Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Aha tak to jste mě potěšili. Jen bych rád věděl jestli 1.6 55kw nebo jake jsou jiné verze? Ať to taky jede líp jak ta 1.4 MPI 44 kw s nalezenym autem. A jak se kradou?

Mám 1.6TDI 66kW. Max spokojenost a výkon mě stačí. Samozřejmě 77kW je lepší, to by ti doporučil KONG.

Mám možnost koupit 1.6 TDI 2012 28 000km za 240 000. Co myslíte? Kombi.

A za ak dlouho se tak prohřeje? Jsou Problémy s Tim filtrem částic? Jezdím dost couracky ale často 15 -20 km v kuse a momentalňe i dálky. Zahřejí ji vůbec? :(

Upraveno od Petrkiller

S TDI budeš mať rezervu a viac výkonu, s 1.4 16V + LPG zase budeš jazdiť lacnejšie a budeš mať lepšiu kultúru chodu motora. Do prerábania 1.2 TSI by som nešiel.

Se 66kW to o mnoho víc výkonu nebude, ale určitě bude lepší krouťák než u benzínu 1,4. Pokud nekoupí rovnou tu výkonnější variantu 1,6TDI, tak ale bude mít pořád větší prostor pro pozdější úpravy = čip.

Ano vyřešeno. 1.6 TDI 77kw :) děkuji všem za pomoc :) jsem natěšenej jak malej ..

A za ak dlouho se tak prohřeje? Jsou Problémy s Tim filtrem částic? Jezdím dost couracky ale často 15 -20 km v kuse a momentalňe i dálky. Zahřejí ji vůbec? :(

 

Jezdím asi tak podobně, a občas dlouhý výlet přes 100 a víc. Se zahříváním problém není, horší je to snad jen když je -15. Filtr částic mě se.e, ale dá se na něj zvyknout. Na dlouhých trasách, ani nevíš, že tam je. Horší je to při couračce, když si vzpomene vypalovat těsně před koncem jízdy. Nedělá mu dobře přerušení.

Že vypaluje se pozná podle zvýšeného volnoběhu, a tak když to dělá a já chci ukončit jízdu, tak ještě ujedu nějaký ten km, když to jde. Odvděčuje se mě za to svou spolehlivostí. Když to nejde a já ho chcípnu, smrdí po spálené gumě.

 

Líbilo by se mě nějaké upozornění, že to potřebuje, a já se podle toho přizpůsobil, a spustil to ručně.

 

Další možnost je odstranění. Asi za 6t Kč. taky jsem o tom uvažoval, ale když vidím jak mám čistý výfuk, tak to beru. Né jak ti smraďoši benziňáci, co ho mají jak rouru od kamen :kol-147:  .

Upraveno od jipol57

Děkuji už jsem ti poslal zprávu. Nechci tady zasrávat téma mými kecy. :)

  • 2 měsíce později...

Já si koupil naftu 1.6 jen proto aby mě vydržela těch 8 let a 300 000 Km a víc tak doufám že to tak bude :)

 

Taky jsem se rozhodoval mezi TSI,TDI a 1.4 16V .. upřednostnil jsem 1.4 16V ikdyž mě trápil slabučký výkon a spotřeba stejná jako u mé 1.4 MPI chtěl jsem roomstra a s tím by to mělo ještě větší problémy .. taky jsem hledal jen na škoda plus a nakonec i v bazarech ale nikde není 1.4 16V všude jen 1.2 TSI 63kw .. asi to o něčem svědčí .. podle mě o tom že lidi se toho ve velkém zbavují (všechny měly do 100 000km).

 

Zde lidé mě přesvědčili na mé trasy o 1.6 16V TDI a lepší jsem si nemohl vybrat .. pro mě je to stíhačka :) předjíždět je radost ..

1.6TDI je taky dobrá volba, sice o 100000Kč dražší než 1.4 16V, ale po 300000km se to srovná ve spotřebě.

Já koupil ojetou :) Navíc neměníš rozvody jako u staré PD ale až při 180 000 .. takže to mám daleko a proti 1.4 16V jede mnohem líp.. Teda myslím 77kw verzi. Ale na jeho trasy bybyla vhodná ta 1.4 16V spíš než nafta.. sotva jí zahřeje.. Do TSI bych po zkušenostech z fóra a po tom co jsem vviděl že jsou všude v bazarech nešel .. raději budu mít starou konstrukci bezproblému než moderní konstrukci s tunou problému ..

