Přejít na obsah

Klepání (ťukání) v levé přední části vozu - vadný silentblok uložení převodovky


pusher...

Doporučené příspěvky

Tesneni dveri taky nema kazdy. Za to ten silentblok se tady prijevil z 80% z vas vcetne me. Davat vedome dil ktery je spatny a pak jeste delat z lidi idioty kteri s takovou zavadou prijedou je svinstvo kapitalismus nekapitalismus. Chtel bych videt jak by ses tvaril treba po 2 lete zaruce tesne a caloval to ze sveho. Jako by uz tak nestacilo rada ekokurvitek. Chvastaji se novyma technologiema, asistent tohodle asistent tamhletohodle a neumi ani vyrobit silentblok, ktery uz se do aut montuje 70 let. Cas nas pomsti. :D

automobilka dokáže vyrobit jistě vybavené a kvalitní auto, ale nebude auto o velikosti první Octavie ve slušné výbavě a se schopným motorem stát 290tis...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, nevíte jestli ty vaše ,,vadné"  silentbloky nedávaj i do Roomstra.Auto koupeno 8/2013.Jedna reklamace uznaná na vadnou tyčku řízení.Teď mě tam opět něco klepe.Není to pravidelné.V servise řekli že nic neklepe a že prošli tyčky řízení a stabilizátor a vše v pořádku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

automobilka dokáže vyrobit jistě vybavené a kvalitní auto, ale nebude auto o velikosti první Octavie ve slušné výbavě a se schopným motorem stát 290tis...

Nedokaze, o Skode si zacinam myslet sve, O3 je stejnej plastak jako jako Rapid akorad s dvojnasobnou cenovkou kdyz to prezenu. Rapid je navic lepenej z jiz overenych dilu z F2 apod. Zavady tohoto typu bych ovsem prave z tohodle duvodu necekal. Neznamena kdyz si koupim auto za 350tis ze se rozsype za 2 roky, ze tam muzou srat vedome vadne dily atd. Jedno ti povim, nase druhe auto viz v podpisu, mnohem socialnejsi auto, ano jizdnich kvalit nedosahuje co Rapid atd. ale 1 reklamace za 4 roky, 2x svolavacky pro overeni spravnosti dvou dilu. Skoda 5 reklamaci za 1,5 roku a svolavacka zadna. Divne co? Porizovaci cena 210tis. Tim se nezastavam Renaltu taky delaji jebky, ale jen pro ilustraci. Nikdo nerika ze ta auta musi vydrzet 15 let, ale cekal bych ze min. 4-5 let budu resit jen servis co se udrzby tyce.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale dokážou, ale chceme co nejvíce muziky za co nejméně peněz a upřímně, pokud můj Rapid s takovým motorem a takovou výbavou stojí stejně jako Fabie před 12 lety a její jediná výbava byly mlhovky a centrál, tak je asi něco špatně... O3 není také žádný zázrak to je pravda, ale také na jaké ceně začíná...

 

PS: to že ti Thalie drží nic neznamená... srovnávat s jedním kusem prostě nejde...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlapi, mně klepe fabia II 2011 od 60 000km, mam nyni najeto 85000km a klepe dal.. zatim jsem vyměnil přední stabilizatory , test tlumiču, kontrolu nápravnice, nechal jsem tam 2700 po sleve a klepe levy tlumič, takove křachtani... vypada to na axialni ložisko.. takže budu dělat v lednu obě... a další věc pokud mam zařazenou 1čku a dělam s předním levým kolem naše vaše dopředu- dozadu ozyva se zpořidiče zespodu takově křachtaní, ktere by ukazovalo na ,,něco,, v převodovce, nebo držák... je to vesele.. na felde s 260000km a 6 letech v autoškole se nikdy nic na př. nápravě neřešilo , na tehle mrtce po 3 letech a 6Ot km řeším furt něco...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vsazim kilo, ze tam ma Dcko. :D

 

osobne jsem cekal trochu vyssi kvalitu od Skodovky, sice jsem zatim diky zaruce nic neplatil, ale 2x vymenna silentbloku, prelakovani blatniku, furt blbnouci climatornic, vrzajici testneni dveri, rezonujici vodice bepecnostniho pasu, k tomu od vyroby prasacky udelane tesneni ridicovych dveri, spatny sterac.

na druhou stranu nedelam si iluze ze podobny veci se neresi i jinde a jelikoz osobne bych jiny nez nemecky auto nevzal, tak neni moc kde vybirat. tesne pred koncem zaruky idelane prodat a koupit neco dalsiho.. na druhou stranu za volantem z toho mam radost, takze i ty muchy clovek nakonec odpusti :D

Editováno: , autor: pusher...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám dotaz zda někdo ze zde přítomných řešil reklamaci/výměnu klepajícího silentbloku v servise v Severních Čechách? Nejlépe Ústí nad Labem, Teplice, Litoměřice. Jaká je vaše zkušenost s přístupem a vyřešením reklamace?

Editováno: , autor: Lunas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mají svoje postupy, pokud to ovšem ŠA stále tutlá jako že se nic neděje a pořád servisům neposlala oficiální TPI tak je to špatné, tobě jako laikovi a zákazníkovi nikdy věřit nebudou, obzvláště pokud jim řekneš, že jsi to četl někde na netu, to že máš pravdu je ovšem jiná věc . Neměj jim to za zlé a v tomto se jich musím trochu zastat, chyba je u ŠA. Kontaktuj zákaznickou podporu emailem, popiš jim problém do jakého servisu jezdíš a oni ti s tím pomůžou (kontaktují servis atd.). email je sks.service@skoda-auto.cz

Už to sem píšu asi po pátý, kluci vím, že je to hodně stránek zpět, ale chce to číst, vše už tam je řečeno. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To klepání řeší tvůj servis nějak prapodivně. Já, když jsem něco reklamoval, servisní technik říkal, že nejdřív musí poslat zprávu o problému do ŠA a potom

čekat, až co mu ŠA odpoví co s problémem dál. Z toho jsem pochopil, že sami by nic řešit v záruce neměli, že dostávají konkrétní postup  a informace z ŠA.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo vidim to i u nas v praci.. vse se ojebava na krev.. co jde tak se nezinkuje, nelakuje.. obcas se vyskytne pruser ze neco nejede, nebo to strili atd, ale pro firmu jsou dulezita data prodeje... tzn prodat co jde... akcionari chcou svoje prachy, vedeni chce svoje prachy a premie za splneni planu, zamestnanci chcou svoje prachy, odbory chcou svoje prachy... vsichni... je to zacarovany kruh..

No co se tyka me fabie, byl jsem nucen kontaktovat rodinneho mechanika, sice 70km daleko, ale tam mam jistotu, ze to skutecne opravi a nebude me to stat majlant..takze zacatkem ledna jde fabka k dalsimu mechanikovi.. u tohoto jeste nebyla, ale behem sveho kratkeho zivota a 5servisnich prohlidek uz byla ve 3 servisech..pravda, vymena oleje jim sla dobre, ale klepani v naprave jim jaksi dela potize...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě jde spíše o to že pokud se to teď nevyřeší půjdu jinam, někam kde už s tím mají zkušenost a reklamace tohoto typu řešili někam kde už je jak se říká vyšlapaná cestička. Já už na to nemám nervy.

Editováno: , autor: Lunas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...