Přejít na obsah

Jak vynulovat servisní interval?


JimTDI

Doporučené příspěvky

Třeba TADY, TADY, TADY, TADY, TADY, TADY no a zbytek si dohledáš sám. Nebo ne?

Většinou 2-3 příspěvek je návod nebo odkaz na návod.

Jen dej zdokonalený vyhledávání a hledat jen nadpisy a máš to. Dokonce 4 stránky, bo je jedno jestli to je FI, OI, FII, OII. Důležitej je rok výroby a jestli máš maxidot. Respektive typ komfortky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Chtěl bych se zeptat, budu teď měnit olej, ale nemám na něj ještě najeto těch 15 000, takže se mi žádný údaj na budíkách neobjevuje. Jde to teď vynulovat pomocí těch tlačítek, aby se mi to počítalo od začátku s novým olejem nebo mám smůlu? Je to octa r.v. 98 Díky ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj všem... mám takový malý dotázek ohledně servisních intervalů o Octavie 1, rok výroby 2001... je možné nastavit servisní interval na jinou hodnotu než na 15.000 km... měním olej pravidelně po 10.000 km a rád bych si počítadlo změnil na tento údaj...

Díky za informace...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 týdny později...

Asi jsem úplná lama, ale... mám FI 1.4 16V 59kW, r.v. 06. Měnil jsem olej po 14.000km, takže do konce zbývá 1.000km. Bohužel mi nejde vymazat servisní interval. Zmáčknu čudlík denního nulování, strčím klíček do zapalování a otočím do polohuy I (svítí kontrolky), čudlík držím, držím, držím a ono nic. Jen to přeskočí zpět na km. Co dělám špatně?

Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 6 měsíců později...

skús takto:

1. Vypneme zapalování, klíč necháme v pozici 0

2. Zatlačíme pravé tlačítko na přístrojovce - vedle tachometru, podržíme ho a zapneme zapalování

3. Až se na displeji objeví nápis "OIL", tlačítko uvolníme

4. Levým tlačítkem na přístrojovce - vedle otáčkoměru - otáčíme doprava dokud se na displeyi nerozsvítí"---" Tím jsme nastavili interval OEL

5. Znova zatlačíme pravé tlačítko na přístrojovce a po rozsvícení nápisu "INSP" ho uvolníme

6. Levým tlačítkem na přístrojovce - vedle otáčkoměru - otáčíme doprava dokud se na displeji nerozsvítí"---" Tím jsme nastavili interval INSP

7. Vypneme zapalovaní

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdárec lidi, já jsem si vyměnil olej a filtr a po několik km (nevím kolik) mi to napíše zkontrolujte hladinu oleje (na Maxidotu) a pípne to, když otevřu a zavřu kapotu, tak to zase těch x km drží a pak zase pípne a nazhlásí "zkontrolujte hladinu oleje, Prosím vás o radu jak to smazat, předem děkuji Vláďa :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@emzetak:

Otázka zní jestli si "uposlechl" prosbu o kontrolu hladiny oleje.

Jaká byla?

Nízká? Proč jsi nedolil?

Mezi ryskama? Je dost možné, že čidlo má nějaký problém. Mně se rozsvítila žlutá kontrolka jednou během jízdy taky, a když jsem pak po dojetí kontroloval olej (chvíli jsem počkal až všechen olej steče do vany) tak byl kousek nad spodní rysku. Ale to jsem měl před výměnou, takže jsem to dál neřešil a nového nalil pod horní rysku.

BTW:

Prosím vás o radu jak to smazat, předem děkuji Vláďa :-)

Žasnu jak spousta lidí má snahu řešit důsledek, ale příčina je jim putna.

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Olej už mi odpočítával do výměny a to jsem byl zrovna v Itálii, a někde před ČR mi to napsalo "zkontrolujte hladinu oleje" tak jsem zastavil nechal stéci olej a byl pod spodní ryskou, další den jsem olej a filtr vyměnil,nastartoval, dolil po horní rysku ale pořád to píšu dokud neotevřu kapotu a pak je zase na X km klid :-( Vláďa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj, měl bych pouze skromný dotaz. Mám Octavii r.v 2000 první řady, tedy výměnu oleje má po 15 tisících km. Chci se zeptat z jakým předstihem se na displeji začne zobrazovat hláška o výměně oleje? Je to přesně po ujeti 15 tisíc km nebo dříve?

Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak olej by si měl měnit 1x ročně + filtry, nebo max 15000km, ale já měním při 12000km :-)

EDIT:

BTW:

Žasnu jak spousta lidí má snahu řešit důsledek, ale příčina je jim putna.

Ahoj, tak příčina se určitě řeší a já se něj ptal co by to mohlo být než se do toho pustím. Myslel jsem si že to bude vadné čidlo na "vaně" a bylo to tak, protékalo a tím to propojovalo kontakty. Takže se čidlo vyměnilo a mám klid, jinak o autíčko se starám neboj :-D Vláďa

Editováno: , autor: Wojnar
Edituj příspěvky!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...