Přejít na obsah

Výměna těsnících gumiček na vstřikovačích


RED_BULL

Doporučené příspěvky

Zdarec klubáci ,chci se Vás zeptat jestli už někdo na svém supovi z 1.8T ,měnil gumičky na vstřikovačích. Ja jsem si všiml ,že se objevuje benzín okolo vstřikovačů. Tak by mě zajímalo jestli s tím ,máte někdo zkušenosti. Mám najeto už 260000 a tak si myslím ,že gumičky už pošly stářím. A taky mi jedno za čas vyskočí závada motoru. A na VAG mi to vypiše problém s dodávkou směsi nebo se zapalováním něco v tomhle smyslu. Ale vůbec nic to z motorem nedělala. Jede pořád stejně. Je to pokaždé sporadická závada. Díky za rady a odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar jo hral jsem si s tim, nechaval jsem to hlinikovy sani prelestit pritom jsem kontroloval hadice a daval jsem novy tesneni. Ty gumicky stoji par kacek. Musis odmontovat vstrik listu, oddelat konektory ke vstrikum a vysunes to nahoru. Ale bacha mozna ti nebude tesnit ta umela hmota na imbus co je nasroubovana v sani do ktere zasouvas vstrik. Je to otazka pul hodiny i s celym zadeklovanim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...