Leden 10, 20169 r Zdravím všechny, nevím jestli to tady padlo, pročítal jsem to kdysi celý, ale zkusím se zeptat znovu. Nemáte někdo zkušenosti s "vrzáním" (něco jako škvizlání) z podvozku? Nevím jak ten zvuk popsat. Projevu je se to na nerovnostech. Když najedu do větší díry tak nic, ale když auto pracuje na malých nerovnostech, jako je třeba cesta z hlíny nezarovnaná apod. Zkoušel jsem poslouchat odkud to jde, připadá mi to na zadní část. Mám v plánu s tím zajet do servisu, ale až se mi narodí malá. Ještě pozoruju bouchání v podvozku, to by asi mohl být tento problém jak někdo psal: ""bouchání při poklesu teploty, je s největší pravděpodobnosti silentblock převodovky - jde to z levé strany a nejvíce je to slyšet při přejíždění příčných nerovností - super jsou tramvajový koleje v Praze apod."" Což by asi tak odpovídalo. Ale kdyby někdo poradil, co by to mohlo být, ať vím, co jim tam pak říct. Za každou radu díky Upraveno Leden 10, 20169 r od jedlaa
Leden 10, 20169 r Hm, řešit hluky z podvozku v sekci interiér mi nepřijde zrovna OK. Napiš do do podvozku. Na silentblok je tam téma, na to ostatní to pořádně prohledej, případně založ téma nové.
Leden 10, 20169 r Tak včera a dnes se mi auto parádně rozdrnčelo na kostkách. Prvních cca 100m to ještě jde, ale další metry už jsou utrpením, jak to chytne nějakou svoji frekvenci. Podezřívám kryty montážních otvorů, protože drnčí hlavně dveře, kde jsem kryty demontoval resp. násilím musel vyrvat ven, abych se dostal dovnitř. Přitom po nasazení se nezdálo, že by byly v uložení nějak volné. Dokonce řidičovy dveře lehce zadrnčí i při zabouchnutí. Jde to z přesně míst, kde je ten kryt. Tapec to asi není, protože dveře drnčí i při zatlačení dlaní na tapec. No každopádně začnu uvažovat nad lehkým vytlumením vnitřních ploch dveří pomocí antivibrační fólie. Upraveno Leden 10, 20169 r od miklisek
Leden 11, 20169 r A já věřil, že Tě to časem přejde jako mě, že to vzdáš a rapid zvítězí jako ten můj nade mnou. Já už řeším jen to co přestane fungovat. Hold už je to 3 letý veterán. Ale díky následné nabídky pojištění od Škofinu až mi te´d skončí úvěr v únoru jsem zjistil, že i tak si ho cení na 255 tis, což není vůbec zlé když pořizovací cena byla po slevě 335. V podstatě ztratilo tedy jen 1/4 ceny místo čekané 1/3. Díky Škoda auto, že si tak stále a urputně po celé ty 3 roky zdražovala Rapidy.
Leden 11, 20169 r Nedělám si iluze, ale když jsem mrknul po bazarech na netu tak ta cena se kolem toho motala u stejného Rapida se stejnou výbavou apod. je mi jasné, že kdyby došlo na placení škodné údálosti tak ten rapid najednou nebude mít cenu ani zlámané grešle. Ale jsme mimo téma. Upraveno Leden 11, 20169 r od Petrrr
Únor 10, 20169 r Zde http://forum.skodahome.cz/topic/123819-mikliskovo-b%C3%ADl%C3%A9-tsi-%C4%8Dko/page-55#entry2132501 jsem psal o vrznutí v zadní části auta. Přisuzoval jsem to těsnění víka kufru. Včera jsem těsnění hrany kufru a i horní těsnění okna (a samozřejmě u všech ostatních dveří, kromě vnější sametky) ošetřil přípravkem na pryžové díly a bohužel zvuk nezmizel. Mám taky měněné těsnění zadních dveří, téma zde http://forum.skodahome.cz/topic/133762-od%C3%ADr%C3%A1n%C3%AD-laku-t%C4%9Bsn%C4%9Bn%C3%ADm-dve%C5%99%C3%AD/page-9#entry2130831 , a když ho přitlačím na karoserii tak vydává vrzavé zvuky v oblasti plastu B sloupku. Přední dveře zvuk nevydávají. Takže podezřívám právě to nové těsnění, má totiž některé části bez sametky, jen holou pryž. Dnes bylo auto mírně vlhké a zvuk tam byl ale v trochu menší intenzitě. Kdyby to nebylo na fóru out, tak bych byl pěkně sprostej! Se z toho .
