Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Kde jsi koupil ten díl? Nemůžu ho nikde najít. Mi v Unicaru Ostrava měnili znovu napínák za nový (po výměně rozvodů), ale stejně mi to drncá. Ne tolik hlasitě jako předtím, ale drncá.

Vloženo (editace)

Objednávka 166450 zboží ze serveru www.cc-autodily.cz
Děkujeme za Vaši objednávku, kterou budeme vyřizovat v nejbližším možném termínu. O průběhu zpracování
Vaší objednávky Vás budeme informovat.
V případě, že jste zvolili platbu předem / přes účet/ vyčkejte prosím na výzvu k platbě! Děkujeme.
Údaje o objednávajícím:

Provozní doba:
Po–Pá 08:00–17:00
17.11.2017 zavřeno
Webová stránka pobočky

způsob platby    bankovním převodem
způsob doručení    Zásilkovna po České republice: Praha 5, Radlická, tram Laurová
poznámka    
Objednané zboží:
Obch. č.    ŠKODA č.    Název položky    Množství    Cena za j.    Celkem
125027204    03F109507F    NAPINAK RETEZU    1    725 Kč    725 Kč
909207242    N 10320101    ZAROVKA H7 - SADA 2 KS    1    512 Kč    513 Kč
        Poštovné a balné    1    41 Kč    41 Kč
BONUSOUT        Výběr slevy z kasičky    1    -21 Kč    -21 Kč
 

Editováno: , autor: ok1zfp
  • o 2 týdny později...
Vloženo
On 11/13/2017 at 11:25 PM, miklisek said:

Já mám zdroj nářadí v práci: ráčna, nástrčná hlavice 27 mm, cvakací momentový klíč. Utahovací moment je 60 Nm.

 

 

mohl bys jeste trosku popsat co vse si musel udelat ? Koukal jsem se dnes na to, ale je k tomu napinaku docela spatny pristup, strasne moc hadic.. take to vypada ze tam je napojene jakesi cidlo. odpojoval si neco ?

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Koukám, že jsem neodpověděl..... Takže pro demontáž stačí jen ráčna, ořech 27 mm a prodlužovací nástavec cca 15 cm. Tím se člověk vyhne všem hadicím okolo. Čidlo tlaku oleje je nahoře a neodpojuje se.

 

Jinak hlásím, že až na pár hlučných startů tak po 14 dnech po výměně (což mě docela vytočilo) je ot té doby ticho.  A to i za chladu a po 3 dnech stání. Na olej po 10000 km jdu za 1000 km.

Vloženo

Nakonec jsem si s tim poradil, bohuzel vsak neeviduji znatelne zlepseni, chrasti to mozna o sekundu mene a mirneji, hlavne u polotepleho motoru. Aj prvni start to zachrastilo, coz me velmi nepotesilo :(

 

Nejak jsem si na to uz zvyknul a prestal si toho vsimat.

 

Necham to asi proklepnout pri vymene oleje, ktera nastane taktez v brzke dobe.

Vloženo

To je jasný že to po výměně bordel udělá.Tím, že jsi vyndal napínák,  tak  vnikl do olejovýho kanálu vzduch  tím, že si nasadil novej napínák přece neznamená že to odvzdušnil, jestli mi rozumíš.Když měníš olej a celý to vypustíš, tak ti motor taky udělá bordel než se vyženou bubliny  a natlačí se všude olej.

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Rozvodový řetěz jsem měnil po 180000 km mučení auta v autoškole. Byl hlučný po studeném startu. Reakce ve značkovém servisu byla, že rachocení do 5 sekund po nastartování je v normálu (zcela exaktní metoda :-) ). Můj technik v nezávislém servisu doporučil změření natažení řetězu a následně doporučil výměnu. Následujících 50000 km se řetěz neozval, ale už zase začíná být slyšet. Dělám, že neslyším :-). Jev je to pro tento motor normální, leč nesmí být dlouhý (opravdu do 5 sekund).

  • o 1 měsíc později...
Host marosh24
Vloženo
V 4. 1. 2018 na 12:14, miklisek napsal:

Koukám, že jsem neodpověděl..... Takže pro demontáž stačí jen ráčna, ořech 27 mm a prodlužovací nástavec cca 15 cm. Tím se člověk vyhne všem hadicím okolo. Čidlo tlaku oleje je nahoře a neodpojuje se.

 

Jinak hlásím, že až na pár hlučných startů tak po 14 dnech po výměně (což mě docela vytočilo) je ot té doby ticho.  A to i za chladu a po 3 dnech stání. Na olej po 10000 km jdu za 1000 km.

Treba aj zaaretovať reťaz resp. zaradiť rýchlosť pri povolovaní?

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahojte

Ja mám Rapid 1,2 TSI 66 KW MR 2017 a najazdený cca 3000 km a mám ten istý problém. Pri studenom štarte motor cca na 2 sekundy zadrnčí. Teraz pôjdem niekedy na prvú prehliadku tak uvidím, čo na to povedia v servise.

Vloženo

to je prostě strašák, protože i 90% uživatelů EA111, kteří hlásí rachtání řetězu po startu, nechápou, že to nedělá řetěz, ale třeba tyčka regulace turba.

Vloženo

No ony to nové motory mají zase přestavovač vačkového hřídele, který může při startu vydávat zvuk, který je opravdu hodně podobný zvuku rachotícího řetězu. Takže to rozhodně není planý poplach.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Tak jsem si koupil taky ten uváděný napínák, jdu ho 7.8. měnit, tak jsem zvědavý. Bude to už 3 napínák, co tam dávám. První byl s rozvodama, druhý byl měněn po měsíci v Unicaru a nyní tento. Jestli to bude znovu rachtat, tak už s tím nebudu dělat nic. Uvidíme.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...