Honzza Vloženo 19. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2013 Ahoj, už se mi po třetí stalo (najeto 11tkm), že po nažhavení motor déle točil, asi 3-4 vteřiny a pak naskočil. Chvilku docela nekultivovaný nevyrovnaný zvuk, za okamžik se srovnal a běžel tak jak má. Teplota kolem -2 stupňů, auto odstaveno přes noc venku. Jinak jindy startuje krásně. Používáné palivo Agip včetně aditivace VIF. Jak vám to startuje v těchto teplotách? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
attim Vloženo 19. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2013 Mám teda 77kW verzi, ale starty úplně v pohodě, nemám pocit že by to točilo déle než jindy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 19. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2013 (editace) Hm zajímavé srovnat PDečko s rotačkou. Zkontroluj žhavení, třeba už máš načaty nějaký žhavič. Editováno: 19. Prosinec 2013, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan76 Vloženo 19. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2013 Vag bobo: spatne ctes. 1,6 tdi cr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 19. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2013 Hm zajímavé srovnat PDečko s rotačkou. Zkontroluj žhavení, třeba už máš načaty nějaký žhavič. já osobně bych u auta v záruce nic nekontroloval a navštívil servis! za mě také 1,6 77 kW a bez problémů... P.S: všechny motory v O III jsou CR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 19. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2013 Omlouvám se četl jsem OII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzza Vloženo 21. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2013 já osobně bych u auta v záruce nic nekontroloval a navštívil servis! za mě také 1,6 77 kW a bez problémů... P.S: všechny motory v O III jsou CR ...uvidím, zda se to takto ještě někdy bude chovat. Pokuď ano, navštívím servis a nechám zkontrolovat věci spojené se startem motoru. Může to být řada věcí který ovliňují studený/teplý start motoru. Jak jsem psal udělalo to třikrát za 11tkm průběh, jinak startuje standartně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 21. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2013 Tak dnes ráno mé překvapilo točení startéru aspoň 2 sekundy a to bylo + 3 st. A auto bylo venku odstaveno jen pres noc, cca 12 hodin, stav aku 80 ℅ ... v podstatě poprvé přes noc venku, aniž by ráno nebylo zapnuto před odjezem nezávislé topení.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan72 Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Ahoj. Mám 1.6tdi/77kW, za 5 tisíc km úplně stejně popisované delší točení, asi třikrát, jinak vždy jednoznačně naskočil. Nějaké zjištění? Ješté mám problém, že při pomalé jízdě přes nerovnosti a při pruďším přibrzdění slyším intenzivní šplouchání v nádrži, při plné až do její poloviny. Máte někdo podobné zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Jj o splouchání v nádrži se tu psalo, tu zkušenost mají všichni co poslouchají svoje auto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stevo11 Vloženo 17. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2014 Ahojte. Taký istý problém.Motor 77 kW. Niekedy chytí na šup a niekedy točí aj 2-3 sekundy pokiaľ naskočí. Možno to tak má byť. Ale zakaždým naštartuje. Nabehaných 29200 km. na žhaviče sa mi to zdá málo kilometrov. Za niekolko mesiacov má čaká servisná prehliadka tak to dám overiť. Trochu sa bojím ako to bude štartovať v zime.Ak sa vám to podarilo odstrániť dajte vedieť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 17. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2014 Prohlídka za nékook měsíců??? Ne za několik dní? Autu už ti dávno musí hlásit prohlídku .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 17. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2014 Něco podobného se řeší i u dvoulitru, zítra sem má borec dát vyjádření servisu.Je nás víc co tohle pozorujeme, tak uvidíme, jestli nepůjde o "vlastnost" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 17. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2014 viděl bych to na rozdělovač nebo cívku - resp. že je tam zapomněli namontovat.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
