Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

kolik km?

Tak cca 3 tam a tri zpatky. Obcas, tak 3x do mesice, trasa 20 tam a 20 zpatky a tak jednou za dva mesice trasa 180km. Plus v tydnu nejake nakupy atd... Zase kratky trasy

Jestli ti to občas na sekundu "škrtne", tak s tím tě ve škodovce vyženou. Při zhoršení ti sice můžou vyměnit rozvody (otázka je, jesti to zaplatíš ty, nebo výrobce), ale obávám se, že je to u tohoto motoru nevyřešitelný problém. Tady na foru někteří tvrdí, že třeba u HTP to běžně také tak chrastí...

Tak to jezdíš v podstatě jen za studena, většinou. Kup si kolo  :kol-28:  a ještě ušetříš.  Sranda. No krátké jízdy nesvědčí žádným motorům, ale jak píše Pawouk, pokud to jen zachrastí jednou za čas, tak bych to neřešil. Auto máš v záruce zatím tak co.

No abych pravdu rek, tak to asi nejak vic resit nebudu. Az pojedu s necim do servisu ta se tam zminim a uvidime. Mam zaruku na 4 roky tak to necham osudu. Jenom sem se tady chtel podelit o zkusenosti...

4 roky, tak to je luxus. Já mám jen 2 a vlastně už jen jeden. Tedy já bych se měl klepat.  :w00t1:

všechny auta, který jsem měl s řetězem a (D)OHC někdy po startu rachtaly. víc to dělalo ke konci životnosti oleje a u poloteplýho motoru. tím bych se netrápil. pokud to bude alě dělat i u zahřátýho motoru, nebo několik minut po startu, je to průser :-) 

a to jako jak posloucháte jestli to chrastí? :D Já prostě otočím klíčkem, zapne se rádio, nastartuje se, motor skoro neslyším a když jdu škrabat okno tak už si jen přede :D to chce jednoho člověka na startování a jednoho na poslouchání ne :D

Garantuji ti, že ten skřek nepřeslechneš. To bys to rádio musel mít řádně ohulený. :kol-28:

tak v tom případě mi to ještě nerachtá (7100km), jezdím 2x13km denně, občas neco delsiho obcas neco kratsiho (1 km do obchodu ) :D

Upraveno od rogerer

Presne jak pise Pawouk. Taky jsem furt nevedel o cem se furt pise. Tak jsem spulil usi atd. A ver ze kdyz se mi to jednou stalo poznal jsem to rozhodne. Poznal bys to i kdyby si o retezech nikdy neslysel. Pri samotnem startovani se nic nedeje ale hned po te co motor naskoci. Ale jak jsem psal u me ti zarachtalo jen jednou asi na 1s a od te doby 15 tis km nic.

V životě jsem nepochopil. Proč lidi na startují a jdou skrabat okna...

Tož než to auto oškrábou tak už jim to topí.

V životě jsem nepochopil. Proč lidi na startují a jdou skrabat okna...

 

jednoduše...nastartuju, zapnu výhřev zadniho skla (abych ho nemusel taky škrábat) a větrák na čelni sklo, a většinou i vyhřev sedačky...rychle oškrabu okno (2min) případně postříkám rozmrazovaččem (30sek) a jedu... u rapida mam problem s nadmernym mlzenim celniho skla (zejmena po pouziti rozmrazovace)...obcas ale i staci setrit snih z okna sednout do auta a uz se to mlží..proto radsi nejdriv davam ten vetrak atd..... u 1.2 TSI je to v pohode nedela to kraval jen cvrčí jak šicí stroj...u nafty to bylo horší, tam jsem nejdřív škrábal :D

 

nicmene...zatim zadny rachtani  a verim ze to tak zustane na furt...

Upraveno od rogerer

Uvazuji o eRku 63 kW... ale kdyz to tu tak poslouchám... začínám mit obavy...

Řekl bych, že tyhle poslední TSi topí velice rychle. Taky startuju, zapinu topení na max a vnitřní okruh. Začínám rozmrazovačem boční skla a jak dojdu k čelnímu, tak už od spodu taje. Už jsem to tu někde psal, jestli to náhodou nemá přídavný el. topení, ale podle kódu ne, nechápu to. Nastoupím do auta, maxik ukazuje dobu jízdy 2 minuty a fouká pěkně vlažnej vzduch. Teplota venku -2. Fakt parádička u HTP jsem musel čekat klidně 7 minut i víc a stejně to netopilo a sklo po rozjezdu pořád namrzalo. Jinak jak už tu zaznělo, to rachtání se nedá neslyšet, teda pokud nastane. Po naskočení motoru se ozve dlouhý vrrrrrrrr, to prostě nejde přeslechnout.

Stačí dát do tytrubko.com třeba "TSI timming chain" a uslyšíte ty hrůzy!

Jo to se fakt preslechnout neda...

vlakrasy, a to ti ractá při každým startování? Bude zajímavý, jak se TSI bude chovat, pokud bude provozováno téměř výhradně na krátkých trasách.

Pri kazdym startu ne. Jen rano a musi byt chladno. Kdyz to nastartuju, popojedu a zhasnu motor, tak uz to pri dalsim nastartovani neudela. Bude to tim napinakem jak psal Petrrr.

A olej ti těmi krátkými jízdami nepřibývá?

Jste si jistí tím, že to dělá ztráta tlaku v napínáku řetězu? Z něj se tlak ztratí pokaždé, když se zastaví motor. 

 

Nemůžou to dělat hydrostavy? Když je motor dlouho vypnutý, tak hydrostavy u ventilů. které jsou otevřené, jsou zatížené tlakem ventilových pružin a tím pádem z nich (z komory 6 viz obrázek v příloze) pomalu uniká olej. Když bude motor vypnutý jen chvíli, tak olej utéct nestihne (nebo v nepatrném množství).

zdvihátko.pdf

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.