Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj,

už se mi po třetí stalo (najeto 11tkm), že po nažhavení motor déle točil, asi 3-4 vteřiny a pak naskočil. Chvilku docela nekultivovaný nevyrovnaný zvuk, za okamžik se srovnal a běžel tak jak má. Teplota kolem -2 stupňů, auto odstaveno přes noc venku.

Jinak jindy startuje krásně. Používáné palivo Agip včetně aditivace VIF.

 

Jak vám to startuje v těchto teplotách?

 

Vloženo

Hm zajímavé srovnat PDečko s rotačkou. Zkontroluj žhavení, třeba už máš načaty nějaký žhavič.

 

já osobně bych u auta v záruce nic nekontroloval a navštívil servis!

 

za mě také 1,6 77 kW a bez problémů... 

 

P.S: všechny motory v O III jsou CR

Vloženo

já osobně bych u auta v záruce nic nekontroloval a navštívil servis!

 

za mě také 1,6 77 kW a bez problémů... 

 

P.S: všechny motory v O III jsou CR

 

...uvidím, zda se to takto ještě někdy bude chovat. Pokuď ano, navštívím servis a nechám zkontrolovat věci spojené se startem motoru.

Může to být řada věcí který ovliňují studený/teplý start motoru.

Jak jsem psal udělalo to třikrát za 11tkm průběh, jinak startuje standartně.

Vloženo

Tak dnes ráno mé překvapilo točení startéru aspoň 2 sekundy a to bylo + 3 st. A auto bylo venku odstaveno jen pres noc, cca 12 hodin, stav aku 80 ℅ ... v podstatě poprvé přes noc venku, aniž by ráno nebylo zapnuto před odjezem nezávislé topení....

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Ahoj. Mám 1.6tdi/77kW, za 5 tisíc km úplně stejně popisované delší točení, asi třikrát, jinak vždy jednoznačně naskočil. Nějaké zjištění? Ješté mám problém, že při pomalé jízdě přes nerovnosti a při pruďším přibrzdění slyším intenzivní šplouchání v nádrži, při plné až do její poloviny. Máte někdo podobné zkušenosti?

  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Ahojte. Taký istý problém.Motor 77 kW. Niekedy chytí na šup a niekedy točí aj 2-3 sekundy pokiaľ naskočí. Možno to tak má byť.  Ale zakaždým naštartuje. Nabehaných  29200 km. na žhaviče sa mi to zdá málo kilometrov. Za niekolko mesiacov má čaká servisná prehliadka tak to dám overiť. Trochu sa bojím ako to bude štartovať v zime.Ak sa vám to podarilo odstrániť dajte vedieť.

Vloženo

Palec rozdělovače, to bude ono !

 

Jinak i mě už to dělá a poměrně pravidelně, resp. daleko častěji než dříve. Najeto 30tkm, ale se servisem jsem to zatím neřešil, vždy to naskočí.

  • o 7 měsíců později...
Vloženo

Tak zatím to vypadá na problém se vstřikovači. Měřil mi je kamarád, co mi dělá servis a mám dle měření 2. válec nejhorší, 1. válec horší a 3.,4. v pořádku. bude se to řešit reklamací. Prý je to docela častý problém, je tam Bosch systém...zlatý starý rotačky..ach jo 

Nicméně, pokud bude uznána reklamace a vymění se, dám vědět jestli se tento problém vyřešil...

  • o 8 měsíců později...
  • o 4 týdny později...
Vloženo

Tak koukam ze nejsem sam. Mam ten hodne podobny problem. Auto ma najeto 140t a jedna se o VW Caddy s 1.6TDI CR 55KW. 

Uz nekdo vi po cem se podivat? Vite nekdo ty hodnoty vstriku?

Nemuze to delat nejake blbnouci cidlo? 

Vloženo

Hodnoty si musíš nechať zmerať,každý motor ich ma indivudálne,len záleží aké sú medzi jednotlivými valcami rozdiely ...

...písať tu,aby si tie hodnoty sem hodil nebudem,pripadám si ako papagáj (viď dotaz na Honzza)

Vloženo
Taky pozuruju co kdy a za jakych okolnosti ale nejak zatim marne. 

Taky jsem premyslel o nove baterce a tim ze repasnu starter ale auto je 2012 a ma najeto 140t. Coz je docela malo aby tohle bylo uz v kelu... 

Jinak ja pozoruji toto: 

 

- za studena (pres noc kdyz auto stoji) tak to chytne na brnk, problikne zhaveni a chyta to hned. Stejne to nezhavi pokud neni tusim +7°C a nebo dokonce +4°C ze? 

- za tepla kdyz clovek auto chcipne a hned startuje, tak taky na brnk 

 

- ale problem je, kdyz rano nastartuji, popojedu 8km do prace (motor se tak nejak prohreje na 90°C) a chcipnu u prace. Kdyz pak s tim jedu na obed po cca 4 - 5h tak to toci docela dlouho. Klidne 2-4s. Kdyz pak prijedu z obeda a pak po dalsich cca 4h jedu domu, tak auto klidne toci stejen ci dele. 

 

Bohuzel je to, ze to neni vzdy pravidlem. Takze samosebou jsem dal novy originalni palivovy filtr a to docela zmizelo ale na cca 1000km. A uz je to zpet. Tak zkousim pozorovat okolni teplotu a nebo ruzne naklony auta jestli to ma vliv ci ne. Nemuzu rict zatim, ze 100% to umim nasimulovat tuto chybu. Samosebou ze diagnostika bez jedine chyby. 

 

Kolem motoru uplne sucho, vsechny hadicky jsou OK, trubky taky a kolem vstriku take. 

 

Obcas si pohravam s myslenkou ze to muze byt: 

 

- nejaky teplotni cidlo 

- nejake tlakove cidlo okolo nafty 

- horsi podavajici cerpadlo 

- padajici nafta - nebo spis, jak je teply motor, tak mi prijde jak kdyby se nekde "odparovala" nebo proste menila viskozitu kdyz auto clovek chcipne a zacne se palivovy filtr prohrivat od stojiciho horkeho motoru. A nejen filtr ale i hadicky, trubicky atp. 

 

Prikladam par fotek z RJ motoru a merenych hodnot, treba nekoho neco napadne a nebo nekoho nasmeruje co a jak.

post-36451-0-05968900-1451259521_thumb.j

post-36451-0-99927700-1451259530_thumb.j

post-36451-0-06761400-1451259607_thumb.j

post-36451-0-30429100-1451259614_thumb.j

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...