Leden 26, 201411 r Asi četl toto http://www.auto.cz/volkswagen-golf-dostane-trivalec-1-0-tsi-76726 Ovšem o 1,0 ze citigo do fabky jako základu se jednak už mluví, tak je to logický krok jako náhrada eačkem 211 místo problematických stávajících řad motorů. Upraveno Leden 26, 201411 r od KubinoPv
Leden 26, 201411 r 1,0 v CitiGo je první z "rodiny EA211" a přibral k sobě 1,2 a 1,4 s konstrukčními prvky jak návrat k řemenům na rozvodech, tak svody integrované do hlavy chlazené kapalinou majíc efekt v rychlému zahřívání samotného motoru a nástupu topení(osobně vyzkoušeno právě na prckovi a dost dobrý) a taky alu blok motoru. Nenahrazuje plánované osazování motory TSI EA211, ale nahradí kafomlýnek HTP-MPI. A Rapid se 211tek dočká taky a Š-A se snad s celým koncernem zbaví reklamací - rozvody, turba, "to netopí"...
Leden 26, 201411 r Kamarád má Golfa VI 1,4 TSI,najeto 60.000 a už podruhé měněn řetěz,lišty a napínák.Vážení,ať jdou do prdele s takovými motory.nevím,že by jiné automobilky měli tolik problému s rozvodovým mechanismem
Leden 26, 201411 r Tak si pročti diskuzky Peugeotu s jejich turbomotory a to samé platí i pro Mini Cooper. Je tam stejný motor vyvíjený s BMW . Jen se jich tolik neprodá a nejsou tak tedy vidět "ty procentuální případy". A Toyota, jako modla kvality se vybabrala s řetězy úúúúplně stejně....
Únor 26, 201411 r Zdravím pánové. Dvě reklamace na hlučnost motoru po startu s výsledkem standartní,není na závadu.V pondělí jsem ho tam dal zase a dnes očekávám vyjádření od Škoda auto. Nevzdám se,mám nalítáno 18tis a je to čím dál horší. Už je nás více kdo řeší stejný problém s motorem z roku 2013 1,2 TSI 77kW případně 63 kW????
Únor 26, 201411 r Podobné téma se řeší u Yetiho: http://forum.skodahome.cz/topic/80417-spot%C4%B9%E2%84%A2eba-a-zku%C4%B9%CB%87enosti-z-provozu/page-20?&p=1874893
Únor 26, 201411 r Při kolka startech ti to zarachotí a na kolik vteřin? Upraveno Únor 26, 201411 r od Pandora
Únor 26, 201411 r po studenem startu, a rachoti to jen po nastartovani, po rozjezdu uz ne. pokud nastartuju a necham motor bezet na volnobeh tak to rachoti chvili tak asi par destiek vterin, vic ne. Ale nerachoti to moc, je to spis takovy cvakavy / plechovy zvuk. Nijak me to neznepokojuje. Upraveno Únor 26, 201411 r od runner
Únor 26, 201411 r a seš si jistej, že je to fakt rozvoďák? ono ty plechový zvuky na tom motoru dělá víc věcí. rozvoďák by řval jak kráva a pokud by to dělalo několik desítek vteřin, tak bys asi moc vklidu nebyl
Únor 26, 201411 r po studenem startu, a rachoti to jen po nastartovani, po rozjezdu uz ne. pokud nastartuju a necham motor bezet na volnobeh tak to rachoti chvili tak asi par destiek vterin, vic ne. Ale nerachoti to moc, je to spis takovy cvakavy / plechovy zvuk. Nijak me to neznepokojuje. A co trubky benzinového vedení? Případně regulace turba? A jaké jsou otáčky na "volnoběh"? Při zvýšených je dle technické dokumentace "prioritní kvalita emisí před pravidelností chodu a projevu motoru z důvodu rychlého prohřátí katalyzátoru". Ovšem to už je OT v sekci k rozvodům. Upraveno Únor 26, 201411 r od KubinoPv
Únor 26, 201411 r je to určitě ta regulace, ale tohle je vlákno o rozvodech. je jasný, že každej divnej zvuk po startu jsou automaticky rozvody :-) , ale mě by zajímalo, jestli někdo s Rapidem má fakt problém s rozvodama, protože já tomu nevěřím.
Únor 26, 201411 r co jsem koukal na videa v jinych diskuzich tady na foru tak to rozvody nejsou... ten zvuk neni stejny.
Únor 26, 201411 r Tak auto mám doma po další reklamaci. Rachot v motoru po startu je řetězový rozvod. Vyjádření je stejné: Zarachocení rozvodu je standartní a není závadou. Dnes je na to vyjádření od Škoda auto,že rachocení kratší sedm vteřin není závadou,ale standartem než se tlakem oleje našponuje řetěz. Kamarád který pracuje v autorizovaném servisu,vlastní Fabii 1,2TSI 63kW a řešil naprosto stejný problém (tvrdím stejný problém,protože moje auto měl propujčené dva dny aby rachocení vysledoval),ale bylo to než škoda vydala prohlášení,že to není do 7. vteřin závadou a byl mu vyměněn řetěz a napínací kladka,dnes má po tomto zásahu najeto 58tis.km. a když nastartuje tak to ani neklepne,prostě tichučko. Pro svůj klid si nechám asi na vlastní náklady vyměnit šponovák a řetaz nechám původní,ten podle hlášení servisu je jako nový a nemá žádné vůle. Podle mého prostě dělají vše aby je to nic nestálo. Olej mám původní,najeto 18tis.
Únor 26, 201411 r Ale ty mas Rapida vyrobeneho loni, takze tam uz zadna konstrukcni zmena v napinaku oproti letosku neni, ne?
Únor 26, 201411 r Mam ho z května 2013 a co vím tak se žádná inovace nedělala,ale mám pocit,že když ho vyměním tak to vyřeším,že tam bude závada.Prostě nedokáže udržet tlak.
Únor 26, 201411 r ...... Dnes je na to vyjádření od Škoda auto,že rachocení kratší sedm vteřin není závadou,ale standartem než se tlakem oleje našponuje řetěz. ....... S tím tlakem a šponováním je to nějaké divné. Plocha pístu napínáku je cca 0,5 cm2, tlak oleje na volnoběh cca 2 bary. Z toho je napínací síla 1 kg. A ta skoro nestojí za řeč protože v napínáku je pružina, která na píst tlačí silou 14 kg.
Únor 26, 201411 r No ještě aby to tlakovalo s takovým nájezdem na jeden olej! Vyměň napřed olej a když to nepomůže, tak to teprve řeš
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.