Kyle Vloženo 30. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2006 (editace) Mám Fabii z roku 2002 s motorem 1.4 MPi 44kW. Neustále se mi poslední dobou rozsvěcuje kontrolka emisí, auto jezdí bez nějakých zjevných problémů. VAG hlásí problém se zplodinami. V servisu po kontrole EGR ventilu dospěli k tomu, že odešla nádobka s aktivním uhlím. Prý jsem přetankoval nádrž. Sice vím jistě, že za poslední tři roky se nic takového určitě nestalo, protože auto nikdy plnou nádrž nemělo, ale spolehnul sem se na jejich názor. Škodovka za novou nádobku chce 2500,-. Podařilo se mi sehnat originální díl přes www.automot.cz za 430,-. Během opravy ale mechanik zjistil, že je potřeba vyměnit i přívodní hadičku, protože mezitím změnili způsob připojení. U Škodovky tento opravdu "složitý" díl (asi 50 cm dlouhá hadička s umělohmotnou přípojkou) stojí neuvěřitelných 1200,- kč . Už sem neměl čas to řešit, tak sem ji vzal. Bohužel tahle procedura problém neodstranila, dneska se kontrolka opět rozsvítila. Nevíte někdo, čím by to mohlo být? V servise to určitě budou svádět na tu nádobku, co sem sám koupil. Nechce se mi investovat dalších 2500,-, abych jim dokázal, že to tím není Editováno: 30. Srpen 2006, autor: Kyle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ice Vloženo 31. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2006 (editace) Tak vítej do klubu Mám to samé auto co ty a přesně tohle jsem řešil těsně po záruce. Nejdřív v servisu měnili zpětný ventil, pak nádobku s aktivním uhlím s hadičkama. Taky mi tvrdili, že jsem přetankoval. Potom servis rezignoval, protože už nevěděli co s tím. Prý to může být i softwarová chyba Ale odstranit to nedokázali. Bohužel kontrolka se stále rozsvicí a sama zhasíná i teď. A já to už taky neřeším. Auto jezdí bez problémů, tak co Ale kdybys na něco nového přišel, tak dej vědět. Editováno: 31. Srpen 2006, autor: Ice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyle Vloženo 31. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 31. Srpen 2006 Tobě ta kontrolka zhasne sama? Já to musím nechat smazat přes VAG, jinak svítí pořád. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ice Vloženo 1. Září 2006 Sdílet Vloženo 1. Září 2006 Ze začátku jsem ji nechával taky mazat VAGem, ale potom mi technik řekl, že by měla stejně zhasnout sama. Tak teď třeba měsíc svítí a potom najednou zhasne a zase měsíc nesvítí. Ale pokaždé jsou ty intervaly kdy sama zhasne a zase se rozsvítí jiné Takže teď jsem ve stádiu, že to neřeším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 1. Září 2006 Sdílet Vloženo 1. Září 2006 pokud se ti ta chyba objevuje sporadicky (ne při každé jízdě), tak ti kontrolka zhasne po cca 5 nastartování Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pjezek Vloženo 3. Září 2006 Sdílet Vloženo 3. Září 2006 mam presne stejny motor i problem, fabie rv 2002, najeto 67000, v servisu maximalne vyresetujou vagem, pry je to u fabii "normalni" podle me je nejaky problem s katalyzatorem, mozna lambda sonda, protoze auto z vyfuku citelne smrdi (ale je to takovy zvlastni nedefinovatelny smrad) driv to urcite nedelalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 3. Září 2006 Sdílet Vloženo 3. Září 2006 (editace) Keby si mal špatny kat. alebo lmb.sondu mal by si nevyhovujuce emisie a mal by si problem s STK,skus to dať premerať. Editováno: 3. Září 2006, autor: vikino1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubi Vloženo 3. Září 2006 Sdílet Vloženo 3. Září 2006 zdar mam stejny problem, akorat u 1,2 40kw, najeto 24 tis....taky jsem to tady psal, naposled mi v servise vymenili lambdu ze uz to bude dobre..po tydnu jezdeni (asi 500km) se kontrolka rozsvitila a sviti stale, predtim i nekdy zhasla..takze zitra se chystam opet do servisu...uz me to stve, porad neco..auto jezdi bez potizi ale porad neco sviti a clovek pro klid v dusi porad lita do servisu...kdybychom meli skodovce nauctovat i ztraceny cas a benzin tak se asi zamysli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pjezek Vloženo 3. Září 2006 Sdílet Vloženo 3. Září 2006 Keby si mal špatny kat. alebo lmb.sondu mal by si nevyhovujuce emisie a mal by si problem s STK,skus to dať premerať. to je klidne mozny ze by normalne emisema neproslo, ale auto je na dlouhodoby pronajem (tj. neni moje) a bylo na emisich zrovna v dobe kdy ta kontrolka nesvitila a proslo (i kdyz podle me je kontrola na stk stejne jen formalita - jako pujcovna tam maji jiste "svoje lidi", ani moc neverim, ze vubec neco meri.... no nic, to auto mi stejne zrovna vcera ukradli, takze uz nemusim resit problem s emisema... