Rozvody (řetězové) 1.2 TSI - hluk, problémy, výměna - Stránka 5 - Motor 1.2 TSI - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

Rozvody (řetězové) 1.2 TSI - hluk, problémy, výměna


taktik

Doporučené příspěvky

1,0 v CitiGo je první z "rodiny EA211" a přibral k sobě 1,2 a 1,4 s konstrukčními prvky jak návrat k řemenům na rozvodech, tak svody integrované do hlavy chlazené kapalinou majíc efekt v rychlému zahřívání samotného motoru a nástupu topení(osobně vyzkoušeno právě na prckovi a dost dobrý) a taky alu blok motoru.

Nenahrazuje plánované osazování motory TSI EA211, ale nahradí kafomlýnek HTP-MPI. A Rapid se 211tek dočká taky a Š-A se snad s celým koncernem zbaví reklamací - rozvody, turba, "to netopí"...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak si pročti diskuzky Peugeotu s jejich turbomotory a to samé platí i pro Mini Cooper. Je tam stejný motor vyvíjený s BMW :kol-44:  :kol-46:  :kol-44:  :kol-46: .

Jen se jich tolik neprodá a nejsou tak tedy vidět "ty procentuální případy". A Toyota, jako modla kvality se vybabrala s řetězy úúúúplně stejně....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Zdravím pánové.

Dvě reklamace na hlučnost motoru po startu s výsledkem standartní,není na závadu.V pondělí jsem ho tam dal zase a dnes očekávám vyjádření od Škoda auto.

Nevzdám se,mám nalítáno 18tis a je to čím dál horší.

Už je nás více kdo řeší stejný problém s motorem z roku 2013 1,2 TSI 77kW případně 63 kW????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

po studenem startu, a rachoti to jen po nastartovani, po rozjezdu uz ne. pokud nastartuju a necham motor bezet na volnobeh tak to rachoti chvili tak asi par destiek vterin, vic ne.

Ale nerachoti to moc, je to spis takovy cvakavy / plechovy zvuk. Nijak me to neznepokojuje.

Editováno: , autor: runner
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 26. 2. 2014 na 9:07, runner napsal:

po studenem startu, a rachoti to jen po nastartovani, po rozjezdu uz ne. pokud nastartuju a necham motor bezet na volnobeh tak to rachoti chvili tak asi par destiek vterin, vic ne.

Ale nerachoti to moc, je to spis takovy cvakavy / plechovy zvuk. Nijak me to neznepokojuje.

A co trubky benzinového vedení? Případně regulace turba? A jaké jsou otáčky na "volnoběh"? Při zvýšených je dle technické dokumentace "prioritní kvalita emisí před pravidelností chodu a projevu motoru z důvodu rychlého prohřátí katalyzátoru". Ovšem to už je OT v sekci k rozvodům.

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak auto mám doma po další reklamaci.

Rachot v motoru po startu je řetězový rozvod.

Vyjádření je stejné: Zarachocení rozvodu je standartní a není závadou.

Dnes je na to vyjádření od Škoda auto,že rachocení kratší sedm vteřin není závadou,ale standartem než se tlakem oleje našponuje řetěz.

Kamarád který pracuje v autorizovaném servisu,vlastní Fabii 1,2TSI 63kW a řešil naprosto stejný problém (tvrdím stejný problém,protože moje auto měl propujčené dva dny aby rachocení vysledoval),ale bylo to než škoda vydala prohlášení,že to není do 7. vteřin závadou a byl mu vyměněn řetěz a napínací kladka,dnes má po tomto zásahu najeto 58tis.km. a když nastartuje tak to ani neklepne,prostě tichučko.

Pro svůj klid si nechám asi na vlastní náklady vyměnit šponovák a řetaz nechám původní,ten podle hlášení servisu je jako nový a nemá žádné vůle.

Podle mého prostě dělají vše aby je to nic nestálo.

Olej mám původní,najeto 18tis. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 26. 2. 2014 na 17:21, mal.jaroslav napsal:

......

Dnes je na to vyjádření od Škoda auto,že rachocení kratší sedm vteřin není závadou,ale standartem než se tlakem oleje našponuje řetěz.

.......

S tím tlakem a šponováním je to nějaké divné. Plocha pístu napínáku je cca 0,5 cm2, tlak oleje na volnoběh cca 2 bary. Z toho je napínací síla 1 kg. A ta skoro nestojí za řeč protože v napínáku je pružina, která na píst tlačí silou 14 kg.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...