MiKy* Vloženo 2. Duben 2014 Sdílet Vloženo 2. Duben 2014 Nezaměňuj hrušky z jablkama. Reklamuj napínák, ne řetěz! Řetěz vadný není a ani nebude. Tady zjevně je problém v napínáku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mal.jaroslav Vloženo 3. Duben 2014 Sdílet Vloženo 3. Duben 2014 (editace) Neustále měří zda není natažený řetěz a taky jsem jim říkal,že vidím problém v napínáku,že prostě absolutně neudrží tlak.Ale to je jak s klepáním silembloku převodovky,tři dny s autem třepali,hledali a čtvrtý den mě slavnostně oznámili,že ho vymění i když jsem to díky fóru už na jistotu věděl. Mají svůj postup a ten asi musí dodržovat. Média nikdy proti Škoda auto asi nikdy nepůjdou a hlavně ne třeba motoristický časopis který táhne v ruku ruce s automobilkami. Editováno: 3. Duben 2014, autor: mal.jaroslav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 3. Duben 2014 Sdílet Vloženo 3. Duben 2014 A hlavne by to už chcelo to video... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
armany Vloženo 3. Duben 2014 Sdílet Vloženo 3. Duben 2014 Jasne daj sem video. Ale to nie je možné aby nove auto a po 10 000 bolo treba riešiť rozvody, to kde sme sa už dostali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mal.jaroslav Vloženo 3. Duben 2014 Sdílet Vloženo 3. Duben 2014 (editace) Tak tady jsou videa která jsem natočil při startech.Musel jsem to zazipovat,jinak se mě to nedařilo sem vložit tak to snad pojede. hlučnost 1.zip hlučnost 2.rar Editováno: 3. Duben 2014, autor: mal.jaroslav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galvi Vloženo 3. Duben 2014 Sdílet Vloženo 3. Duben 2014 Jo tak něco tam slyšet jde.. Mrkni co dělá ten motor u mě ve Fabii TADY video... Osobně jsem se na to dřív hodně ptal a zkoušel s tím něco dělat, ale nemá to cenu... Motorově mi to jezdí bez problému a že si to zarachotí po startu... Dokud se tomu nic nestane, tak mě to rachocení víceméně už neštve.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mal.jaroslav Vloženo 3. Duben 2014 Sdílet Vloženo 3. Duben 2014 (editace) Tak tohle video ukazuje to co to dělá mě. Editováno: 4. Duben 2014, autor: Pawouk Necituj přímo předcházející příspěvek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 3. Duben 2014 Sdílet Vloženo 3. Duben 2014 Galvi, ty máš ale TSI z roku 2010 a v roce 2013 jsem čekal lehké zarachocení od v tomto roce vyrobeného auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 4. Duben 2014 Sdílet Vloženo 4. Duben 2014 To rachotenie tam nie je ani na dve sekundy kým sa reťaz napne, fakt nechápem čo toľko riešite. Ďalej si uvedomte, že nahrávka je v garáži, kde sa kvôli uzatvorenému priestoru a ozvene zdá to rachotenie o moc hlučnejšie, ako to naozaj je, a neviem či nebol ešte otvorený aj motorový priestor. Ja osobne mám pocit, že robíte z komára somára. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vpv Vloženo 4. Duben 2014 Sdílet Vloženo 4. Duben 2014 Čekal jsem kdo to tady napíše první i mě se zdá, že to je normální projev. Takhle si troufnu říct, zarachotí po startu snad každé TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 4. Duben 2014 Sdílet Vloženo 4. Duben 2014 právě jsem se podíval na obě nahrávky a nevidím v tom problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mal.jaroslav Vloženo 4. Duben 2014 Sdílet Vloženo 4. Duben 2014 Tak to se omlouvám,asi ten problém jsem já.Nezdá se mě,že motor který má najeto 20tis a žádné zvuky nedělal je dnes dělá a mělo by to být v pořádku. S čím jste do dnes jezdili? Ze 120L,Favoritem,Feldou,nebo 1,2 HTP,kde rachocení rozvodů bylo standartem??? Sorry,asi jsem fakt jinej,ale jste na mě převaha a tak budu muset zvážit zda to opravdu jen zbytečně moc neřeším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 4. Duben 2014 Sdílet Vloženo 4. Duben 2014 Vydrž to, stejně to časem prodáš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Duben 2014 Sdílet Vloženo 4. Duben 