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ice Vloženo 4. Září 2006 Sdílet Vloženo 4. Září 2006 No, já byl na STK teď v červenci, kontrolka svítila a emise bez problémů. Takže s tou lambdou - nevím, nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyle Vloženo 4. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 4. Září 2006 Tak to jste me teda nepotesili. Mam to auto ani ne pul roku, najeto ma jen 37 tis km a uz se mam smirit s tim, ze mi tam bude porad svitit chybova kontrolka V praci se nam stalo neco podobnyho s Renaultem Kangoo, ale tomu i kolisaly otacky a obcas to cukalo. Autorizovanej servis diagnostikoval spatny cerpadlo, cena opravy cca 60 tisic. Kolegum se podarilo ho sehnat za 8 tisic, vymenit ho, ale nic to nevyresilo. Kdyz si pak byli stezovat v Renaultu, rekli jim, ze teda nevedi co s tim, a dal se s nima nikdo nebavil. Ze se mi s Fabii stane hned neco podobnyho, jsem teda necekal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyle Vloženo 25. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 25. Únor 2007 Tak to nakonec byl spatny zpetny ventil. Pri kontrole cvakal a choval se normalne, ale zrejme byl vadny. Po vymene za jiny z vrakoviste je po problemu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 25. Únor 2007 Sdílet Vloženo 25. Únor 2007 tiez vymena lenze auto este aj cukalo a netahalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pelo(CZ) Vloženo 26. Únor 2007 Sdílet Vloženo 26. Únor 2007 To ze jako novy clen fora prispeju zrovna k tomuto problemu me ani ve snu nenapadlo...mam novou fabii 16V 59kw a mam najeto cca 1000 km a zacala mi mi ta kontrolka vyfuku taky svitit (docla me to vylekalo).Stalo se to tak ze sem zastavil a pak po startu nezhasla a svitila stale i po opakovanych startech, tak sem to nechal...No a druhej den, kdyz sem rano nastartoval, tak normalne zhasla.tak nevim esli to mam nejak resit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubi Vloženo 26. Únor 2007 Sdílet Vloženo 26. Únor 2007 yatim to neres, stejne ti jen vymazou chybu z pameti a reknou at to skusis s tim jezdit...pokud ti neyhasne tak si to nechej precist vagem, yjisti si tady o jakou jde chybu a pak to porovnej s tim co ti rikaji v servise...A zkus je usmernit...zjistis ze tady skrz zkusenosti jsou lidi vice fundovani nez technici v kdejakem skoda servise... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pelo(CZ) Vloženo 28. Únor 2007 Sdílet Vloženo 28. Únor 2007 No presne tak sem si rikal, ze ani nepolezu zatim do servisu a zeptam se tu, pac jak vidim nejsem prvni ani posledni... A taky si rikam (tak jako uvazuju selskym rozumem) ze to bude chyba spis softu, prijde mi ze kdyby to byla chyba hw, tak by to jen tak nazhaslo. Jinak dik za reakci! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 28. Únor 2007 Sdílet Vloženo 28. Únor 2007 No presne tak sem si rikal, ze ani nepolezu zatim do servisu a zeptam se tu, pac jak vidim nejsem prvni ani posledni...A taky si rikam (tak jako uvazuju selskym rozumem) ze to bude chyba spis softu, prijde mi ze kdyby to byla chyba hw, tak by to jen tak nazhaslo. Jinak dik za reakci! jasne pokial je len kontrolka svieti tak je to nejaka sporadicka chyba. pokial svieti kontrolka a auto normalne jazdi a taha tak to je v pohode to staci len vymazat sporadicku chybu. inak ak je ventil spätneho vedenia vyfukovych plynov zly tak auto netaha, ma nepravidelny chod, horsie akceleruje to by si poznal hned. p.s.: presne tak servisom never tam musis prijst tak ze povies presne co maju robit inak vymenia pol auta a aj tak na to nepridu su to trotlovia. ale mas vyhodu ze to mas v zaruke. takze mas dva roky na vychytanie veci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyle Vloženo 28. