Přejít na obsah

Fabia II / Roomster - koupě (výbava/motorizace)


milans14

Doporučené příspěvky

V čem je konkrétně vojebaná? Nevidím důvod, proč by neměla najet 300000km. Že někomu občas nestartuje napoprvé? To bude prkotina.

 

 

Jedna z prkotín ktoré by sa u X rokov starého a inovovaného motora nemali objavovať.

Editováno: , autor: e1.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..tak kdo chce psat bit, hul si vzdycky najde.. rozhodne to je/byl nejlepsi motor z motoroveho benzinoveho portfolia, ktery se do fabie kdy montoval... to ze nekomu nenastartuje OK, rozhodne to je mensi problem nez ten ktery potkaval motory HTP z prvnich let vyroby, nebo Tsi... HTP a Tsi ma/melo  konstrukcni  problemy, psat je tu nebudu, protoze za A na to nemam cas a za B kazdej z tohoto fora vi, ktere problemy tim myslim a psat je tu znova nema smysl.. to, ze nekomu 1.4 nastartuje napodruhe NENI konstrukcni problem..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můj BXW je vyrobenej někdy ve 4Q roku 07 (auto má datum výroby 1.12.2007) a chcípnutí těsně po startu = nutnost startovat napodruhý jsem u něj zaznamenal za celou dobu co s ním jezdím (od prosince 09) snad 10x, víckrát ne. Mám s ním za tu dobu najeto asi 45 000km = zhruba jednou dokola kolem rovníku. Verzi motorovýho SW nevím, nezjišťoval jsem ji.

 

Kdyby tohle byl nejhorší problém BXW, nebylo by o čem mluvit. Ale těch problémů, který na něm jsou, sice nejsou nijak výrazně nepříjemný a už vůbec ne nebezpečný, ale prostě JSOU VOTRAVNÝ - těch je víc. Ale pořád jsou jen nepříjemný, a dají se omluvit hlavně ve srovnání s trablema, který zažívali už zmiňovaní majitelé Hádky Trojice Pístů před definitivní úpravou rozvodů v roce 2003 nebo majitelé "revolučních" motorů 1,2TSI ...

 

Přitom i na ty malý votravný problémy měl koncern tolik let, kdy je mohl odchytávat a likvidovat, aby se ukázal jako "výrobce pečující o zákazníka i po uplynutí záruky" - jenže se na to všichni vysrali jak na placák. Ten motor totiž má v sobě potenciál bejt dostatečně výkonnej a přitom i (za určitejch podmínek) úspornej a hlavně daleko spolehlivější ještě minimálně nějakejch 10 let výroby - to, že koncern kašle na výrobu spolehlivýho agregátu a místo něj zavádí do výroby motory s naprogramovanou filozofií "o měsíc přežít záruku a potom potopa" je jen a jen projev "moderní doby"...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

prosím, múžete mi sem, kdo tz problémy s 1,4máte,můžte mi sem napsat co s tím přesně máte a co Vám vadí? my máme v rodibě 2fabie s timto motorem, jedna vyrobená ,8/2011 druhá 10/2011, jedna má najeto 82t druhá 86t km a sorry, já žádné problémy nepozoru..

ekkare, prosím, napiš sem co tě trápí, at vím, co mám sledovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ježíš, to je blábol, a co asi ti lidi dělají? Jezdí do servisu a ono nic.

Každý, kdo někdy opravoval závadu, která se projevuje jen občas, ví, že objevit ji není nic jednoduchého. Škodovka by se měla domluvit s jedním z majitelů, vzít auto do Boleslavi a měnit díl po dílu, než by na to přišli. Půjčit mu náhradní auto a potom, jako výraz díků, nechat v autě nový motor.:-)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V čem přesně vidíš to "vojebání"? Spíš z toho příspěvku cítím škodolibou radost, že si sousedova koza vrazila třísku, když už ta moje chcípla....

 

Prečítaj si môj príspevok ešte raz, nie je tam slovo "ojebávať", ale "objavovať". A nie je to žiadna škodoradosť, prečo by som niekomu prial niečo zlé? Nemám na to dôvod.

 

Ekkar: aké veľké problémy má TSI? Niekedy to pri štartoch zachrastá, niekedy píska vodná pumpa, ale tie motory jazdia bez problémov. Ak to tak vezmeš, samé prkotiny, ktoré sú iba otravné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oni ti raději řeknou ať si koupíš novější auto s "revolucním" motorem 1.2 TSI :) A nebo naftu no .. ale to je zase třeba jezdit :/

 

Já si koupil 1.6 TDI a nemůžu si stěžovat .. najeto 10 000km za 3 měsíce co jí mám ..

prosim te, muzes mi rict ,na co bys sis chtel po 3mesicich a 10t km stezovat? az najedes 100 000 za 1,5 roku tak to pak ma nejakou vypovidaci hodnotu..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jednašestka byla třeba ve srovnání s jednačtyřkou poněkud rozežraná, i když to byl opravdu výkonově asi nejlepší motor pro ty, kterým nevyhovuje z nejrůznějších příčin auto na naftu. Měl jsem tu čest si ho párkrát zkusit, bohužel ne v Roomu, takže se to trochu těžko porovnává (ve fábuli jsem zase nikdy nejel s motorem 1,4 16V).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kámoš má v golfu 4. generace 1.6 16V 77kw při N98 .. pocitově to samozřejmě táhne méně jak má 1.6 ale je tišší a stovku má papírově o desetinky lepší než TDI.. má najeto 170 000km ale tomu osobně nevěřím .. je to dovoz itálie. Problémy s tím nemá. A navíc je tichunký.. jen točí stejné otáčky jako má bývalá 1.4 MPi .. myslím že dnešní 1.6 16V a ta jeho je asi stejná i převody co?

 

A spotřebu má kolem 7 litrů když jede normálně.. on to moc nehoní takže 110 po dálnici a klidnou jízdou..

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...