saveres Vloženo 23. Září 2015 Sdílet Vloženo 23. Září 2015 Už se nemůžu dívat, jak se tu trápíte. Já se trápil s motorem 1.6TDCI 80KW ve Focusu, protože na fórech to byl nejhorší motor na světě. Nakonec jsem na něm najel 350tis. km, byl jednou na rozvodech a jednou na renovaci filtru pevných částic. Vstřiky i turbo drží a při prodeji jezdil do 4,5l na sto. Dneska jsem si našel škodivky s nájezdem přes 200tis. km na prodej s motorem 1.2 TSI 77kw s rokem výroby 2010. Je jich na cars hafo. U jedné s nájezdem 280tis. km jsem si nechal autotracerem zjistit servisní historii a jsou v něm původní rozvody, které byly ve 135tis demontovány při opravě ventilu olejového čerpadla a znovu namontovány. Pro zájemce to můžu poslat v PDF, když mi pošle adresu na saveres@centrum,cz. Nevím jak to vylepit tady. Tak že v klidu jezděte, každý motor se může posr.... U mě to byl držák největší o kterém se říká, že najede na rozvody půl mil. km, BMW 525i 141 Kw. Řetěz rupnul ve 155tis.km. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effective Vloženo 24. Září 2015 Sdílet Vloženo 24. Září 2015 Už jsem to tu myslím někde psal... TSI motory co se dávají do Rapida jsou nejodladěnější TSI s řetězem které kdy byli. A zcela jistě se stanou velmi vyhledávané mezi ojetinami, s napětím vyčkávám kdy o tom začně psát Svět Motorů :-) Jde o to, že ještě nejsou tolik zkažené ekovýmysly jako start/stop, který bude mít na životnost podstatně větší vliv. Byl jsem nemile překvapen, když jsem zjistil že auta se start/stop systémem mají např. stejný startér jako bez. Takže si připravte kačky na výměnu startéru který po záruce bude na hraně životnosti... atd, atd... Jinak Rapidů s nájezdem přes 100tis jsem už pár viděl a vše naprosto ok. A jestli se to má podělat tak se to podělá, vždy je nějaké procento co se nepovede... ale já jsem zastáncem toho, že problémy s TSI jsou vyřešené. 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiKy* Vloženo 24. Září 2015 Sdílet Vloženo 24. Září 2015 Že je problém rozvodů pro Rapid vyřešen jsem tu psal již v červnu v roce 2013 a nikdo tomu nechtěl věřit. Jsem rád, že se má slova provozem potvrzují. Včera jsem startoval Rapida s nájezdem 137 tis. a nic, co by naznačovalo nějaký problém s rozvody se neděje. Tolik km někteří Rapiďáci neujedou ani za 10 let. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 25. Září 2015 Sdílet Vloženo 25. Září 2015 a já jsem na základě tohoto fóra o prvních TSi málem objednal HTP :-) a teď si libuju nad TSičekem, výborná spotřeba a dynamika a zatím i spolehlivost (42tis). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodi 15 Vloženo 29. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2015 Ahoj, jak jste na tom s chrastěním motoru po startu. Mám1.2 77kw, řetěz, naj.10tis.km, výroba 12/2014 a za studena 9x z 10 zarachotí na 0,5-1 vteřinu. Dělá to třeba i po hodinovém stání, míň, ale dělá. Dle maxidotu je na olej do výměny ještě 10500km. Včera jsem měl možnost startovat stejnou motorizaci Golfa po 6ti hodinovém stání a ticho. Jak jste na tom u těchto posledních řetězových motorů vy? A co to tedy vlastně je? Řetěz nebo ta tyčka? Přiznám se, že jsem všech 19 stránek nečetl, ale něco ano. Docela mě to hodně znepokojuje, ale co pro to udělat. Do servisu na pokus omyl mě to moc netáhne, ale třeba donutí :-( 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 29. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2015 máš to v poriadku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 29. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2015 mám to samé a je to vlastnost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodi 15 Vloženo 29. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2015 (editace) Dobrá, dík za útěchu , ale trhá to uši. Jen tedy, je to to dopínání řetězu? A čím si vysvětlit, že u VW je ticho. Já měl před Rapidem VW Polo HTP a taky oproti Škodovce bez problémů. Že by nějaké jiné zpracování, to je asi blbst, že? Editováno: 29. Listopad 2015, autor: Dodi 15 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 30. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2015 HTP je úplně jiný motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mal.jaroslav Vloženo 30. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2015 (editace) Byl jsem zde asi jako největší fňukal co se týče hlučných rozvodů po startu a tím asi i zůstanu. Škoda prohlásila, že tento jev je běžný projev motoru-dobrá beru, už jsem se s tím smířil a pokud to nezačne dělat víc tak to už i možná řešit nebudu (mám 50tis a už se to nezhoršuje). Ale považuji za závadu neudržení tlaku v napínáku, který ho někdy udrží a někdy ne. Když by ho neudržel nikdy a dělalo to od samého začátku tak neřeknu ani popel. Nemluvě o dalších problémech jako neustále stojící voda ve dveřích, rozpadající se sportovní sedadlo řidiče (nezvládá moji váhu 105kg) Vše xkrát řešeno v servisu a žádný výsledek. Auto je to krásný auto, jede na svůj obsah jako čert. Ale tak jak ho mám rád tak i stejně ho za své nedostatky nenávidím. Editováno: 30. Listopad 2015, autor: mal.jaroslav 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 30. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2015 Lépe bych to nenapsal. 54tis km 110kg ( nemám sportovní, leč reklamovaný už 2x) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2015 Tady jste v sekci motor...bacha na to. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mal.jaroslav Vloženo 30. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2015 Omlouvám se za odbočení od tématu jednou větou v celém článku............ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodi 15 Vloženo 30. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2015 Rypicong: to, že je HTP jiný motor vím, jen poukazuji, že VW versus Škoda při stejných motorech mají různé projevy. Třeba Škoda HTP byla daleko problematičtější než od VW a to se mi zdá nyní i s TSI. Jinak všem díky za reakce a částečné uklidnění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 30. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2015 (editace) HTP byl hlavně problematický nejvíce v méně výkoné verzi - už si nepamatuji který to byl a ten se u nás prodával více TSI u VW vs Škoda, jsou to stejné motory, VW má úplně stejný problém, to že jeden kus se chová dobře nic neznamená, já tu znám plno lidí, kterým ani jednou nezarachotí, jako nám běžně... Editováno: 30. Listopad 2015, autor: Rypicong Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MBDusan Vloženo 2. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2015 zatím jsem si také nevšiml, že by mi motor někdy při startování zarachotil ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mariacek Vloženo 7. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2015 Tak já jsem překročil 30 tis. km a zatím ani jednou (ťuk Ťuk Ťuk) mi motor nezarachotil. Doufám, že u toho zůstaneme (MR 2014). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hiz Vloženo 7. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2015 (editace) Ja v nejblizsi dobe prekrocim 40t km a zatim taky nic Ani ai ten zvuk nedokazu predstavit 2/2014 Editováno: 7. Prosinec 2015, autor: hiz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yosef Vloženo 8. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2015 Jako když přejedeš řetězem přes hranu plechu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodi 15 Vloženo 8. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2015 mal.Jaroslav: Ještě nemám dočteno vše, ale jsem na tom podobně. Zeptám se, kolikrát jsi již měnil olej? Pozoroval jsi změny? Co tam teď leješ za olej? Jsem též s vozem spokojen, ale ty ranní starty mě naserou na celý den. Mám teď přes 10tis km, na výměnu brzy, ale kdyby to mělo pomoci, tak to snad zkusím. Povedlo se někomu u SA s tím něco udělat, nebo jen, že je to ok a šmitec?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 8. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2015 (editace) Takový to občasný lehký zarachtání ( vrčení) do 1s nemá cenu řešit a nevím proč si tím otravujete život. Řada lidí ani neví že je to ono. Až Ti to bude řachtat 5s po startu jako kráva, pak bych to řešil. Není třeba panikařit. Když tam s tím půjdeš, změří ti řetěz, řeknou v toleranci - což může být a nashledanou, je to vlastnost. Zbytečná ztráta času. Třeba pro sicher a klid duše bych nechal v 60tis ten řetěz proměřit v rámci servisu a hotovo. Pak znovu kolem 100tis a nechal případně vyměnit třeba i preventivně ( ta rozvodová sada stojí málo, akorád práce je náročnější) . Ale řešit něco v 10tis je úsměvné. Editováno: 8. Prosinec 2015, autor: Petrrr 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effective Vloženo 8. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2015 (editace) Přesně tak... Motor 1.2 TSI ve vozech Škoda.pdf Editováno: 8. Prosinec 2015, autor: Effective 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mal.jaroslav Vloženo 8. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2015 (editace) mal.Jaroslav: Ještě nemám dočteno vše, ale jsem na tom podobně. Zeptám se, kolikrát jsi již měnil olej? Pozoroval jsi změny? Co tam teď leješ za olej? Jsem též s vozem spokojen, ale ty ranní starty mě naserou na celý den. Mám teď přes 10tis km, na výměnu brzy, ale kdyby to mělo pomoci, tak to snad zkusím. Povedlo se někomu u SA s tím něco udělat, nebo jen, že je to ok a šmitec?! Olej měním po 15tis,změna absolutně žádná. Už jsem to vzdal. Udělá si to kdy chce, nemá to žádný rytmus. Byl jsem v několika servisech. Servis obdržel oběžník od Škodovky, že pokud to nedělá déle jak cca 10 vteřin není to problém tím pádem to nechtějí řešit. Mám najeto 55tis, za nedlouho mě čeká další výměna a konec záruky. Pokusím se to ještě vyreklamovat, ale nevěřím tomu. Použil jsem tři značky oleje na 15 tis a v tom to není. Každopádně brát olej od servisu jsou vyhozený peníze, je důležitý dodržet normu a olej koupit jinde a levněji. Editováno: 8. Prosinec 2015, autor: mal.jaroslav 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hadak11 Vloženo 9. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2015 já mám najeto 100tis a delá to pořád a u ŠA už sem reklamace vzdal, na 120 udělám rozvody za vlastní, olej měním každých 12 tis km.....ale nemusíte mít strach ve firmě máme 2 seaty s tímto motorem a jeden má najeto 220 tis a druhej 160 tis....výměna byla u obou udělaná na cca 25 tis, to se ještě ŠA k tomu stavěla líp a dávali tam ten modofikovanej řetěz.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zajíc15 Vloženo 22. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2016 Zdravím Rapiďáky Jeden záludný dotaz. Vloni jsem koupil svého Rapida, ještě byl do 7/15 v záruce, měl najeto dle SK i tacháku 34k. Pohoda,nic nezlobilo,olej vyměnili při 30k. Nyní mám 60k a začal mi poslední dobou (2-3 týdny) po startu šíleně rachtat motor,na cca 10-15 vteřin,než se to promaže ...dělá jak se spojkou,tak i bez. Někdo mi řekl,že to může být rozvodový řetěz,kladka...prostě rozvody Otázka do pléna, má cenu to reklamovat a žádat nějakou refundaci? Dle jednoho info svolávali ročníky 2011-2012,já mám 2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.