Únor 17, 20169 r Takže zdá se, že je vyřešeno. VRRRZZZ zvuk dělal pryžový doraz na platu kufru, který se opírá o kryt stěrače. Plato má stranově dost vůli a asi není dostatečně přitlačeno na víko kufru. V zatáčce sjelo ke straně a neklouzající doraz vydal vrzavý zvuk. Vyřešeno namazaním přípravkem na pryž. Tak tohle by v servisu asi nenašli.....
Únor 17, 20169 r To je zvlastni, ze ja nic jeste nemazal a nic mi nevrze. Pokud nepocitam, kdyz je auto v zime cele od ledu, tak to pak praska, kdyz se krouti karoserie. Myju jen v mycce a myju hadrikem jen prahy. Tesneni jsem se ani nedotkl. Auto budu mit za 3 mesice uz 3 roky.
Únor 18, 20169 r Jenže u toho těsnění s ním dělali dost změn, právě v období květen 2013 byla jedna změna a pak hned v červnu, takže je možné, že já a nebo třeba Petrrr a ostatní, co mažou, mají možná ještě vrzající a šustící těsnění. Ostatní už tento problém řešit pravděpodobně už nemusí. Já slyším hlavně to u mého ucha. Když se kouknu na usazení na rámu, je tam trochu jiná kontura dosednutí na plast B sloupku než u spolujezdce, takže je možné, že tlak sametek na karoserii je menší.
Únor 18, 20169 r PanOil kamarád a povinná výbava Rapida. Měli do kufru přibalit 1kg balení na životnost auta.
Únor 18, 20169 r Auto vyrobený říjen 2014 a zatím jsem nic nemazal, akorád loni v těch největších vedrech jsem to tak dvakrát možná třikrát zaslechl, pak to zase přestalo tak jsem to dál neřešil.
Únor 18, 20169 r Možná je to citlivé na usazení dveří vůči sloupku a rámu karoserie, stačí málo a šustění je na světě. Taky záleží asi na nájezdu km. Ty Lusto nemáš moc najeto, stejně jako já, zatímco Petrrr a Rypicong jsou kilometrově už Rapidí veteráni......
Únor 18, 20169 r Je to možné, já zase pro změnu slyším něco napravo ze zadu (takové lupání nebo nevím jak ten zvuk nazvat). Trochu mám pdezření na doraz pátých dveří, je na té straně trochu níž než na levé straně, ale jistý si nejsem. Budu tam muset posadit synátora ať poslouchá a uvidím.
Březen 28, 20169 r To auto je fak DODELEJ SI SÁM Furt řeším kde co povrzava,podle podlepuju a zkouším
Duben 2, 20169 r menia sa tyčky riadenia... Teď jsem přijel ze servisu, kde jsem byl kvůli vrzaní a utkání. A tycky řízení jsou na výměnu. Vypa to stejně jako na obrazku. Je tam rez. Jen to není už nemám na záruku,takže si to hezky zacvakam Cca 8 tis.
Duben 3, 20169 r JJ ťukání vč. povrzávání. Diagnostika=rez v tyčkách řízení. Na nic jinýho nepřišli a to kontrolovali i silentblok převodovky. Je to pěkná raketa. Co jsem auto koupilpřed 1.500 km, tak už jsem měnil uložení stabilizátoru a teď tohle. Taky jsem v autosalónu okouknul dorazy 5-tých dveří a jsou trochu jiný a guma je měkčí. Přemýšlím, zda má cenu si je nechat měnit. Pokud tohle nepomůže, tak ho asi pošlu do světa.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.