Přejít na obsah

Nepřirozené zvuky - drnčení, vrzání, klepání


rogerer

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny, nevím jestli to tady padlo, pročítal jsem to kdysi celý, ale zkusím se zeptat znovu. Nemáte někdo zkušenosti s "vrzáním" (něco jako škvizlání) z podvozku? Nevím jak ten zvuk popsat. Projevu je se to na nerovnostech. Když najedu do větší díry tak nic, ale když auto pracuje na malých nerovnostech, jako je třeba cesta z hlíny nezarovnaná apod. Zkoušel jsem poslouchat odkud to jde, připadá mi to na zadní část. Mám v plánu s tím zajet do servisu, ale až se mi narodí malá. Ještě pozoruju bouchání v podvozku, to by asi mohl být tento problém jak někdo psal: ""bouchání při poklesu teploty, je s největší pravděpodobnosti silentblock převodovky - jde to z levé strany a nejvíce je to slyšet při přejíždění příčných nerovností - super jsou tramvajový koleje v Praze apod."" Což by asi tak odpovídalo. Ale kdyby někdo poradil, co by to mohlo být, ať vím, co jim tam pak říct. Za každou radu díky

Editováno: , autor: jedlaa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak včera a dnes se mi auto parádně rozdrnčelo na kostkách. Prvních cca 100m to ještě jde, ale další metry už jsou utrpením, jak to chytne nějakou svoji frekvenci. Podezřívám kryty montážních otvorů, protože drnčí hlavně dveře, kde jsem kryty demontoval resp. násilím musel vyrvat ven, abych se dostal dovnitř. Přitom po nasazení se nezdálo, že by byly v uložení nějak volné. Dokonce řidičovy dveře lehce zadrnčí i při zabouchnutí. Jde to z přesně míst, kde je ten kryt. Tapec to asi není, protože dveře drnčí i při zatlačení dlaní na tapec.

No každopádně začnu uvažovat nad lehkým vytlumením vnitřních ploch dveří pomocí antivibrační fólie.

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A já věřil, že Tě to časem přejde jako mě, že to vzdáš a rapid zvítězí jako ten můj nade mnou. Já už řeším jen to co přestane fungovat.  :kol-28:  Hold už je to 3 letý veterán. Ale díky následné nabídky pojištění od Škofinu až mi te´d skončí úvěr v únoru jsem zjistil, že i tak si ho cení na 255 tis, což není vůbec zlé když pořizovací cena byla po slevě 335. V podstatě ztratilo tedy jen 1/4 ceny místo čekané 1/3. Díky Škoda auto, že si tak stále a urputně po celé ty 3 roky zdražovala Rapidy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedělám si iluze, ale když jsem mrknul po bazarech na netu tak ta cena se kolem toho motala u stejného Rapida se stejnou výbavou apod. je mi jasné, že kdyby došlo na placení škodné údálosti tak ten rapid najednou nebude mít cenu ani zlámané grešle. Ale jsme mimo téma.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Zde http://forum.skodahome.cz/topic/123819-mikliskovo-b%C3%ADl%C3%A9-tsi-%C4%8Dko/page-55#entry2132501 jsem psal o vrznutí v zadní části auta. Přisuzoval jsem to těsnění víka kufru. Včera jsem těsnění hrany kufru a i horní těsnění okna (a samozřejmě u všech ostatních dveří, kromě vnější sametky) ošetřil přípravkem na pryžové díly a bohužel zvuk nezmizel. Mám taky měněné těsnění zadních dveří, téma zde http://forum.skodahome.cz/topic/133762-od%C3%ADr%C3%A1n%C3%AD-laku-t%C4%9Bsn%C4%9Bn%C3%ADm-dve%C5%99%C3%AD/page-9#entry2130831 , a když ho přitlačím na karoserii tak vydává vrzavé zvuky v oblasti plastu B sloupku. Přední dveře zvuk nevydávají. Takže podezřívám právě to nové těsnění, má totiž některé části bez sametky, jen holou pryž. Dnes bylo auto mírně vlhké a zvuk tam byl ale v trochu  menší intenzitě. Kdyby to nebylo na fóru out, tak bych byl pěkně sprostej! Se z toho  kol100 .    

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže zdá se, že je vyřešeno. VRRRZZZ zvuk dělal pryžový doraz na platu kufru, který se opírá o kryt stěrače. Plato má stranově dost vůli a asi není dostatečně přitlačeno na víko kufru. V zatáčce sjelo ke straně a neklouzající doraz vydal vrzavý zvuk. Vyřešeno namazaním přípravkem na pryž. Tak tohle by v servisu asi nenašli.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže u toho těsnění s ním dělali dost změn, právě v období květen 2013 byla jedna změna a pak hned v červnu, takže je možné, že já a nebo třeba Petrrr a ostatní, co mažou, mají možná ještě vrzající a šustící těsnění. Ostatní už tento problém řešit pravděpodobně už nemusí.

Já slyším hlavně to u mého ucha. Když se kouknu na usazení na rámu, je tam trochu jiná kontura dosednutí na plast B sloupku než u spolujezdce, takže je možné, že tlak sametek na karoserii je menší.   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to možné, já zase pro změnu slyším něco napravo ze zadu (takové lupání nebo nevím jak ten zvuk nazvat). Trochu mám pdezření na doraz pátých dveří, je na té straně trochu níž než na levé straně, ale jistý si nejsem. Budu tam muset posadit synátora ať poslouchá a uvidím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

JJ ťukání vč. povrzávání. Diagnostika=rez v tyčkách řízení. Na nic jinýho nepřišli a to kontrolovali i silentblok převodovky. Je to pěkná raketa. Co jsem auto koupilpřed 1.500 km, tak už jsem měnil uložení stabilizátoru a teď tohle. Taky jsem v autosalónu okouknul dorazy 5-tých dveří a jsou trochu jiný a guma je měkčí. Přemýšlím, zda má cenu si je nechat měnit. Pokud tohle nepomůže, tak ho asi pošlu do světa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...