Kolik jsi za ni dal? 1.6ka v naftě jede určitě líp než 1.4ka v benzínu, ale v rámci limitů ani ta není žádná katastrofa. Když do ní přesednu z 2.0TDCi, ani to nevnímám jako výkonovou degradaci. Jedu sice o něco pomaleji, ale zase se nemusím moc hlídat a i spotřeba je v podstatě stejná. Atmosférické motory prostě mají svoje kouzlo. Takže ať žije 1.4 16V a až nebude, tak Mazda 3....:-)

No 199.. ale mela jen 90 000 když jsem ji koupil. Ověřene km..

Tak akorát hezky zajetá...:-) Ze SRN?

Jakého SRN? Česka .. servísovana ve skodovce porad.

 

 

U auta z dovozu snad ani nejdou ověřit kilometry od novoty, ale jen od doby kdy je přivezeno..

Upraveno od Petrkiller

Pokud byl servis za kopečkama dělanej v síti VW, tak ověřit jdou - ale CEBIA to neumí, musí se s tím zase do systému Škoda - VW neboli do důvěryhodnýho značkovýho servisu. A co víc, v tom systému se evidujou i záruční závady, opravy po nehodách atp - ale jak píšu, CEBIA do něj nemá přístup, takže ví prd a hovno.

 

Kdyby ten volnej přístup koncern náhodou povolil, počítám že by se víc jak polovina ojetin dovezenejch zpoza čáry okamžitě a často i s žalobou vracela prodejcům, protože by noví majitelé zjistili, kolik a jakejch škod na "nehavarovanejch" vozech jim bylo zatajeno...

No ale mě kdysi v autorizaku nedokázali zjistit dle vin kilometry protože auto byl dovoz a oni viděli jen km který byly při přejimce vozu v cesku .. a to jsou ochotni a vždycky mě pomohli. Vse řekli a nic netajil i. Poradili i s cenou.

Škoda že koncern nepovoli nahlédnuti třeba i za poplatek jak u cebie. Hodilo by se to. Okamžite by v bazarech neměly auta většinou 150 000 km ale byly by pořádné rozdíly.

Upraveno od Petrkiller

Vůbec ty km nemuseli vidět, protože spoustu aut v zahraničí se prodávalo už dávno před léty do "nájemnejch flotil" a servis dělaly smluvní organizace spravující tu flotilu a ne značkáč.

 

Tady se to posledních pár let taky rozšířilo a říká se tomu "operativní leasing" - auto vlastní poskytovatelská firma, ta taky řeší svou kapacitou servis (klidně i ve fabrice zaškolenej a tudíž odborně zdatnej) - a pronajímá svoje auta jiným firmám, který auta poskytujou zaměstnancům jen na jízdu - když se cokoliv posere, v autě je kontaktní telefon na poskytovatelskou firmu a ta zajistí asistenci, servis i případný náhradní vozidlo. Když auto najede určitou porci km, automaticky se z flotily vyřadí jako potenciálně málo spolehlivý a nahradí se novým. Protože takový auta najedou za krátkou dobu relativně hodně km, jdou poměrně brzo do odpisu a tím i do prodejej ojetin - a přitom značkovej systém o nich žádnou další historii nemá, protože ta pronajímací agentura na záruku kašle, všecko si řeší sama - vyjde je to lacinějc. Systém ví, že auto s takovým a makovým VINkem vyjelo tehdy a tehdy z pásu fabriky v X a prodalo se tehdy a tehdy - basta, konec, další osudy nejsou známy. Přitom auto má pravidelně dělanej servis, všecku údržbu, takže je relativně bez vad - jen je utahaný jak 50letá markytánka ve 30letý válce. Takový auto má za 3-4 roky najeto klidně 250-300 tkm, ale "je po prvním majiteli" (co na tom že ten ho pronajímal - o tom nikde žádný doklady nic nehovoří!!!) a přitom nevidělo fabrickej servis, je pořád ještě vzhledný a zdánlivě neopotřebovaný, ale už je odepsaný, koupí ho nějakej ŠMEJD a po odcouvání víc jak půlky tachometru ho v Kocourkovsku nechá projít STK, tam auto zajede do systému VW s "nájezdem" často i pod 100 tkm - a je vyděláno...

