Yosef Vloženo 5. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2016 Takhle to vypadá, na fotce je OIII Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kahuda Vloženo 5. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2016 Díky chlapi, mlátí to ale strašně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 6. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2016 Aspoň víš, že klapka funguje....... Jinak by se ti mlžilo auto zevnitř. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 6. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2016 Odstraněn další pazvuk. Mazal jsem opět těsnění dveří Paniolem v domění, že vrzání zezadu dělá opět ono. O dovolené, když byl kufr plný, nebo byl někdo na zadní sedačce opřený do opěradla, byl totiž pak klid. Dnes jsem zjistil, že vrrrz vrrrz v zatáčkách u prázdného auta dělalo zadní plato v čepech uložení, vždy když díky velké vůli popojelo do strany. Nevím proč je tam konstrukčně tak velká vůle. A na čepech už byla vrstvička vydřeného plastu a ten způsoboval to vrzání. Ač je to pitomost v interiéru, čepy jsem namazal bílou vazelinou a je zase klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodi 15 Vloženo 6. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2016 Ahoj, 14 dní na zpět jsem též mazal a bylo po vrzání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strapatý Vloženo 21. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2016 Ahoj Rapiďáci tak se taky úřidávám k drnčení a vrzání u rapida.Někde v palubovce na straně spolujezdce mi vždycky něco zadrční,když na místě sešlápnu ply a pustím ho,tak v nějakých otáčkách mi tam zadrnční a pak přestane a když jedu po silnici a podřadím a přijíždím třeba ke kruháči enbo křižovatce tak zase v nějakých otáčkách to začně drnčet a nevim kde a o co,nemáte s tím někdo zkušenosti?Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 21. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2016 Jde o to, jestli je to zvuk plastový, plechový nebo tlumený. Nejprve bych ale eliminoval věci v kastlíku a hlavně ve dveřích. A zde na fóru se drnčení z podobného místa řešilo v sekci FIII, kde to byly nějaké trubky v motoru právě v oblasti před spolujezdcem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strapatý Vloženo 21. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2016 podle mě to bude plastový zvuk a už jsem právě vyndal věci z kastlíku a pořád to drnčí,jinak myslíš,že by to bylo stašet z motoru až v kabině? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 21. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2016 Kupodivu ano, píšou to tam ti, co u FIII měli nějaký vzájemný dotyk trubek chlazení a klimatizace. Jaký MR tvůj Rapid je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strapatý Vloženo 21. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2016 Mám MR 2016 a je 2měsíce starej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 22. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2016 Zkus nejprve ty trubky, nové motory v Rapidu to budou mít podobně natahané jako ta FIII. Pak ti nezbude nic jiného, než vychytat otáčky, kdy to dělá a buď zkoumat sám nebo s pomocí pomocníka, nebo reklamace. V pravé části palubky je ventilátor a klapka větrání a taky airbag spolujezdce. Do toho bych nesťoural, to nech servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 22. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2016 On 07/07/2016 at 1:24 PM, camillio said: Nuže pánové Miklísku, Petře a jiní, po roce veselého a tichého ježdění tu máme změnu, zřejmě v důsledku teploučka: už vím, co jste mysleli vrzáním dveří. Tak asi dojde na panoil...předpokládám, že nic jiného zatím vynalezeno nebylo. Celkom obstojne funguje aj loj od Sonaxu http://pb-autobaterie.cz/zimni-autokosmetika-/312-osetreni-tesneni-pryze-luj-sonax.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strapatý Vloženo 22. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2016 miklisek - tak jsem udělal co jsi říkal a prošel motorovej prostor a zkoušel všechny hadičky atd a hurá našel jsem to nechci to nějak zakřiknout,ale po drnčení ani stopy tady je foto,kde to drnčelo mě,mlátila tam ta bílá plastová hadička o jiný plast,tak jsem tam nalepil takovou pěnu a hotovo ;)))))))) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 22. