Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tak jsem se stal nově šťastným majitelem Rapidu a když jsem si procházel návod, tak v sekci o startování se přímo o těchto pazvucích píše, že se mohou projevovat a jsou normální. Takže pokud by se vám motor rosypal, nikdo vám neřekne, že jste měli přijet do servisu, když jste vnímali tyto zvuky...

Vloženo

No driv to tam nebylo a ani ja to tam nemam. Preskoceni treba vytahaneho retezu nebo nedostatecne napleho napinakem ted nasilne brani navarek nad ozubenym kolem. Tedy toto opatreni resi nasledek, ne pricinu. Retez resp. navarek se bude hoblovat, piliny padaji do olejove lazne - olej stejny k mazani motoru. Tedy rachoceni je "uplne" normalni a vzdy u auta bylo, bezny projev a zakaznik se trese aby mu motor vydrzel s "celozivotnim" retezem alespon 100 tis. Pak uz totiz kdyby neco je po zaruce a kulance bude tak nizka ze se to u SA nevyplati opravovat. A u SA vladne spokojenist jak jejich problem prehodit na zakaznika.

Vloženo

nemyslim si, petrr ma svym zpusobem pravdu.. pokud tam je navarek, tak se vytahanym retezem bude hoblovat a piliny budou padat do olejove lazne, urcene k mazani motoru.. leda by dali na vypoustak poradny silny magnet, ktery by to vsechno pochytal

Vloženo

ok.. bude to rachtat-zajedes do servisu a tam ti reknou-jeee pane, to je vyreseno, ze to rachta nevadi.. ok, za pul roku ti to skoci a budes.... proste nemysli si, ze budou vsem menit rozvody/....

Vloženo

Kubino, ty ale asi pořádně nečteš. Má reakce byla na na toto

Tak jsem se stal nově šťastným majitelem Rapidu a když jsem si procházel návod, tak v sekci o startování se přímo o těchto pazvucích píše, že se mohou projevovat a jsou normální. Takže pokud by se vám motor rosypal, nikdo vám neřekne, že jste měli přijet do servisu, když jste vnímali tyto zvuky...

pokud ti něco začne rachotit i když to uslyšíš, servis tě pošle k šípku páč je to úplně normální projev. Když to je te´d i v návodu. Prostě se tím zříkají zodpovědnosti. Žádná svolávačka nikdy nebyla i když někteří měnili řetez i 3x atd.

Vloženo

Včera jsem stál na parkovišti v Kroměříži kde stál starší Yeti. Přišla paní,naskočila,otočila klíčkem.............pánové mě ty rozvody vlastně vůbec nic nedělají   :kol-34:   proti tomu co se odehrálo.

To byl mazec.Vypadalo to,že jí ten řetěz chce z toho motoru utéct.   :kol-72:

Vloženo

já mám teď na oleji najeto 13 tis., je před výměnou. občas ráno řetěz zaslechnu, ale není to ani vteřina. dneska jsem jel po 5 dnech odstávky a řetěz jsem slyšel necelou vteřinu. takže spokojenost, u HTP jsem slyšel řetez na oleji před výměnou každý ráno cca 2 vteřiny. 

Vloženo

nemyslim si, petrr ma svym zpusobem pravdu.. pokud tam je navarek, tak se vytahanym retezem bude hoblovat a piliny budou padat do olejove lazne, urcene k mazani motoru.. leda by dali na vypoustak poradny silny magnet, ktery by to vsechno pochytal

mám o jeden problém menej, nemám piliny v oleji, nemám návarok :-))

Vloženo

známému se takhle v zimě při startování fábie ráno v -15 potkal motor... zarachotil a konec... nez se natlakovala kladka rozvodu hustým zmrzlím olejem byl konec... smutný příběh

Vloženo

Aspoň dostal nový motor. :-)

Inak presne kvôli takýmto prípadom by mala byť uvedená v manuáloch okrem schválenia aj vhodná, alebo maximálna viskozita použiteľného oleja.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Tak zas jako s těma pilinama od návarku to přeháníte... Řetěz i návarek jsou od oleje, navíc po sobe budou klouzat v řádu vteřin, než se to napne, takže nějaké piliny budou prakticky tak neznatelné, že to do výměny oleje musí vydržet, pokud nestartujete x krát denně studený motor...

