Přejít na obsah

Fabia II / Roomster - koupě (výbava/motorizace)


milans14

Doporučené příspěvky

A za ak dlouho se tak prohřeje? Jsou Problémy s Tim filtrem částic? Jezdím dost couracky ale často 15 -20 km v kuse a momentalňe i dálky. Zahřejí ji vůbec? :(

 

Jezdím asi tak podobně, a občas dlouhý výlet přes 100 a víc. Se zahříváním problém není, horší je to snad jen když je -15. Filtr částic mě se.e, ale dá se na něj zvyknout. Na dlouhých trasách, ani nevíš, že tam je. Horší je to při couračce, když si vzpomene vypalovat těsně před koncem jízdy. Nedělá mu dobře přerušení.

Že vypaluje se pozná podle zvýšeného volnoběhu, a tak když to dělá a já chci ukončit jízdu, tak ještě ujedu nějaký ten km, když to jde. Odvděčuje se mě za to svou spolehlivostí. Když to nejde a já ho chcípnu, smrdí po spálené gumě.

 

Líbilo by se mě nějaké upozornění, že to potřebuje, a já se podle toho přizpůsobil, a spustil to ručně.

 

Další možnost je odstranění. Asi za 6t Kč. taky jsem o tom uvažoval, ale když vidím jak mám čistý výfuk, tak to beru. Né jak ti smraďoši benziňáci, co ho mají jak rouru od kamen :kol-147:  .

Editováno: , autor: jipol57
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Já si koupil naftu 1.6 jen proto aby mě vydržela těch 8 let a 300 000 Km a víc tak doufám že to tak bude :)

 

Taky jsem se rozhodoval mezi TSI,TDI a 1.4 16V .. upřednostnil jsem 1.4 16V ikdyž mě trápil slabučký výkon a spotřeba stejná jako u mé 1.4 MPI chtěl jsem roomstra a s tím by to mělo ještě větší problémy .. taky jsem hledal jen na škoda plus a nakonec i v bazarech ale nikde není 1.4 16V všude jen 1.2 TSI 63kw .. asi to o něčem svědčí .. podle mě o tom že lidi se toho ve velkém zbavují (všechny měly do 100 000km).

 

Zde lidé mě přesvědčili na mé trasy o 1.6 16V TDI a lepší jsem si nemohl vybrat .. pro mě je to stíhačka :) předjíždět je radost ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já koupil ojetou :) Navíc neměníš rozvody jako u staré PD ale až při 180 000 .. takže to mám daleko a proti 1.4 16V jede mnohem líp.. Teda myslím 77kw verzi. Ale na jeho trasy bybyla vhodná ta 1.4 16V spíš než nafta.. sotva jí zahřeje.. Do TSI bych po zkušenostech z fóra a po tom co jsem vviděl že jsou všude v bazarech nešel .. raději budu mít starou konstrukci bezproblému než moderní konstrukci s tunou problému ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolik jsi za ni dal? 1.6ka v naftě jede určitě líp než 1.4ka v benzínu, ale v rámci limitů ani ta není žádná katastrofa. Když do ní přesednu z 2.0TDCi, ani to nevnímám jako výkonovou degradaci. Jedu sice o něco pomaleji, ale zase se nemusím moc hlídat a i spotřeba je v podstatě stejná. Atmosférické motory prostě mají svoje kouzlo. Takže ať žije 1.4 16V a až nebude, tak Mazda 3....:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud byl servis za kopečkama dělanej v síti VW, tak ověřit jdou - ale CEBIA to neumí, musí se s tím zase do systému Škoda - VW neboli do důvěryhodnýho značkovýho servisu. A co víc, v tom systému se evidujou i záruční závady, opravy po nehodách atp - ale jak píšu, CEBIA do něj nemá přístup, takže ví prd a hovno.

 

Kdyby ten volnej přístup koncern náhodou povolil, počítám že by se víc jak polovina ojetin dovezenejch zpoza čáry okamžitě a často i s žalobou vracela prodejcům, protože by noví majitelé zjistili, kolik a jakejch škod na "nehavarovanejch" vozech jim bylo zatajeno...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ale mě kdysi v autorizaku nedokázali zjistit dle vin kilometry protože auto byl dovoz a oni viděli jen km který byly při přejimce vozu v cesku .. a to jsou ochotni a vždycky mě pomohli. Vse řekli a nic netajil i. Poradili i s cenou.

Škoda že koncern nepovoli nahlédnuti třeba i za poplatek jak u cebie. Hodilo by se to. Okamžite by v bazarech neměly auta většinou 150 000 km ale byly by pořádné rozdíly.

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vůbec ty km nemuseli vidět, protože spoustu aut v zahraničí se prodávalo už dávno před léty do "nájemnejch flotil" a servis dělaly smluvní organizace spravující tu flotilu a ne značkáč.