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 28. Únor 2007 Tak u me ten ventil spatnej byl a auto jezdilo uplne normalne. Pouze pokud sem nabral plnou nadrz, tak po par km se rozsvitila kontrolka. Pokud jsem nebral plnou nadrz, tak se nerozsvecela, ale VAG neustale hlasil sporadickou chybu. Mozna se to ale u MPi motoru projevuje jinak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pelo(CZ) Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 Tak u me ten ventil spatnej byl a auto jezdilo uplne normalne. Pouze pokud sem nabral plnou nadrz, tak po par km se rozsvitila kontrolka. Pokud jsem nebral plnou nadrz, tak se nerozsvecela, ale VAG neustale hlasil sporadickou chybu. Mozna se to ale u MPi motoru projevuje jinak. Ja sem shodou okolnosti bral taky predtim plnou, ale zacalo to svitit az na slovensku, kdy sem mel uz pod pul... pozn. pochopil sem tak ze se ty chyby ukladaji? (mluvite o tom ze mi tu sporadickou ch. v servise vymazou) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 Tak u me ten ventil spatnej byl a auto jezdilo uplne normalne. Pouze pokud sem nabral plnou nadrz, tak po par km se rozsvitila kontrolka. Pokud jsem nebral plnou nadrz, tak se nerozsvecela, ale VAG neustale hlasil sporadickou chybu. Mozna se to ale u MPi motoru projevuje jinak. Ja sem shodou okolnosti bral taky predtim plnou, ale zacalo to svitit az na slovensku, kdy sem mel uz pod pul... pozn. pochopil sem tak ze se ty chyby ukladaji? (mluvite o tom ze mi tu sporadickou ch. v servise vymazou) ono to taky může být způsobeno odvětráním nádrže, chyba průchodnosti, stačí dát hodně plnou a chyba se objeví nebo zavadit o odvzdušňovací ventil v hrdle při tankování Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 Tak u me ten ventil spatnej byl a auto jezdilo uplne normalne. Pouze pokud sem nabral plnou nadrz, tak po par km se rozsvitila kontrolka. Pokud jsem nebral plnou nadrz, tak se nerozsvecela, ale VAG neustale hlasil sporadickou chybu. Mozna se to ale u MPi motoru projevuje jinak. Ja sem shodou okolnosti bral taky predtim plnou, ale zacalo to svitit az na slovensku, kdy sem mel uz pod pul... pozn. pochopil sem tak ze se ty chyby ukladaji? (mluvite o tom ze mi tu sporadickou ch. v servise vymazou) ono to taky může být způsobeno odvětráním nádrže, chyba průchodnosti, stačí dát hodně plnou a chyba se objeví nebo zavadit o odvzdušňovací ventil v hrdle při tankování Přesně tohle se mi stalo. Auto přestalo jet, motor se přepnul do nouzového režimu, nereagoval na plyn, běžel v cca 2000 ot/min. Pomohl restart, pak jel normálně. Cca 1 km před touto "závadou" jsem tankoval, až po víčko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 Riešil som podobný problém s MPI 44kw. Pomohla výmena lambda sondy, našťastie ešte v záruke. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukaa Vloženo 15. Březen 2008 Sdílet Vloženo 15. Březen 2008 Ja sem shodou okolnosti bral taky predtim plnou, ale zacalo to svitit az na slovensku, kdy sem mel uz pod pul...pozn. pochopil sem tak ze se ty chyby ukladaji? (mluvite o tom ze mi tu sporadickou ch. v servise vymazou) ono to taky může být způsobeno odvětráním nádrže, chyba průchodnosti, stačí dát hodně plnou a chyba se objeví nebo zavadit o odvzdušňovací ventil v hrdle při tankování Přesně tohle se mi stalo. Auto přestalo jet, motor se přepnul do nouzového režimu, nereagoval na plyn, běžel v cca 2000 ot/min. Pomohl restart, pak jel normálně. Cca 1 km před touto "závadou" jsem tankoval, až po víčko. jAK SI TO RESETNUL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Itall Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 V servisu se většinou drbou za uchem, takže kontrolku jsem přelepil černou páskou a už mě neprudí. Před prodejem auta ji nechám zhasnout. Auto jezdí, spotřeba celkem nízká, emise velmi nízké, kdybych se držel návodu, tak jezdím jen od servisu k servisu. Příště zkusím jinou značku (bez iluzí). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Itall Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 V servisu se většinou drbou za uchem, takže kontrolku jsem přelepil černou páskou a už mě neprudí. Před prodejem auta ji nechám zhasnout. Auto jezdí, spotřeba celkem nízká, emise velmi nízké, kdybych se držel návodu, tak jezdím jen od servisu k servisu. Příště zkusím jinou značku (bez iluzí). Pokud kontrolka rozsvítí u auta v záruce, je dobré, aby zákazník měl záznam ze servisu, že tam s tím problémem byl. Pokud se to stane potřetí, což při dvouleté záruce není vyloučeno, vrátit auto pro neodstranitelnou závadu. Je pravděpodobné, že prodejce nebude chtít auto vrátit a servis závadu odstraní. Jinak, jak jsem to zažil já, počkají, až bude po záruce a pak začnou nabízet výměnu různých dílů, třeba i se slevou, např. lamda sondy, jenže to vůbec nemusí pomoci, jak se tu už psalo. Takže využít této zákonné úpravy, bez mírného nátlaku tohoto druhu se to neobejde - to je ale zcela běžné, i když smutné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.