Vloženo

Čas, to je ten sviňák co nám to poví. Jen čas nám ukáže, zač je toho TSI s řetězem (ale i nové s řemenem) loket. Dnes už nevěřím žádným novým motorům v současné době vyráběným. V každém se najde nějaké (ká) kurvítko (tka).

Vloženo

Nejhorší že ty první rozvody skákaly aspoň ještě v záruce, ale naše určitě až po ní s těma super trapnýma úpravama.. I když mně už je to vlastně jedno..

Vloženo

jj, odprostil si chiptunningem ducha od těla a  našel si tak rozhřešení. Mysl již netrápí rozvaha nad řetězem a co by kdyby. Jsi volný jako pták. Na druhou sranu jsm tu četl o klukovi s O2 co mu to skočilo v záruce, měl to chiplé a poznali hovno a vše proběhlo ok. 

Vloženo (editace)

Na to taky trochu spoléhám.. Už se mně objevuje rachtání pořád častěji -po startu. Vždyť mají rozvody nárok, najeto poctivých 24tis! To je výsměch.. Pak sem tam cukání studeného motoru a voda ve dveřích, ale jinak fajn auto.

Editováno: , autor: mx6
Vloženo

Normálně jsem v pondělí ráno nastartoval (od pátku auto stálo což je vyjímka), nechal ho tak minutu nastartované než otevřu bránu a vyjel jsem. Bez klimy, prostě žádné zbytečné spotřebiče a v úseku 300m to třikrát zakuckalo, ale hodně. Vždycky po ubrání plynu a znovu přidání se zakuckalo jako staré škodárny kde se člověk musel hrát se sytičem. Ale teď už každé ráno dobré. Stalo se mně to za celou dobu auta asi 3-4x, i bez čipu. V předchozím příspěvku jsem to řekl hodně s nadsázkou. Takže nevím..

Vloženo

Na to taky trochu spoléhám.. Už se mně objevuje rachtání pořád častěji -po startu. Vždyť mají rozvody nárok, najeto poctivých 24tis! To je výsměch.. Pak sem tam cukání studeného motoru a voda ve dveřích, ale jinak fajn auto.

Vodu ve dveřích jsem již řešil u prodejce.Nějak to upravují,vědí o tom. Já už jsem to vyřešil a voda zatím ve dveřích není.

Vloženo

Já dávám vopáčko :kol-26:

Šrotuju ráno,večer,za studena,za tepla.Ať auto postavím z kopce,nebo do kopce.Výměna oleje,interval po 15tis.

Prostě od 5tis.km to začalo a dnes 33tis šrotujeme stále..........

Tak jak tady chtěl někdo vrazit krumpáč do dveří,protože mu vrzají plasty tak to cítím podobně.Já bych ho jen směřoval do motorové části.

Vloženo (editace)

:kol-31:  :kol-25: Tak pánové teďka už nějakou dobu je v servisech instrukce na kontrolu hlučnosti rozvodů.Takže opáčko výměny připadá pouze máš-li pomocí spec.přípravku na měření prověšení rozvodů-šroubuje se místo napínáku a pak se měří řetěz.Hodnota toho změření musí být více jak 74mm,jinak je řetěz v normě a nic se nemění. Minulí týden jsem měřil dvě auta a taky ráno zarachtal řetěz a hodnoty byly 71,1mm a 72,6mm.Takže v pořádku.Jo a pak ještě po demontáži-výměně: proměřují samotnej řetěz na vytahání a když je v normě vrací ho zpět servisu a neproplatěj jim neoprávněnou výměnu. Teďka to hodně škodovka zpřísnila,takže jak jsou hodnoty z přípravku do 74mm ,tak je rachocení vpořádku.  Jak je hodnota nad 74mm-tak se mění horní kolo + spodní kolo na klice se přelisovává a řetěz s napínákem,je to nová sada na opravu.Zatím jsme dělali v servise zhruba troje rozvody od doby měření a to jsem jich měřil hodně.    :kol-31:  :kol-46:

 

 

:kol-31:  :kol-29:  Jo a tohle se vztahuje na všechny motory 1.2Tsi .....motor vyroben do 18.6.2011

                                                                                                .....motor vyroben po tomto datu

 

                                                                                                .....ale i motory na kterých už se měnily rozvody

Editováno: , autor: hollywood.2

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...