Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj. na radu pár uživatelů odsud zakladám tehle téma i zde. Abych začal od začátku, mám Škodu SUPERB 1.8T (RV 2005) !!!! Zakládám to, protože jsou to skoro identické motory. No takže k tématu, kupoval jsem auto se zadřeným motorem, motor turbo, pár hadiček a další ptákoviny kolem toho vyměněny, pár problému co tam bylo jsem vychytal, ale jediný problém nemůžu něják příjít na řešení, ani v servisech (jak originál škoda, tak i garážmistři) prostě neví...

Problém je ten, že se mi na větších dálkách drží teplota vody na 70°C . Jak nechám auto stát na neutrálu či po příjezdu vypnu motor, za chvíli se mi dostane na 90°C, tak stejně ve měste na křižovatkách. Ale po rozjezdu do cca 5km nepřetržité jízdy je to zase na 65-75°C. První co mě napadlo byl termostat, vyzkoušel jsem 2 (originál i neoriginál) Nepomohlo, čidlo teploty je taktéž dobré, diagnostika nevykazuje žádné chyby a ukazuje teplotu co mi ukazuje i budík.

 

Co mě napadlo dalšího je možná visko spojka. Ale jak jsem pozjišťoval, již při startu motoru se má točit a také se točí ! při vyšších otáčkách se zvětšuje rychlost otáček atd...

Zkoušel jsem i různé clony na masku a sání, různé krabice a další blbosti... nepomohlo... prostě to chladí jak drak :-/

 

Jinak tento problém už řeším od doby kdy bylo venku ještě cca 20°C + takže to nebude počasím :-)

Nevíte čím by to mohlo být či nějákou další radu ? Díky moc

Mám stejný problen. Doma už mi leží novej termostat a čeká jen na výměnu... Ale jak to tak vidím, tak by to tím být nemuselo...

  • Autor

Zkus vymenit a dej vedet zda to pomohlo. Ja uz 3 mesice zkousim prijit na chybu, ale nedari se mi to...

Včera jsem vyměníl konečně ten termostat. Po městě to zatím vypadá normálně... Dlouhá cesta mě čeká za 3 dny, takže ještě napíšu.

  • Autor

tak jak jsi na tom tedy ?

co by psal? snad že je to na pohodu, to jen ty jsi takovej čaroděj s termostatama :D

Tak u mě byl termostat opravdu špatný. Otevíral, ale už nezavíral.... 
Vyměnil jsem ho... což je naprosto otřesná práce... :D A všechno je vpohodě.

  • Autor

a sakra....  :kol-26:

Co cidlo teploty vody? kontroloval jsi ho? Protoze tam neni nic jineho co by mohlo delat tento problem...

Koukam že asi jo... těžko říct to to muže být za problem:D 
Dal si tam těsnění tak jak tam má být?

Upraveno od NAMIKAZE155

Když nastartuješ studenej motor a necháš ho běžet na volnoběh, hadice od termostatu do chladiče je pořád studená a nebo se pomalu ohřívá?

  • Autor

čidlo teploty je nové, utěsněné to je na 2x , voda nikam nemizí, na volnoběhu se ohřívá....

Ta hadice se pomalu ohřívá? To by neměla. Pokud by byl termostat zavřený, tak by měla být pořád studená a když se otevře termostat, tak by se měla rychle ohřát.

 

Takhle to vypadá, že termostat není zavřený nebo že není utěsněný ve skříni termostatu a voda teče okolo.

  • Autor

Tak to si tedka nejsem presne jisty. Zitra vyzkousim. Ale termostaty jsrm meli dva.

A opravdu si tam dal spřávně těsnění?

  • Autor

Pral jsem to u nas v ,,auto-techne" ktera je autorizovany obchod skoda. Je to brano podle VINka. A ke vsemu poprve mi to delal znamy (zkuseny) mechanik a podruhe je to delano v autorizovanem servisu skoda :-)

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Ahoj, tak nové informace. Kolega z práce (nemá škodovku, tuším že starší mazdu 323). Má obdobný problém jako já. Jenže mu to ,,prej sem tam netopí´´ ale to davám do uvozovek, protože má manuální klímu. Již vyměnil 3 Termostaty v cenové relaci 250-950kč a stále to stejné..... aby toho nebylo málo, zaslechl nás ještě jeden a ten ani netušil, že by se měla teplota držet na hranici 90°C, prý tak jezdí asi 2 roky s kolisající teplotou, a zatím stále jezdí.....

Tak už jsem aspoň přišel na to, že v tomhle nejsem sám :-D

  • 3 měsíce později...

Ahoj, nemá být motor vybavený spodním krytem motoru? zkontroluj jestli tam ten kryt máš, pokud ne je možné že na motor přijde vetší množství vzduchu a chladí se moc.

Upraveno od Wojnar
Necituj poslední příspěvky!

  • Autor

Kryt tam je :-D

ja kryt nemám a problémy s teplotou žiadne. v kryte to neni. ;)

  • 1 rok později...
  • Autor

problém vyřešen. Čidlo teploty na motoru

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.