attim Vloženo 18. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2014 Palec rozdělovače, to bude ono ! Jinak i mě už to dělá a poměrně pravidelně, resp. daleko častěji než dříve. Najeto 30tkm, ale se servisem jsem to zatím neřešil, vždy to naskočí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzza Vloženo 23. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 23. Březen 2015 Tak zatím to vypadá na problém se vstřikovači. Měřil mi je kamarád, co mi dělá servis a mám dle měření 2. válec nejhorší, 1. válec horší a 3.,4. v pořádku. bude se to řešit reklamací. Prý je to docela častý problém, je tam Bosch systém...zlatý starý rotačky..ach jo Nicméně, pokud bude uznána reklamace a vymění se, dám vědět jestli se tento problém vyřešil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 23. Březen 2015 Sdílet Vloženo 23. Březen 2015 mňa by zaujímali tie hodnoty vstrekovačov,ak ich teda máš ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 26. Březen 2015 Sdílet Vloženo 26. Březen 2015 Aktualizaci sw ridici jednotky motoru už předpokládám máš udělanou...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doveziem.sk Vloženo 28. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2015 Presne to isté 11000 km, -1°C, dlhšie státie 12 h +, štart 3 - 4 sek. avšak Rapid SB 1.6 66kW. Video štart 28 sekunda. https://youtu.be/BuVfssHId-M Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Knightey- Vloženo 27. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2015 Tak koukam ze nejsem sam. Mam ten hodne podobny problem. Auto ma najeto 140t a jedna se o VW Caddy s 1.6TDI CR 55KW. Uz nekdo vi po cem se podivat? Vite nekdo ty hodnoty vstriku? Nemuze to delat nejake blbnouci cidlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 27. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2015 Hodnoty si musíš nechať zmerať,každý motor ich ma indivudálne,len záleží aké sú medzi jednotlivými valcami rozdiely ... ...písať tu,aby si tie hodnoty sem hodil nebudem,pripadám si ako papagáj (viď dotaz na Honzza) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Knightey- Vloženo 27. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2015 Taky pozuruju co kdy a za jakych okolnosti ale nejak zatim marne. Taky jsem premyslel o nove baterce a tim ze repasnu starter ale auto je 2012 a ma najeto 140t. Coz je docela malo aby tohle bylo uz v kelu... Jinak ja pozoruji toto: - za studena (pres noc kdyz auto stoji) tak to chytne na brnk, problikne zhaveni a chyta to hned. Stejne to nezhavi pokud neni tusim +7°C a nebo dokonce +4°C ze? - za tepla kdyz clovek auto chcipne a hned startuje, tak taky na brnk - ale problem je, kdyz rano nastartuji, popojedu 8km do prace (motor se tak nejak prohreje na 90°C) a chcipnu u prace. Kdyz pak s tim jedu na obed po cca 4 - 5h tak to toci docela dlouho. Klidne 2-4s. Kdyz pak prijedu z obeda a pak po dalsich cca 4h jedu domu, tak auto klidne toci stejen ci dele. Bohuzel je to, ze to neni vzdy pravidlem. Takze samosebou jsem dal novy originalni palivovy filtr a to docela zmizelo ale na cca 1000km. A uz je to zpet. Tak zkousim pozorovat okolni teplotu a nebo ruzne naklony auta jestli to ma vliv ci ne. Nemuzu rict zatim, ze 100% to umim nasimulovat tuto chybu. Samosebou ze diagnostika bez jedine chyby. Kolem motoru uplne sucho, vsechny hadicky jsou OK, trubky taky a kolem vstriku take. Obcas si pohravam s myslenkou ze to muze byt: - nejaky teplotni cidlo - nejake tlakove cidlo okolo nafty - horsi podavajici cerpadlo - padajici nafta - nebo spis, jak je teply motor, tak mi prijde jak kdyby se nekde "odparovala" nebo proste menila viskozitu kdyz auto clovek chcipne a zacne se palivovy filtr prohrivat od stojiciho horkeho motoru. A nejen filtr ale i hadicky, trubicky atp. Prikladam par fotek z RJ motoru a merenych hodnot, treba nekoho neco napadne a nebo nekoho nasmeruje co a jak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 24. Únor 2016 Sdílet Vloženo 24. Únor 2016 Tyhle projevy jsou způsobeny 2 věcmi. Jedná varianta je aktualizace sw budíků a druhá je vadná žhavicí jednotka. Ta je umístěna na baterce. Na obojí je vydané tpi od škodovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 25. Únor 2016 Sdílet Vloženo 25. Únor 2016 Jak dlouho je to TPI vydáno prosím tě? Byl jsem 2měsíce zpět v servise a údajně žádnou hlášku nemají a nic neví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 25. Únor 2016 Sdílet Vloženo 25. Únor 2016 (editace) EDIT: žhavící jednotky se vztahují na fabie III a rapidy. Editováno: 25. Únor 2016, autor: lucky.jack Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.