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2016 Tak pokud to drnčení opravdu zmizelo, tak je to úspěch, že jsi to našel na první dobrou. U FII a RO se myslím dovnitř toho tunelu dávala nějaká mechová vložka v igelitovém sáčku - dokonce to tuším bylo originální řešení problému ze strany ŠA. Jinak jak se říká "Co oči nevidí, srdce nebolí" tak tady platí "Co člověk neví, ucho neslyší". Dneska jsem i já (a synátor) slyšel krátké drnčení v oblasti okolo 2200 otáček. Je ale pravda, že včera mě zase po dlouhé době vytočilo drnčení celé palubky na kostkách. A tak jsem se rýpal mj. v bočním plastu palubky u spolujezdce a na poklep pěkně drnčí. Bohužel nepomohlo utěsnění těch zacvakávacích úchytů. Nejlepší bylo vložit mezi výztuhu palubky a plast hadr, to pak bylo absolutní ticho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 22. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2016 (editace) Tlumení bočních panelů palubky - jeden z velkoplošných plastových dílů auta, který není úplně nejpevnější ani jeho uchycení a na kostkách rezonuje. Na plochu panelu nalepena folie AMS -Tecsound 3 mm (http://www.vestin.cz/amst.htm) Vypodložení a zároveň předpružení panelu v západkách vůči bočnímu plechovému držáku (součást nosné příčné trubky) pomocí 12 mm izolační samolepící folie, která mi zbyla po izolaci odtahu kotle. Hliníková izolační část je z folie odtržena. Z téhož materiálu je pásek na lem panelu, který se opře zevnitř o těsnění dveřního otvoru a zabrání tak kmitání panelu. Zafixování vnitřní výztuhy palubky, která se jen opírá o boční část, kde je pak panel uchycen. Na pravé straně to bylo vlivem výrobní vůle jednoznačně zdrojem rezonancí, vlevo to byla jen otázka času, na fotce je vidět, jak se díly navzájem odírají. Vypodloženo "kuličkou" z AMS-Tecsound folie a staženo vrutem. Editováno: 22. Srpen 2016, autor: miklisek 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strapatý Vloženo 23. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2016 miklisek - takže tímto drnčení palubní desky na kostkách přestalo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 23. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2016 Zatím mám vyzkoušeno jen na běžné české okrese plné záplat. Zda se mi, že palubka je díky upraveným bokům tužší a není už tolik slyšet rány do odpružení přední nápravy. Kostky, který stojí opravdu za to, budu zkoušet až o víkendu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strapatý Vloženo 23. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2016 OK tak pak dej vědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ian237 Vloženo 30. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2016 kolegové Rapidáci i na mě došlo a začalo mi vrzat těsnění dveří. Nezkoušeli jste uplatnit odstranění závady v rámci záruky ? za info dik Ian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slapnahrabe Vloženo 30. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2016 Když si to pročteš, tak zjistíš, že někteří to zkoušeli i vícekrát. Mají na to jediný způsob. Ta jejich ultra drahá vodička, se kterou Ti to nebude vrzat dva - tři týdny. Pokud se to na Tebe nepokusí hodit, že je to nesprávným mytím a údržbou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effective Vloženo 31. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2016 Ano, vrzající těsnění jsem reklamoval. Také mne od toho všichni zrazovali, ale už je to rok a od ošetření jsem neměl problém. Asi záleží na servisu jak se tomu věnují, ono to nestačí jenom naplácat na sametky, ale musí se důkladně vyčistit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 1. Září 2016 Sdílet Vloženo 1. Září 2016 Utlumení výdechů ventilace/klimatizace. Při přejezdu příčných nerovností se nyní neozve z palubky žádné vrznutí od výdechů, které nyní jsou v palubce opravdu napevno. Stačil pásek z mé oblíbené velurové fólie na horní části tělesa výdechů..... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 1. Září 2016 Sdílet Vloženo 1. Září 2016 Miklis az to vsechno oblepis, co budes oblepovat? Si dal uz dohromady za tu velurovou pasku vic nez je aktualni hodnot Rapida a Rapid diky tomu ma o 20kg vice. Ale konecne uz nevrze. [emoji23] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 1. Září 2016 Sdílet Vloženo 1. Září 2016 No, velur pomalu dochází, to je pravda..... Koupil jsem celou 1bm (1m X 0, 5m) s zbývá už jen 10cm. To ticho teď za to ale stojí! Uplnej R&R, slyším jen tikot hodinek..... (a zvuk jako když někdo vpředu šije). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strapatý Vloženo 2. Září 2016 Sdílet Vloženo 2. Září 2016 Miklisek - co teda způsoboovalo to drnčení palubovky na kostkách? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.