Leden 23, 201411 r Tak cca 3 tam a tri zpatky. Obcas, tak 3x do mesice, trasa 20 tam a 20 zpatky a tak jednou za dva mesice trasa 180km. Plus v tydnu nejake nakupy atd... Zase kratky trasy
Leden 23, 201411 r Jestli ti to občas na sekundu "škrtne", tak s tím tě ve škodovce vyženou. Při zhoršení ti sice můžou vyměnit rozvody (otázka je, jesti to zaplatíš ty, nebo výrobce), ale obávám se, že je to u tohoto motoru nevyřešitelný problém. Tady na foru někteří tvrdí, že třeba u HTP to běžně také tak chrastí...
Leden 23, 201411 r Tak to jezdíš v podstatě jen za studena, většinou. Kup si kolo a ještě ušetříš. Sranda. No krátké jízdy nesvědčí žádným motorům, ale jak píše Pawouk, pokud to jen zachrastí jednou za čas, tak bych to neřešil. Auto máš v záruce zatím tak co.
Leden 23, 201411 r No abych pravdu rek, tak to asi nejak vic resit nebudu. Az pojedu s necim do servisu ta se tam zminim a uvidime. Mam zaruku na 4 roky tak to necham osudu. Jenom sem se tady chtel podelit o zkusenosti...
Leden 23, 201411 r 4 roky, tak to je luxus. Já mám jen 2 a vlastně už jen jeden. Tedy já bych se měl klepat.
Leden 23, 201411 r všechny auta, který jsem měl s řetězem a (D)OHC někdy po startu rachtaly. víc to dělalo ke konci životnosti oleje a u poloteplýho motoru. tím bych se netrápil. pokud to bude alě dělat i u zahřátýho motoru, nebo několik minut po startu, je to průser :-)
Leden 23, 201411 r a to jako jak posloucháte jestli to chrastí? Já prostě otočím klíčkem, zapne se rádio, nastartuje se, motor skoro neslyším a když jdu škrabat okno tak už si jen přede to chce jednoho člověka na startování a jednoho na poslouchání ne
Leden 23, 201411 r Garantuji ti, že ten skřek nepřeslechneš. To bys to rádio musel mít řádně ohulený.
Leden 23, 201411 r tak v tom případě mi to ještě nerachtá (7100km), jezdím 2x13km denně, občas neco delsiho obcas neco kratsiho (1 km do obchodu ) Upraveno Leden 23, 201411 r od rogerer
Leden 23, 201411 r Presne jak pise Pawouk. Taky jsem furt nevedel o cem se furt pise. Tak jsem spulil usi atd. A ver ze kdyz se mi to jednou stalo poznal jsem to rozhodne. Poznal bys to i kdyby si o retezech nikdy neslysel. Pri samotnem startovani se nic nedeje ale hned po te co motor naskoci. Ale jak jsem psal u me ti zarachtalo jen jednou asi na 1s a od te doby 15 tis km nic.
Leden 23, 201411 r V životě jsem nepochopil. Proč lidi na startují a jdou skrabat okna... jednoduše...nastartuju, zapnu výhřev zadniho skla (abych ho nemusel taky škrábat) a větrák na čelni sklo, a většinou i vyhřev sedačky...rychle oškrabu okno (2min) případně postříkám rozmrazovaččem (30sek) a jedu... u rapida mam problem s nadmernym mlzenim celniho skla (zejmena po pouziti rozmrazovace)...obcas ale i staci setrit snih z okna sednout do auta a uz se to mlží..proto radsi nejdriv davam ten vetrak atd..... u 1.2 TSI je to v pohode nedela to kraval jen cvrčí jak šicí stroj...u nafty to bylo horší, tam jsem nejdřív škrábal nicmene...zatim zadny rachtani a verim ze to tak zustane na furt... Upraveno Leden 23, 201411 r od rogerer
Leden 23, 201411 r Řekl bych, že tyhle poslední TSi topí velice rychle. Taky startuju, zapinu topení na max a vnitřní okruh. Začínám rozmrazovačem boční skla a jak dojdu k čelnímu, tak už od spodu taje. Už jsem to tu někde psal, jestli to náhodou nemá přídavný el. topení, ale podle kódu ne, nechápu to. Nastoupím do auta, maxik ukazuje dobu jízdy 2 minuty a fouká pěkně vlažnej vzduch. Teplota venku -2. Fakt parádička u HTP jsem musel čekat klidně 7 minut i víc a stejně to netopilo a sklo po rozjezdu pořád namrzalo. Jinak jak už tu zaznělo, to rachtání se nedá neslyšet, teda pokud nastane. Po naskočení motoru se ozve dlouhý vrrrrrrrr, to prostě nejde přeslechnout.
Leden 23, 201411 r vlakrasy, a to ti ractá při každým startování? Bude zajímavý, jak se TSI bude chovat, pokud bude provozováno téměř výhradně na krátkých trasách.
Leden 23, 201411 r Pri kazdym startu ne. Jen rano a musi byt chladno. Kdyz to nastartuju, popojedu a zhasnu motor, tak uz to pri dalsim nastartovani neudela. Bude to tim napinakem jak psal Petrrr.
Leden 23, 201411 r Jste si jistí tím, že to dělá ztráta tlaku v napínáku řetězu? Z něj se tlak ztratí pokaždé, když se zastaví motor. Nemůžou to dělat hydrostavy? Když je motor dlouho vypnutý, tak hydrostavy u ventilů. které jsou otevřené, jsou zatížené tlakem ventilových pružin a tím pádem z nich (z komory 6 viz obrázek v příloze) pomalu uniká olej. Když bude motor vypnutý jen chvíli, tak olej utéct nestihne (nebo v nepatrném množství). zdvihátko.pdf
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.