Listopad 13, 20177 r Já mám zdroj nářadí v práci: ráčna, nástrčná hlavice 27 mm, cvakací momentový klíč. Utahovací moment je 60 Nm.
Listopad 16, 20177 r Kde jsi koupil ten díl? Nemůžu ho nikde najít. Mi v Unicaru Ostrava měnili znovu napínák za nový (po výměně rozvodů), ale stejně mi to drncá. Ne tolik hlasitě jako předtím, ale drncá.
Listopad 16, 20177 r autodilyplus.cz , originální díl za 810 Kč bez dopravy, bylo to se slevou forum skoda home.
Listopad 16, 20177 r To nevím, kde jsi tu cenu vzal. Navíc cc-autodily.cz a autodilyplus.cz je jedna a tatáž firma. A určitě bych nebral nějaký aftermarket, byť by byl levnější.
Listopad 17, 20177 r Objednávka 166450 zboží ze serveru www.cc-autodily.cz Děkujeme za Vaši objednávku, kterou budeme vyřizovat v nejbližším možném termínu. O průběhu zpracování Vaší objednávky Vás budeme informovat. V případě, že jste zvolili platbu předem / přes účet/ vyčkejte prosím na výzvu k platbě! Děkujeme. Údaje o objednávajícím: Provozní doba: Po–Pá 08:00–17:00 17.11.2017 zavřeno Webová stránka pobočky způsob platby bankovním převodem způsob doručení Zásilkovna po České republice: Praha 5, Radlická, tram Laurová poznámka Objednané zboží: Obch. č. ŠKODA č. Název položky Množství Cena za j. Celkem 125027204 03F109507F NAPINAK RETEZU 1 725 Kč 725 Kč 909207242 N 10320101 ZAROVKA H7 - SADA 2 KS 1 512 Kč 513 Kč Poštovné a balné 1 41 Kč 41 Kč BONUSOUT Výběr slevy z kasičky 1 -21 Kč -21 Kč Upraveno Listopad 17, 20177 r od ok1zfp
Listopad 30, 20177 r On 11/13/2017 at 11:25 PM, miklisek said: Já mám zdroj nářadí v práci: ráčna, nástrčná hlavice 27 mm, cvakací momentový klíč. Utahovací moment je 60 Nm. mohl bys jeste trosku popsat co vse si musel udelat ? Koukal jsem se dnes na to, ale je k tomu napinaku docela spatny pristup, strasne moc hadic.. take to vypada ze tam je napojene jakesi cidlo. odpojoval si neco ?
Leden 4, 20187 r Koukám, že jsem neodpověděl..... Takže pro demontáž stačí jen ráčna, ořech 27 mm a prodlužovací nástavec cca 15 cm. Tím se člověk vyhne všem hadicím okolo. Čidlo tlaku oleje je nahoře a neodpojuje se. Jinak hlásím, že až na pár hlučných startů tak po 14 dnech po výměně (což mě docela vytočilo) je ot té doby ticho. A to i za chladu a po 3 dnech stání. Na olej po 10000 km jdu za 1000 km.
Leden 4, 20187 r Nakonec jsem si s tim poradil, bohuzel vsak neeviduji znatelne zlepseni, chrasti to mozna o sekundu mene a mirneji, hlavne u polotepleho motoru. Aj prvni start to zachrastilo, coz me velmi nepotesilo Nejak jsem si na to uz zvyknul a prestal si toho vsimat. Necham to asi proklepnout pri vymene oleje, ktera nastane taktez v brzke dobe.
Leden 7, 20187 r To je jasný že to po výměně bordel udělá.Tím, že jsi vyndal napínák, tak vnikl do olejovýho kanálu vzduch tím, že si nasadil novej napínák přece neznamená že to odvzdušnil, jestli mi rozumíš.Když měníš olej a celý to vypustíš, tak ti motor taky udělá bordel než se vyženou bubliny a natlačí se všude olej.
Březen 9, 20187 r Rozvodový řetěz jsem měnil po 180000 km mučení auta v autoškole. Byl hlučný po studeném startu. Reakce ve značkovém servisu byla, že rachocení do 5 sekund po nastartování je v normálu (zcela exaktní metoda :-) ). Můj technik v nezávislém servisu doporučil změření natažení řetězu a následně doporučil výměnu. Následujících 50000 km se řetěz neozval, ale už zase začíná být slyšet. Dělám, že neslyším :-). Jev je to pro tento motor normální, leč nesmí být dlouhý (opravdu do 5 sekund).
Květen 2, 20187 r V 4. 1. 2018 na 12:14, miklisek napsal: Koukám, že jsem neodpověděl..... Takže pro demontáž stačí jen ráčna, ořech 27 mm a prodlužovací nástavec cca 15 cm. Tím se člověk vyhne všem hadicím okolo. Čidlo tlaku oleje je nahoře a neodpojuje se. Jinak hlásím, že až na pár hlučných startů tak po 14 dnech po výměně (což mě docela vytočilo) je ot té doby ticho. A to i za chladu a po 3 dnech stání. Na olej po 10000 km jdu za 1000 km. Treba aj zaaretovať reťaz resp. zaradiť rýchlosť pri povolovaní?
Květen 2, 20187 r Ne, pokud se tedy nehne z autem při zařazené rychlosti. Lepší je vyřadit a dát ručku.
Květen 3, 20187 r Hlavně převodovka není stavěná na takový krouticí moment, kterým se povoluje - utahuje.
Červen 8, 20187 r Ahojte Ja mám Rapid 1,2 TSI 66 KW MR 2017 a najazdený cca 3000 km a mám ten istý problém. Pri studenom štarte motor cca na 2 sekundy zadrnčí. Teraz pôjdem niekedy na prvú prehliadku tak uvidím, čo na to povedia v servise.
Červen 8, 20187 r Tak jim hlavně neříkej, že ti tam chrastí řetěz. V případě tvýho auta by je to nejspíš dost pobavilo.
Červen 9, 20187 r to je prostě strašák, protože i 90% uživatelů EA111, kteří hlásí rachtání řetězu po startu, nechápou, že to nedělá řetěz, ale třeba tyčka regulace turba.
Červen 9, 20187 r Nesmysl, ta vydává úplně jiný zvuk, který v interiéru, na rozdíl od řetězu, není slyšet.
Červen 9, 20187 r nesmysl to není. máš pravdu, že je to jinej zvuk, jenže pro vyděšený majitele TSI (očividně i s řemenem) je každej zvuk z motoru problem s rozvodama :-)
Červen 9, 20187 r No ony to nové motory mají zase přestavovač vačkového hřídele, který může při startu vydávat zvuk, který je opravdu hodně podobný zvuku rachotícího řetězu. Takže to rozhodně není planý poplach.
Srpen 2, 20187 r Tak jsem si koupil taky ten uváděný napínák, jdu ho 7.8. měnit, tak jsem zvědavý. Bude to už 3 napínák, co tam dávám. První byl s rozvodama, druhý byl měněn po měsíci v Unicaru a nyní tento. Jestli to bude znovu rachtat, tak už s tím nebudu dělat nic. Uvidíme.
Srpen 5, 20187 r Taky jsem měnil napínák cca před 4 měsíci a až na jedno podivné zarachocení týden po montáži je jinak klid.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.