Publikováno Listopad 22, 201311 r zdravim Vás, sup zacal padat do nouze...a to od vymeny prasklyho mezichladice mi zacal, ale pouze na 5ku pri 3400ot/min... zkousel jsem hadicky-vypadaj ok, ventil n75 taky ok-v akčních členech, napadá me sekající se egr ventil, protože to s netesnym mezichaldicem kourilo pod 2000ot jak pras... nalogoval jsem kanaly 3 10 a 11 cestu po dalnici soubor r35.csv kde v cca 3/4 zaznamu to padlo do nouze druhej log je na kvalty 1 2 3 4 do 4000ot/min soubor bnj.csv kde to do nouze nejde nikdy. http://uloz.to/xMSF3o2b/r35-csv http://uloz.to/x1fRm5Pv/bnj-csv Na turbo mi to neprijde protože regulace jde cca 2cm tam i zpet pred nouzi dava turbo v kanalu 11 poz 3 2974mbar-nevim jestli je to teda turbo neureguluje nebo zda to je jinak Dekuji Vám předem za pomoc a za rady Upraveno Listopad 22, 201311 r od spacewerk
Listopad 22, 201311 r Co je v tom ulož to? Hoď sem SAVE z obrazovky vagíny. Máš CD zálohu základního softu? Tím bych začal, páč bys nebyl první, kdo má problém se špatně načipovaným motorem Upraveno Listopad 22, 201311 r od SUP1
Listopad 22, 201311 r 2,9 Barů je hodně se mi zdá ..... teď newím jestli je max 2 Bary u tohodle motoru ale to si raději ověř abych ti nekecal... Tuším, že mě naměřili 1,8 ....
Listopad 23, 201311 r Autor v ulozto jsou logy z vagu...posilam printscreen... kdy to padlo do nouze: je tam vyznačen prave kanal 11 a tlak v turbu na 2974mbar chip normalne slapal, je v aute jeste z doby pred mou koupi- už cca 5 let... ty logy .csv se dobre prohlizej v programku logview -viz printscreen, já jen logoval za jizdy takze printscreen obrazovky v inkriminovaný okamžik nemam :-( Upraveno Listopad 23, 201311 r od spacewerk
Listopad 23, 201311 r Hustý, Dieselpower Log Wiew, že jo? Máš to asi fakt "přeturbovaný", ikdyž regulace Ti podle grafu funguje. Teď jde o to, jestli je správně nastavená výchozí poloha, což se sama od sebe asi nezoršteluje, ale určitě se na to podívej (tyčka od podtlakáče do turba-to asi víš...) Velký tlak zásadně kurví motor, takže řešit a to rychle Já 1,9 moc neumím, ale tady Ti kluci poradí: http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1053&postdays=0&postorder=asc&start=0 Na tomto odkazu můžeš porovnat s hodnotama ostatních 1,9 a koho to zajímá, tak na tomto odakzu zároveň i stáhne uvedený šikovný prográmek, od šikovných kluků...
Listopad 23, 201311 r Autor presne tak, je to hodne dobrea pomucka od Reeshy, ale když nejsem motorar tak ne vzdy z toh vyctu to co hledam... s tim tlakem mas pravdu, da se s tim jezdit tak ze to do nouze nepadne, takze to netrapim, ale uz me to zacina stvat, prece jenom jezdi uz hodne aut po dalnicich i ja sem bezne jezdil vic nez 170 a ted mam utrum ne ze bych chtel zavodit, ale nekdy to je potreba kdyz nechci brzdit auta za sebou... zkusim asi nechat vycistit turbo, protože to normalne pred tim slapalo i s tim chipem, a obcas to tak jede i ted, ale rek bych ze to nema ve vetsine pripadech ten plnej vykon jakej by to melo mit, tak to prikladam pomale regulaci na turbu, ktera nehne lopatkama a ty tam poslou v zavreny poloze moc velkej tlak, tak a jde uz jen zda to bude turbem na to sázim kuli tem sazim co sem poustel kdyz sem mel netesnej IC, nez treba podtlakovka nebo dalsi hadicka, egr pujde behem cisteni turba zaslepit a vycistit, tak pak už to musi bejt jak nový :-) Upraveno Listopad 23, 201311 r od spacewerk
Leden 24, 201411 r Autor tak problem definitvne vyřešen vše delalo čidlo tlaku v sání (mezi IC a parožím) http://www.cc-autodily.cz/senzor-tlaku-superb čidlo fungovalo ale bylo tam čidlo typu B ale supiky mji vyhradne čidlo typu C rozidl mezi nima je že B proti C dává inverzni hodnoty, tedy když má turbina otvirat tak zavirala, proto vysoky plnici tlak a tim i duvod proj jednotka odstavovala do nouze..... takže banální problém je již vyřešen... Upraveno Leden 24, 201411 r od spacewerk
Únor 12, 201411 r takže tam bylo pět let špatné čidlo B? a pět let to funguje a najednou ne?moc nechápu... podle mého názoru to neni příčina tvého problému... jen si myslim,snad to budeš mít OK
Únor 18, 201411 r Autor tak jen pro ujasnení pánové: puvodne tam bylo čidlo B už když jsem to nadechnul..... navic to melo diru v ICčku ....tot duvod proc to tak nejak slapalo... po utesneni už bylo potrubi utesneny a proto B čidlo nebylo ovlivnovano atmoseferickym tlakem z okoli a proto posilalo data o tlaku v sacim potrubi jak nejlip umelo, ale bohužel davalo data ne uplne korektni pro ECU, a to z duvodu protože ECU v S1 potřebuje hodnoty s urcitou charekterisitkou kterou dává pouze cidlo typu C
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.