Přejít na obsah

Rozvody (řetězové) 1.2 TSI - hluk, problémy, výměna


taktik

Doporučené příspěvky

Neustále měří zda není natažený řetěz a taky jsem jim říkal,že vidím problém v napínáku,že prostě absolutně neudrží tlak.Ale to je jak s klepáním silembloku převodovky,tři dny s autem třepali,hledali a čtvrtý den mě slavnostně oznámili,že ho vymění i když jsem to díky fóru už na jistotu věděl.

Mají svůj postup a ten asi musí dodržovat.

Média nikdy proti Škoda auto asi nikdy nepůjdou a hlavně ne třeba  motoristický časopis který táhne v ruku ruce s automobilkami.

Editováno: , autor: mal.jaroslav
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo tak něco tam slyšet jde.. Mrkni co dělá ten motor u mě ve Fabii TADY video... Osobně jsem se na to dřív hodně ptal a zkoušel s tím něco dělat, ale nemá to cenu... Motorově mi to jezdí bez problému a že si to zarachotí po startu...  :kol-32:   Dokud se tomu nic nestane, tak mě to rachocení víceméně už neštve..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To rachotenie tam nie je ani na dve sekundy kým sa reťaz napne, fakt nechápem čo toľko riešite. Ďalej si uvedomte, že nahrávka je v garáži, kde sa kvôli uzatvorenému priestoru a ozvene zdá to rachotenie o moc hlučnejšie, ako to naozaj je, a neviem či nebol ešte otvorený aj motorový priestor. Ja osobne mám pocit, že robíte z komára somára.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to se omlouvám,asi ten problém jsem já.Nezdá se mě,že motor který má najeto 20tis a žádné zvuky nedělal je dnes dělá a mělo by to být v pořádku. S čím jste do dnes jezdili? Ze 120L,Favoritem,Feldou,nebo 1,2 HTP,kde rachocení rozvodů bylo standartem???

Sorry,asi jsem fakt jinej,ale jste na mě převaha a tak budu muset zvážit zda to opravdu jen zbytečně moc neřeším. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jaroslave, obávám se, že toto nevyreklamuješ. A oproti tomu, co to dělá třeba mě, to vlastně skoro nic není. A že je to přesně v intencích onoho známého TPI, v němž se uvádí, že u motorů vyrobených po 18.6.2011 " zaklepání po startu není závadou". Toto je příliš krátké "štěknutí". Šance možná bude až v případě mnohavteřinového rachocení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A tobě to klepe taky? A proč to teda neklepe všem? Kamarád má Monte Carlo Fabii a ani ťuk,dalšímu rozvody vyměnili,má najeto 65tis a taky ani ťuk....

Jo, ovšem v úplně jiném měřítku, než tobě. Na té Fabii to přímo řve, někdy ten rachotviý zvuk trvá i několik set metrů, či kilometrů. Motor pak v interiéru zní, jako diesel. Neřešitelný problém. Ale já to tady nechci psát stále dokola. Všechno je popsáno v různých vláknech v sekci Motor 1.2 TSI. Z těch, co znám osobně, to neklepe snad jen jednomu. :kol-32:  Ale je pravda, že ten můj motor je poněkud extrém a asi úplně nejde podle něj poměřovat ostatní.

PS: Jaroslave, necituj prosím přímo předcházející příspěvek. Tlačítko citovat není určeno k přímé odpovědi, na to použij pole pro odpověď na konci stránky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě to nepůjde.. 211 je konstrukčně dost odlišný, je jinak v autě umístěn (rozměry, je jinak skloněn,...) a navíc rapid prošel všemi testy, zkoušky a homologacemi s 111 motorem a určitě se to vše nebude kvůli montáži novějšího motoru opakovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A když pominu "železo" a problémy s jeho zástavbou, tak určitě nebude kompatibilní elektronika těchto dvou generací motorů. Např. řj motoru je u EA111 Continental Simos 10.1 a u EA211 Bosch MED 17.5.21... Jestli skutečně bude EA211 v Rapidu, bude zajímavé sledovat, jak to provedou - nejspíš budou muset předělat elektriku. A tímto končím tuto debatu. Zpět k rozvodům EA 111.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...