Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

1,0 v CitiGo je první z "rodiny EA211" a přibral k sobě 1,2 a 1,4 s konstrukčními prvky jak návrat k řemenům na rozvodech, tak svody integrované do hlavy chlazené kapalinou majíc efekt v rychlému zahřívání samotného motoru a nástupu topení(osobně vyzkoušeno právě na prckovi a dost dobrý) a taky alu blok motoru.

Nenahrazuje plánované osazování motory TSI EA211, ale nahradí kafomlýnek HTP-MPI. A Rapid se 211tek dočká taky a Š-A se snad s celým koncernem zbaví reklamací - rozvody, turba, "to netopí"...

Vloženo

Kamarád má Golfa VI 1,4 TSI,najeto 60.000 a už podruhé měněn řetěz,lišty a napínák.Vážení,ať jdou do prdele s takovými motory.nevím,že by jiné automobilky měli tolik problému s rozvodovým mechanismem

Vloženo

Tak si pročti diskuzky Peugeotu s jejich turbomotory a to samé platí i pro Mini Cooper. Je tam stejný motor vyvíjený s BMW :kol-44:  :kol-46:  :kol-44:  :kol-46: .

Jen se jich tolik neprodá a nejsou tak tedy vidět "ty procentuální případy". A Toyota, jako modla kvality se vybabrala s řetězy úúúúplně stejně....

  • o 5 týdny později...
Vloženo

Zdravím pánové.

Dvě reklamace na hlučnost motoru po startu s výsledkem standartní,není na závadu.V pondělí jsem ho tam dal zase a dnes očekávám vyjádření od Škoda auto.

Nevzdám se,mám nalítáno 18tis a je to čím dál horší.

Už je nás více kdo řeší stejný problém s motorem z roku 2013 1,2 TSI 77kW případně 63 kW????

Vloženo (editace)

po studenem startu, a rachoti to jen po nastartovani, po rozjezdu uz ne. pokud nastartuju a necham motor bezet na volnobeh tak to rachoti chvili tak asi par destiek vterin, vic ne.

Ale nerachoti to moc, je to spis takovy cvakavy / plechovy zvuk. Nijak me to neznepokojuje.

Editováno: , autor: runner
Vloženo

a seš si jistej, že je to fakt rozvoďák? ono ty plechový zvuky na tom motoru dělá víc věcí. rozvoďák by řval jak kráva a pokud by to dělalo několik desítek vteřin, tak bys asi moc vklidu nebyl

Vloženo (editace)

po studenem startu, a rachoti to jen po nastartovani, po rozjezdu uz ne. pokud nastartuju a necham motor bezet na volnobeh tak to rachoti chvili tak asi par destiek vterin, vic ne.

Ale nerachoti to moc, je to spis takovy cvakavy / plechovy zvuk. Nijak me to neznepokojuje.

A co trubky benzinového vedení? Případně regulace turba? A jaké jsou otáčky na "volnoběh"? Při zvýšených je dle technické dokumentace "prioritní kvalita emisí před pravidelností chodu a projevu motoru z důvodu rychlého prohřátí katalyzátoru". Ovšem to už je OT v sekci k rozvodům.

Editováno: , autor: KubinoPv
Vloženo

je to určitě ta regulace, ale tohle je vlákno o rozvodech. je jasný, že každej divnej zvuk po startu jsou automaticky rozvody :-) , ale mě by zajímalo, jestli někdo s Rapidem má fakt problém s rozvodama, protože já tomu nevěřím.

Vloženo

Tak auto mám doma po další reklamaci.

Rachot v motoru po startu je řetězový rozvod.

Vyjádření je stejné: Zarachocení rozvodu je standartní a není závadou.

Dnes je na to vyjádření od Škoda auto,že rachocení kratší sedm vteřin není závadou,ale standartem než se tlakem oleje našponuje řetěz.

Kamarád který pracuje v autorizovaném servisu,vlastní Fabii 1,2TSI 63kW a řešil naprosto stejný problém (tvrdím stejný problém,protože moje auto měl propujčené dva dny aby rachocení vysledoval),ale bylo to než škoda vydala prohlášení,že to není do 7. vteřin závadou a byl mu vyměněn řetěz a napínací kladka,dnes má po tomto zásahu najeto 58tis.km. a když nastartuje tak to ani neklepne,prostě tichučko.

Pro svůj klid si nechám asi na vlastní náklady vyměnit šponovák a řetaz nechám původní,ten podle hlášení servisu je jako nový a nemá žádné vůle.

Podle mého prostě dělají vše aby je to nic nestálo.

Olej mám původní,najeto 18tis. 

Vloženo

......

Dnes je na to vyjádření od Škoda auto,že rachocení kratší sedm vteřin není závadou,ale standartem než se tlakem oleje našponuje řetěz.

.......

S tím tlakem a šponováním je to nějaké divné. Plocha pístu napínáku je cca 0,5 cm2, tlak oleje na volnoběh cca 2 bary. Z toho je napínací síla 1 kg. A ta skoro nestojí za řeč protože v napínáku je pružina, která na píst tlačí silou 14 kg.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...