2014 Jaroslave, obávám se, že toto nevyreklamuješ. A oproti tomu, co to dělá třeba mě, to vlastně skoro nic není. A že je to přesně v intencích onoho známého TPI, v němž se uvádí, že u motorů vyrobených po 18.6.2011 " zaklepání po startu není závadou". Toto je příliš krátké "štěknutí". Šance možná bude až v případě mnohavteřinového rachocení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mal.jaroslav Vloženo 4. Duben 2014 Sdílet Vloženo 4. Duben 2014 (editace) A tobě to klepe taky? A proč to teda neklepe všem? Kamarád má Monte Carlo Fabii a ani ťuk,dalšímu rozvody vyměnili,má najeto 65tis a taky ani ťuk.... Editováno: 4. Duben 2014, autor: Pawouk Odstraněna citace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 4. Duben 2014 Sdílet Vloženo 4. Duben 2014 Asi jsi ten z těch co tvoří tu onu zmiňovanou statisticky viditelnou menšinu. Jen je blbý, že koupíš nové, pěkné autí a on je to takový suk.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Duben 2014 Sdílet Vloženo 4. Duben 2014 A tobě to klepe taky? A proč to teda neklepe všem? Kamarád má Monte Carlo Fabii a ani ťuk,dalšímu rozvody vyměnili,má najeto 65tis a taky ani ťuk.... Jo, ovšem v úplně jiném měřítku, než tobě. Na té Fabii to přímo řve, někdy ten rachotviý zvuk trvá i několik set metrů, či kilometrů. Motor pak v interiéru zní, jako diesel. Neřešitelný problém. Ale já to tady nechci psát stále dokola. Všechno je popsáno v různých vláknech v sekci Motor 1.2 TSI. Z těch, co znám osobně, to neklepe snad jen jednomu. Ale je pravda, že ten můj motor je poněkud extrém a asi úplně nejde podle něj poměřovat ostatní. PS: Jaroslave, necituj prosím přímo předcházející příspěvek. Tlačítko citovat není určeno k přímé odpovědi, na to použij pole pro odpověď na konci stránky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
armany Vloženo 4. Duben 2014 Sdílet Vloženo 4. Duben 2014 Ježiš kde sme to dospeli keď sme spokojný že nám to pri naštartovaní troška "zarachoce". 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 5. Duben 2014 Sdílet Vloženo 5. Duben 2014 Konecne se mi podarilo prehrat ten zvuk a musim rici, ze se mi vubec nelibi, vadilo by mi, kdyby ten zvuk me auto vyluzovalo po roce jezdeni. Co to bude vydavat za 10 let? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pedalbb Vloženo 5. Duben 2014 Sdílet Vloženo 5. Duben 2014 Laická otázka. Bude možné vymeniť motor 1,2 TSI radu E111 za radu E211 keď budem reklamovať preskočenie reťaze ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 5. Duben 2014 Sdílet Vloženo 5. Duben 2014 Myslím že ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galvi Vloženo 5. Duben 2014 Sdílet Vloženo 5. Duben 2014 Určitě to nepůjde.. 211 je konstrukčně dost odlišný, je jinak v autě umístěn (rozměry, je jinak skloněn,...) a navíc rapid prošel všemi testy, zkoušky a homologacemi s 111 motorem a určitě se to vše nebude kvůli montáži novějšího motoru opakovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 5. Duben 2014 Sdílet Vloženo 5. Duben 2014 Rapid nejpozdeji do zari pristiho roku taky dostane nove TSI. Asi probehnou konstrukcni upravy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 5. Duben 2014 Sdílet Vloženo 5. Duben 2014 Jenže to není obyčejná výměna, ale zástavbově náročnější postup co zajisté nepůjde udělat v každé garáži. Pokud se bavím jen o samotný motor. Ostatní není potřeba snad rozepisovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Duben 2014 Sdílet Vloženo 5. Duben 2014 A když pominu "železo" a problémy s jeho zástavbou, tak určitě nebude kompatibilní elektronika těchto dvou generací motorů. Např. řj motoru je u EA111 Continental Simos 10.1 a u EA211 Bosch MED 17.5.21... Jestli skutečně bude EA211 v Rapidu, bude zajímavé sledovat, jak to provedou - nejspíš budou muset předělat elektriku. A tímto končím tuto debatu. Zpět k rozvodům EA 111. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.