Mariacek Vloženo 8. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2014 Tak jsem se stal nově šťastným majitelem Rapidu a když jsem si procházel návod, tak v sekci o startování se přímo o těchto pazvucích píše, že se mohou projevovat a jsou normální. Takže pokud by se vám motor rosypal, nikdo vám neřekne, že jste měli přijet do servisu, když jste vnímali tyto zvuky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 No driv to tam nebylo a ani ja to tam nemam. Preskoceni treba vytahaneho retezu nebo nedostatecne napleho napinakem ted nasilne brani navarek nad ozubenym kolem. Tedy toto opatreni resi nasledek, ne pricinu. Retez resp. navarek se bude hoblovat, piliny padaji do olejove lazne - olej stejny k mazani motoru. Tedy rachoceni je "uplne" normalni a vzdy u auta bylo, bezny projev a zakaznik se trese aby mu motor vydrzel s "celozivotnim" retezem alespon 100 tis. Pak uz totiz kdyby neco je po zaruce a kulance bude tak nizka ze se to u SA nevyplati opravovat. A u SA vladne spokojenist jak jejich problem prehodit na zakaznika. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 Konspirace na jedničku ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 nemyslim si, petrr ma svym zpusobem pravdu.. pokud tam je navarek, tak se vytahanym retezem bude hoblovat a piliny budou padat do olejove lazne, urcene k mazani motoru.. leda by dali na vypoustak poradny silny magnet, ktery by to vsechno pochytal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 Jen čas ukáže, já si za tím ovšem stojím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 Než se řetěz stane nebezpečným, dá rachocením najevo, že je zle. A pokud ´je majitel vozu trochu se sluchem pozná indikaci a slušný servis mu toto vyřeší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 ok.. bude to rachtat-zajedes do servisu a tam ti reknou-jeee pane, to je vyreseno, ze to rachta nevadi.. ok, za pul roku ti to skoci a budes.... proste nemysli si, ze budou vsem menit rozvody/.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 Kubino, ty ale asi pořádně nečteš. Má reakce byla na na toto Tak jsem se stal nově šťastným majitelem Rapidu a když jsem si procházel návod, tak v sekci o startování se přímo o těchto pazvucích píše, že se mohou projevovat a jsou normální. Takže pokud by se vám motor rosypal, nikdo vám neřekne, že jste měli přijet do servisu, když jste vnímali tyto zvuky... pokud ti něco začne rachotit i když to uslyšíš, servis tě pošle k šípku páč je to úplně normální projev. Když to je te´d i v návodu. Prostě se tím zříkají zodpovědnosti. Žádná svolávačka nikdy nebyla i když někteří měnili řetez i 3x atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mal.jaroslav Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 Včera jsem stál na parkovišti v Kroměříži kde stál starší Yeti. Přišla paní,naskočila,otočila klíčkem.............pánové mě ty rozvody vlastně vůbec nic nedělají proti tomu co se odehrálo. To byl mazec.Vypadalo to,že jí ten řetěz chce z toho motoru utéct. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 10. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2014 já mám teď na oleji najeto 13 tis., je před výměnou. občas ráno řetěz zaslechnu, ale není to ani vteřina. dneska jsem jel po 5 dnech odstávky a řetěz jsem slyšel necelou vteřinu. takže spokojenost, u HTP jsem slyšel řetez na oleji před výměnou každý ráno cca 2 vteřiny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 10. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2014 nemyslim si, petrr ma svym zpusobem pravdu.. pokud tam je navarek, tak se vytahanym retezem bude hoblovat a piliny budou padat do olejove lazne, urcene k mazani motoru.. leda by dali na vypoustak poradny silny magnet, ktery by to vsechno pochytal mám o jeden problém menej, nemám piliny v oleji, nemám návarok :-)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rfikus Vloženo 11. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2014 známému se takhle v zimě při startování fábie ráno v -15 potkal motor... zarachotil a konec... nez se natlakovala kladka rozvodu hustým zmrzlím olejem byl konec... smutný příběh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 11. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2014 Aspoň dostal nový motor. :-) Inak presne kvôli takýmto prípadom by mala byť uvedená v manuáloch okrem schválenia aj vhodná, alebo maximálna viskozita použiteľného oleja. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 11. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2014 Je daná norma a hotovo. Pokud je to ok., tak je to na záruku, resp. kulanci. V ostatních případech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mariacek Vloženo 22. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2014 Tak zas jako s těma pilinama od návarku to přeháníte... Řetěz i návarek jsou od oleje, navíc po sobe budou klouzat v řádu vteřin, než se to napne, takže nějaké piliny budou prakticky tak neznatelné, že to do výměny oleje musí vydržet, pokud nestartujete x krát denně studený motor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 22. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2014 Čas, to je ten sviňák co nám to poví. Jen čas nám ukáže, zač je toho TSI s řetězem (ale i nové s řemenem) loket. Dnes už nevěřím žádným novým motorům v současné době vyráběným. V každém se najde nějaké (ká) kurvítko (tka). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mx6 Vloženo 23. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2014 Nejhorší že ty první rozvody skákaly aspoň ještě v záruce, ale naše určitě až po ní s těma super trapnýma úpravama.. I když mně už je to vlastně jedno.. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 23. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2014 jj, odprostil si chiptunningem ducha od těla a našel si tak rozhřešení. Mysl již netrápí rozvaha nad řetězem a co by kdyby. Jsi volný jako pták. Na druhou sranu jsm tu četl o klukovi s O2 co mu to skočilo v záruce, měl to chiplé a poznali hovno a vše proběhlo ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mx6 Vloženo 23. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2014 (editace) Na to taky trochu spoléhám.. Už se mně objevuje rachtání pořád častěji -po startu. Vždyť mají rozvody nárok, najeto poctivých 24tis! To je výsměch.. Pak sem tam cukání studeného motoru a voda ve dveřích, ale jinak fajn auto. Editováno: 24. Říjen 2014, autor: mx6 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 24. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2014 Jak cukání, myslíš toto? http://forum.skodahome.cz/topic/122641-studen%C3%BD-motorclimatronic-topen%C3%ADot%C3%A1%C4%8Dky-po-1400%C5%A1kub%C3%A1n%C3%AD/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mx6 Vloženo 24. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2014 Normálně jsem v pondělí ráno nastartoval (od pátku auto stálo což je vyjímka), nechal ho tak minutu nastartované než otevřu bránu a vyjel jsem. Bez klimy, prostě žádné zbytečné spotřebiče a v úseku 300m to třikrát zakuckalo, ale hodně. Vždycky po ubrání plynu a znovu přidání se zakuckalo jako staré škodárny kde se člověk musel hrát se sytičem. Ale teď už každé ráno dobré. Stalo se mně to za celou dobu auta asi 3-4x, i bez čipu. V předchozím příspěvku jsem to řekl hodně s nadsázkou. Takže nevím.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 24. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2014 Aha, tak to mě nedělalo a nedělá až takové bejkárny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mal.jaroslav Vloženo 24. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2014 Na to taky trochu spoléhám.. Už se mně objevuje rachtání pořád častěji -po startu. Vždyť mají rozvody nárok, najeto poctivých 24tis! To je výsměch.. Pak sem tam cukání studeného motoru a voda ve dveřích, ale jinak fajn auto. Vodu ve dveřích jsem již řešil u prodejce.Nějak to upravují,vědí o tom. Já už jsem to vyřešil a voda zatím ve dveřích není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mal.jaroslav Vloženo 24. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2014 Já dávám vopáčko Šrotuju ráno,večer,za studena,za tepla.Ať auto postavím z kopce,nebo do kopce.Výměna oleje,interval po 15tis. Prostě od 5tis.km to začalo a dnes 33tis šrotujeme stále.......... Tak jak tady chtěl někdo vrazit krumpáč do dveří,protože mu vrzají plasty tak to cítím podobně.Já bych ho jen směřoval do motorové části. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hollywood.2 Vloženo 24. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2014 (editace) Tak pánové teďka už nějakou dobu je v servisech instrukce na kontrolu hlučnosti rozvodů.Takže opáčko výměny připadá pouze máš-li pomocí spec.přípravku na měření prověšení rozvodů-šroubuje se místo napínáku a pak se měří řetěz.Hodnota toho změření musí být více jak 74mm,jinak je řetěz v normě a nic se nemění. Minulí týden jsem měřil dvě auta a taky ráno zarachtal řetěz a hodnoty byly 71,1mm a 72,6mm.Takže v pořádku.Jo a pak ještě po demontáži-výměně: proměřují samotnej řetěz na vytahání a když je v normě vrací ho zpět servisu a neproplatěj jim neoprávněnou výměnu. Teďka to hodně škodovka zpřísnila,takže jak jsou hodnoty z přípravku do 74mm ,tak je rachocení vpořádku. Jak je hodnota nad 74mm-tak se mění horní kolo + spodní kolo na klice se přelisovává a řetěz s napínákem,je to nová sada na opravu.Zatím jsme dělali v servise zhruba troje rozvody od doby měření a to jsem jich měřil hodně. Jo a tohle se vztahuje na všechny motory 1.2Tsi .....motor vyroben do 18.6.2011 .....motor vyroben po tomto datu .....ale i motory na kterých už se měnily rozvody Editováno: 25. Říjen 2014, autor: hollywood.2 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.