 

Tady se to posledních pár let taky rozšířilo a říká se tomu "operativní leasing" - auto vlastní poskytovatelská firma, ta taky řeší svou kapacitou servis (klidně i ve fabrice zaškolenej a tudíž odborně zdatnej) - a pronajímá svoje auta jiným firmám, který auta poskytujou zaměstnancům jen na jízdu - když se cokoliv posere, v autě je kontaktní telefon na poskytovatelskou firmu a ta zajistí asistenci, servis i případný náhradní vozidlo. Když auto najede určitou porci km, automaticky se z flotily vyřadí jako potenciálně málo spolehlivý a nahradí se novým. Protože takový auta najedou za krátkou dobu relativně hodně km, jdou poměrně brzo do odpisu a tím i do prodejej ojetin - a přitom značkovej systém o nich žádnou další historii nemá, protože ta pronajímací agentura na záruku kašle, všecko si řeší sama - vyjde je to lacinějc. Systém ví, že auto s takovým a makovým VINkem vyjelo tehdy a tehdy z pásu fabriky v X a prodalo se tehdy a tehdy - basta, konec, další osudy nejsou známy. Přitom auto má pravidelně dělanej servis, všecku údržbu, takže je relativně bez vad - jen je utahaný jak 50letá markytánka ve 30letý válce. Takový auto má za 3-4 roky najeto klidně 250-300 tkm, ale "je po prvním majiteli" (co na tom že ten ho pronajímal - o tom nikde žádný doklady nic nehovoří!!!) a přitom nevidělo fabrickej servis, je pořád ještě vzhledný a zdánlivě neopotřebovaný, ale už je odepsaný, koupí ho nějakej ŠMEJD a po odcouvání víc jak půlky tachometru ho v Kocourkovsku nechá projít STK, tam auto zajede do systému VW s "nájezdem" často i pod 100 tkm - a je vyděláno...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Četl jsem a největší síla je, že i výrobce v podstatě kryje podvodníky a neudělá nic, přestože by mohl.

Na druhou stranu - opravdu je někdo ochotný věřit tomu, že koupí zánovní auto za polovinu ceny, resp. že se najde takový blbec, který by to pod cenou prodal? Jak jde o peníze, je najednou i ten největší blbec chytrý dost a snaží se urvat, co se dá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže ty auta se prodávají za celkem vysoké ceny, odpovídající číslu na tachometru.

 

Výrobce podvodníky nekryje, ale ten systém je čistě interní záležitost, obsahující seznam všech poruch, které se v rámci záruky řešili a je zcela pochopitelné, že k tomu jen tak někdo přístup mít nebude. 

 

Jinak co prodejce Kupskodu.cz vyvádí, to už je fakt za hranicí jakékoli morálky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No článek jsem taky četl a je to hrozný co se dnes děje ale nedivím se už ničemu. U nás je možné vše.. Je škoda že automobilky alespoň z toho svého systému s těmi reklamacemi alespoň neuvedou poslední km .. Jinak jsem koukal na ty stránky kupskodu.cz a nejen že prodávají auta se stočenými tachometry a podle mě o tom dobře ví a mimochodem manažer češtinou zrovna neoplývá.. Ale taky mají podivný popis u aut. U octavie 2. generace po faceliftu mají uvedeno Octavie 3. generace a u Maxidotu mají napsáno že to je Head up displej.. to je podle mě promítačka na sklo a to snad žádná octa nemá. To jsem koukl jen na první octu :)

 

Edit.. Koukal jsem u nich na další octu tentográt 2.generace před face .. už podle fotek je patrné že popis výbavy nesedí. Např. nemá maxidot ikdyž jej uvádějí, nemá tempomat ikdyž je napsaný .. aspoň že si nespletli klimatizace .. :) Horší jak Áčka .. u těch bych ani rohlík nekoupil :( a pochybuju že octa měla někdy 10 airbagů .. :) A opět tam je octa která má jak bylo upozorněné v článku vyměněnou řadící páku za model bez koženého paketu ikdyž má kožený volant a ruční brzdu ..

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud si ten pan, jako spousta jiných, myslí, že v roce 2014 koupí oktávku 2010 Tdi 4x4 s najetými 35-40t km, tak je prostě debil a mělo by mu být odebráno volebni právo.. a když už je takový moula, měl si nechat auto proklepnout ve škodovce, kde by mu jistě řekli pravý stav věci.. pán šetří a pak pláče do světa motorů... kamarád vozí superby z německa a roční auta mívaj klidně najeto i 110t km ... a kdo nevěří at tam běží, koupí stočenou mr*ku a pak je z toho na větvi... minimum je dneska prohlídka v autorizovaném servisu.. pár stovek to stojí, ale chce to hlavně selský rozum a ne věřit tomu, že 3-4-5 let staré Tdi bude někdo prodávat s 30t km... :kol-32:

třeba tomuhle muže věřit jen naprostý tydýtek..

http://www.kupskodu.cz/index.asp?menu=740&record=6687

typuju tak 250t km když dobře.. z auta je leštěnka, inu jako z každeho prodejového... jen tak ze zajímavosti bych to vzal do škoda servisu, co by mi o tom tak řekli... :kol-46:

Editováno: , autor: JirkaBrno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No problém je že on to kontroloval přes škoda servis. Jenže co oni zjístí přes počítač .. Zjístí jen kilometry které byly na STK uvedeny při dovozu auta do čr.. Každý si stále myslí že auta v německu nejsou stočené a nebo že je stáčí jen turci a ne Němci .. podle mě to stáčejí všichni .. za chvíli člověk nekoupí ojeté auto bez stočeného tachometru .. jedině nové.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...