak jezdim okolo 4l. Ale vykon a charakteristika motoru je nebe a dudy.

S upravou mam najezdeno cca 7000km.

Vloženo (editace)

V porovnání nevím co je tomu výkonově nejblíž. Ale mezi nejběžnějšíma autama na silnici - oktávkama 2,0 tdi 103kW nebo 1,9 tdi 66-96kW se nemusím bát že bych byl brzda provozu. Ba naopak..

 

 

 

Až tak ? .... Už abych to chipnul - pořád nějak se nemůžu rozhodnou a dokopat se k tomu. A prahu mám 100km

 

Kolega s 1.9 TDI se na mě vytahuje  :kol-46:

Editováno: , autor: Kucis
Vloženo

Je pravda co jsem napsal.. Ale! Musíš jet v autě sám, mít v nádrži jen málo benzínu, bezvětří a kolem 8 stupňů, vypnuté všechny spotřebiče, přefoukané kola, benzín Verva 100 a ještě pár maličkostí. Pak 1,9 TDI ujedeš. :D

Teď vážně, ono to pojede ve finále stejně i jak 2,0 TDI 103 kW, Akorát já musím pořád držet otáčky. Jízda v obou bude úplně rozdílná, on se tak nezapotí s rumplováním šajtrpáky. Rapid bude mít výhodu ve sprintu a v zatáčkách, na delších úsecích, dálnice a kopce bude lepší -nebo příjemněší nafta. Co se týče dynamiky teda..

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...