K tomuto tématu bych připojil tento článek.. jak někteří podvody a stáčení dotáhli k dokonalosti.

123.pdf

Četl jsem a největší síla je, že i výrobce v podstatě kryje podvodníky a neudělá nic, přestože by mohl.

Na druhou stranu - opravdu je někdo ochotný věřit tomu, že koupí zánovní auto za polovinu ceny, resp. že se najde takový blbec, který by to pod cenou prodal? Jak jde o peníze, je najednou i ten největší blbec chytrý dost a snaží se urvat, co se dá.

Jenže ty auta se prodávají za celkem vysoké ceny, odpovídající číslu na tachometru.

 

Výrobce podvodníky nekryje, ale ten systém je čistě interní záležitost, obsahující seznam všech poruch, které se v rámci záruky řešili a je zcela pochopitelné, že k tomu jen tak někdo přístup mít nebude. 

 

Jinak co prodejce Kupskodu.cz vyvádí, to už je fakt za hranicí jakékoli morálky. 

No článek jsem taky četl a je to hrozný co se dnes děje ale nedivím se už ničemu. U nás je možné vše.. Je škoda že automobilky alespoň z toho svého systému s těmi reklamacemi alespoň neuvedou poslední km .. Jinak jsem koukal na ty stránky kupskodu.cz a nejen že prodávají auta se stočenými tachometry a podle mě o tom dobře ví a mimochodem manažer češtinou zrovna neoplývá.. Ale taky mají podivný popis u aut. U octavie 2. generace po faceliftu mají uvedeno Octavie 3. generace a u Maxidotu mají napsáno že to je Head up displej.. to je podle mě promítačka na sklo a to snad žádná octa nemá. To jsem koukl jen na první octu :)

 

Edit.. Koukal jsem u nich na další octu tentográt 2.generace před face .. už podle fotek je patrné že popis výbavy nesedí. Např. nemá maxidot ikdyž jej uvádějí, nemá tempomat ikdyž je napsaný .. aspoň že si nespletli klimatizace .. :) Horší jak Áčka .. u těch bych ani rohlík nekoupil :( a pochybuju že octa měla někdy 10 airbagů .. :) A opět tam je octa která má jak bylo upozorněné v článku vyměněnou řadící páku za model bez koženého paketu ikdyž má kožený volant a ruční brzdu ..

Upraveno od Petrkiller

Pokud si ten pan, jako spousta jiných, myslí, že v roce 2014 koupí oktávku 2010 Tdi 4x4 s najetými 35-40t km, tak je prostě debil a mělo by mu být odebráno volebni právo.. a když už je takový moula, měl si nechat auto proklepnout ve škodovce, kde by mu jistě řekli pravý stav věci.. pán šetří a pak pláče do světa motorů... kamarád vozí superby z německa a roční auta mívaj klidně najeto i 110t km ... a kdo nevěří at tam běží, koupí stočenou mr*ku a pak je z toho na větvi... minimum je dneska prohlídka v autorizovaném servisu.. pár stovek to stojí, ale chce to hlavně selský rozum a ne věřit tomu, že 3-4-5 let staré Tdi bude někdo prodávat s 30t km... :kol-32:

třeba tomuhle muže věřit jen naprostý tydýtek..

http://www.kupskodu.cz/index.asp?menu=740&record=6687

typuju tak 250t km když dobře.. z auta je leštěnka, inu jako z každeho prodejového... jen tak ze zajímavosti bych to vzal do škoda servisu, co by mi o tom tak řekli... :kol-46:

Upraveno od JirkaBrno

No problém je že on to kontroloval přes škoda servis. Jenže co oni zjístí přes počítač .. Zjístí jen kilometry které byly na STK uvedeny při dovozu auta do čr.. Každý si stále myslí že auta v německu nejsou stočené a nebo že je stáčí jen turci a ne Němci .. podle mě to stáčejí všichni .. za chvíli člověk nekoupí ojeté auto bez stočeného tachometru .. jedině nové.

On už o něčem svědčí označení OIII, když je to OII FL... Nicméně třeba kolega v práci má od nova to stejné TDI PD r.v. 2009  a jen o pár km víc najeto. Ale to jsou podle mě naprosté výjimky.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.