Wittmann Vloženo 6. Březen 2017 Vloženo 6. Březen 2017 před 50 minutami, McMatej napsal: Mojím favoritem jsou pořád hydrostavy... No dykť ty zalepený hydra (+ blbý svody s katem) přiznala i škodovka, tak proč o tom jakkoliv pochybovat? Citovat
McMatej Vloženo 7. Březen 2017 Vloženo 7. Březen 2017 Asi o tom moc lidí neví, nebo tomu nevěří. Proč by jinak chtěli řešit podpalování ventilů jinými vodítky, sedly, ventily, více viskozními oleji, nepodtáčením, nepřetáčením, nebrzdění motorem atd. Citovat
KarlosTDi Vloženo 7. Březen 2017 Vloženo 7. Březen 2017 No ví se o tom, ale i ti kdo dostali (koupili) nové hlavy s katem origo od škody opětovně podpálili. Dokonce i jeden bez katu podpálil. Myslím že kat není prinární příčinou spíš důsledek podpálení ventilu. Nespálená bohatá směs z nekompresního válce mohla pravděpodobně roztavit voštinu katu a výrobce raději automaticky dodával novou hlavu s katem. Asi nechtěli riskovat, že zákazník s novou hlavou příjde do servisu že se mu po jejich zásahu pokazil kat, ač by byl už předtím načatý jen se to nestihlo projevit. Toto by se špatně prokazovalo a zavdalo příčinu spekulacím. Takto má výrobce klid a zákazník si to zapaltí Citovat
cosby Vloženo 7. Březen 2017 Vloženo 7. Březen 2017 Je to tu pořád dokola.Už jsem to jednou psal.Říkal mi kamarád z ŠA přímo z vývoje motorů,že chyba je v přicpávání katu a tím vysoké teplotě a podpalování ventilů. Jediným řešením je je dát kat dole pod auto nebo...ale to tu nebudu psát,ani do SZ,páč nechci vyvolávat debatů jedinců,kteří o tom prd vědí a jen melou nesmysly nebo že se někde něco dočetli z netu,to zaprvé a zadruhé to není až tak legální úprava. 1 Citovat
KarlosTDi Vloženo 7. Březen 2017 Vloženo 7. Březen 2017 Ale možná i kecám: koukám do etky a opravdu byl kat jiný, včem fyzicky jiný nevím, ale číslo má odlišné. Náhrada končí "X" čímž se označil modifikovaný kus Napadá mě nezkoušel někdo dodatečný náporový chlazení katu - svodů jak to dával výrobce na původní 1.6 16V FSI? asi taky tušil problém s přehříváním Citovat
KarlosTDi Vloženo 7. Březen 2017 Vloženo 7. Březen 2017 před 22 minutami, cosby napsal: Je to tu pořád dokola.Už jsem to jednou psal.Říkal mi kamarád z ŠA přímo z vývoje motorů,že chyba je v přicpávání katu a tím vysoké teplotě a podpalování ventilů. Jediným řešením je je dát kat dole pod auto nebo...ale to tu nebudu psát,ani do SZ,páč nechci vyvolávat debatů jedinců,kteří o tom prd vědí a jen melou nesmysly nebo že se někde něco dočetli z netu,to zaprvé a zadruhé to není až tak legální úprava. Aha tak cajk a téma asi může admin zamknout ... Jen pro mě jakožto nesmysly meloucího jedince prosím o info čím se kat přicpával? zaráží mě že si toho nikdo s podpálenými ventily nevšiml že má ucpaný kat. dík Citovat
swift Vloženo 7. Březen 2017 Vloženo 7. Březen 2017 8 minutes ago, KarlosTDi said: koukám do etky a opravdu byl kat jiný, včem fyzicky jiný nevím, ale číslo má odlišné. Náhrada končí "X" čímž se označil modifikovaný kus "X" na konci cisla dielu u koncernu znamena len to, ze pri kupe je potrebne vratit stary diel na protihodnotu. Byva to bezne u KAT, hlav, motorov, vsetkeho co sa da este repasovat recyklovat. Za dalsie v minulosti znamenali vsetky X-kove diely (ako sa im hovori), ze clovek kupuje vzdy repasovany diel, dnes to uz na 95% neplati a diely su nove len s nizsou cenou pretoze sa vracia stary poskodeny diel Citovat
