Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Potřeboval jsem akumulátor do UPS, tak jsem si řekl, že tam dám tuhle malou a do Rapidu si dám nějakou "normální" baterii. S Vartou 63 Ah už mám dobrou letitou zkušenost ze své Fabie HTP, takže to byla jasná volba, navíc se naskytla neodolatelná cenová nabídka, jinak bych vzal asi něco kolem 50 Ah. A to, že se nebude stačit dobíjet, je takový oblíbený mýtus. Zvlášť, když 3x týdně jezdím 160 km a mám alternátor 140 A.

Editováno: , autor: slapnahrabe
Vloženo

Proc by mela byt nejkvalitnejsi?

 

To je taková politka automobilek, oni po dodavatelích chtějí aby díly které se montují do aut na lince byly vždy kvalitnější než ty co se budou prodávat jako náhradní. A hlídají aby díly s logem automobilky byly kvalitnější než ty které výrobce prodává sám za sebe. Takže pokud Vám budou někde nabízet díly o kterých budou tvrdit že to je ten stejný jako originální, jen na sobě nemá logo automobilky tak mu nevěřte. Díl to stejný je, ale kvalitativně je horší. Samozřejmě jsou díly u kterých to má smysl řešit a díly kde je to jedno.

  • o 4 týdny později...
Vloženo

u tech baterek bych nerek ze je to takovej problem :) skodovka si urcite drzi nejakou kvalitu v dodavanejch dilech ale rek bych ze kdyz si u ty baterky lehce priplatite tak dostanete stejne kvalitni baterku jako v prvovyrobe (a navic vetsi takze nevyplacate baterku za pul hodiny pustenyho klicku :D)

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Řeším novou baterku a to protože jsem namontoval GPS lokátor a multifunkční rádio a stačí 30 minut bez nastartování a pokles energie je znatelný. Úplně mě překvapila ta kapacita baterky od výrobce. Myslel jsem ze koupím Vartu silver 63ah ale jak to tu čtu asi budu muset zvolit nějakou 50ah jelikož mám 1,2/63kW a manželka jezdí denně jen 2x15km kdy o víkendu někdy delší trasa. Můžete mi poradit jakou ideální kapacitu aby Rapid stačil dobíjet tu baterku

  • o 2 měsíce později...
Vloženo (editace)

Ahoj, přišel jsem po 6 týdnech k Rapidovi a nenastartoval jsem... Auto má necelé 3 roky, všechno v autě jako světla, osvětlení, rádio apod. byly vypnuté. Auto je v záruce, tak přijeli ze škodovky a přes kabely jsem nastartoval. Docela to mě i technika co přijel s kabelama překvapilo. Čekal bych, že to vydrží déle. Jediné co tam je tak je snad imobilizér a jeho blikající kontrolka na dveřích plus hodiny atd.. Při příští prohlídce nechám baterku zkontrolovat.

Editováno: , autor: Mariacek
Vloženo

Až na to, že si nenapísal, akého Rapida si mal odstaveného s akým motorom a tým pádom aj kapacitou akumulátora. Ak tam bol aku 74Ah, tak je to OK. A ak odpojím baterku, tak aj pol roka:)

Vloženo (editace)
V 18. 7. 2016 at 16:42, Fezoj07 napsal:

Ja som mal odctaveneho Rapida 2 mesiace a v pohode nastartoval :)

Když Tobě s ním jezdily sousedovic děti, to se nepočítá :D No každopádně když máš diesel, tak máš mnohem silnější baterky než máme v TSI...

Editováno: , autor: Mariacek
Vloženo

Mně to slábne i za jízdy, na dvojku pomalu popojíždím a jak zatočím, tak světla pohasnou. Stejně tak, když jedu a vytáhnu okýnka bez dojezdu až nahoru, tak při dosažení horní polohy a neuvolnění tlačítka je patrné zpomalení auta :-)

  • o 4 měsíce později...
Vloženo (editace)

no, tak co myslíte, přijdu ráno k autu ( parkuju v garáži, kde není pod nulou ), ale ze soboty na neděli, jsem zapomněl auto uklidit a stálo venku.

No nic, chci nastartovat a cvak, všechno zhaslo. Po chvilce zase zapnu zapalování a je slyšet jenom nějaké cvakání. Radio zapnout nejde, větrák se neroztočí jako obvykle. Dokonce to hodí chybu brzd...

 

Takže asi baterie v čudu, teď ji nabíjím a uvidím...

 

samozřejmě, že už pokukuju po jiné, pokud tato bude kaput, asi vezmu Vartu, měl jsem jí i na Fabii a cajk, tam jsem měl Black dynamic - Fabia neměla skoro žádnou výbavu, tak to stačilo, ale u Rapida nevím, jestli se vyplatí jít do Silver apod.

je to rozdíl:

Black cca 1100Kč

Blue cca 1400Kč

Silver cca 1700Kč

 

Editováno: , autor: Rypicong
upřesnění informací
Vloženo (editace)

jezdím 2x12km a 1x týdně delší trasu

dal jsem jí na nabíječku a po hodině mi nabíječka ukázala že je nabitá

tak jí tam zkusím dát a stále nic, jenom při pokus o nastartování cvakne a vše zhasne, když zase zapnu kontrolky, tak se ozývá jakoby rychlé cvakání někde od pojistek :(  ty jsem zkontroloval a všechny OK. Divný je že nejde zapnout rádio, asi je baterie totálně kaput...

+ hláška s brzdama...

 

BTW geniální řešení od ŠA podařilo se mi urvat 2 packy, jedna co drží kryt pojistek u baterie a jednu co drží ten extra kryt na baterku...

Editováno: , autor: Rypicong

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...