KarlosTDi Vloženo 7. Březen 2017 Vloženo 7. Březen 2017 Díky potom teda ročník 2001 i 2008 má stejný číslo katu Citovat
hubo44 Vloženo 7. Březen 2017 Vloženo 7. Březen 2017 před 30 minutami, cosby napsal: Je to tu pořád dokola.Už jsem to jednou psal.Říkal mi kamarád z ŠA přímo z vývoje motorů,že chyba je v přicpávání katu a tím vysoké teplotě a podpalování ventilů. Jediným řešením je je dát kat dole pod auto nebo...ale to tu nebudu psát,ani do SZ,páč nechci vyvolávat debatů jedinců,kteří o tom prd vědí a jen melou nesmysly nebo že se někde něco dočetli z netu,to zaprvé a zadruhé to není až tak legální úprava. Never tomu to su len blaboli. mne behali fabie bez katu s oblbovakom aby nesvietila ikona motoru a aj tak sa podpalovali ventily. 1 Citovat
Mirek 835 Vloženo 7. Březen 2017 Vloženo 7. Březen 2017 Hubo má v tomhle pravdu. O téhle úpravě,která moc nefunguje jsem už taky slyšel. Ale osobně jsem ji neviděl,ani nezkoušel,tak nechci o tom nic rozšiřovat. Citovat
cosby Vloženo 7. Březen 2017 Vloženo 7. Březen 2017 Děláme hlavy na Fabiích docela dost a pak není problém. Citovat
hubo44 Vloženo 7. Březen 2017 Vloženo 7. Březen 2017 (editace) Never tomu to je len zhoda nahod. (pisal som ti sz ohladne maxidotu) Editováno: 7. Březen 2017, autor: hubo44 Citovat
cosby Vloženo 7. Březen 2017 Vloženo 7. Březen 2017 Já tomu nepotřebuji veřit,já to vidím na vlastní oči Citovat
hubo44 Vloženo 11. Březen 2017 Vloženo 11. Březen 2017 Robim teraz repas motora 12V ale tak hrozne vybite voditka ventilov som ešte nezažil ani u LPG. Citovat
dmiklos Vloženo 11. Březen 2017 Vloženo 11. Březen 2017 Máš k té káře nějaké bližší info? Zanedbaná údržba (olej po 30tis.), krátké trasy, dálnice pod plným..., nebo prostě náhoda-páteční auto. Citovat
hubo44 Vloženo 11. Březen 2017 Vloženo 11. Březen 2017 Len tolko že ma 237t. km. AZQ, 5W40 castrol edge, interval vymeny 10tis. motor krasne čističky žiadne usadeniny či olejove blato ale hlava nenormalne vymlatena. Citovat
gourney Vloženo 12. Březen 2017 Vloženo 12. Březen 2017 Ja som to mal veľmi podobné pri polovičných km. Všetko OK až na ventily a vodítka. Ani z katalyzátora sa nedal vyklepat biely keramicky prach. Olej sa menil max. po 10t, obvykle 7-8 a pár krát to bol 5W-50. Akurát bola možnosť že k tomu prispeli veľmi staré sviečky - asi ešte od výroby. Citovat
hubo44 Vloženo 14. Březen 2017 Vloženo 14. Březen 2017 V 11. 3. 2017 na 22:26, hubo44 napsal: Robim teraz repas motora 12V ale tak hrozne vybite voditka ventilov som ešte nezažil ani u LPG. Motor dokončeny ale strašne buchanie ked sa pohyňa auto vytočenym volantom do lava. Pod akumulatorom čakalo prekvapko. Citovat
bartic321 Vloženo 21. Srpen 2017 Vloženo 21. Srpen 2017 Zdravím mám problém při volnoběhu mi rachotí něco ? tdd,tdd, já si myslím že je to rozvodový řetěz může tam něco chybět ? prosím pomoc. Citovat
Fab123456 Vloženo 11. Červenec 2024 Vloženo 11. Červenec 2024 Podpalene ventily - Fab I 2003, pri 195 000 km sa rozsvietila kontrolka motora ,namerane tlaky ~ 8 / 4 / 8 atm, komplet generalka motora Citovat
Fab123456 Vloženo 14. Červenec 2024 Vloženo 14. Červenec 2024 vydrzala by asi dlhie ,ale predtym (80 000 km ) ju mala prvomajitelka- a ta davala na dialnici pedal na doraz v (marnej) snahe dosiahnut 150 km/h Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.