Leden 17, 201411 r Na vagu udělat LOG, dělá se to do kopce pod plným plynem, když ubereš můžeš LOG ukončit. Nejlépe ve dvou na nějaké dálnici na čtvrtý rychlostní stupeň, logovat skupinu 3,10,11. Od 1500 ot/min do cca 4500 ot/min, pokud to teda tolik vytočí. Po celou dobu musíš mít plny plyn.
Leden 18, 201411 r Dej to raději někomu kdo to už dělal, podle mě to bude po teto otázce bezpečnější. Jinak je to tak že do táhlého kopce zařadíš třeba čtverku a zapneš logování na VAGu při 1500 otáčkách sešlápneš plný plyn a držíš do cca 4000 až 4500 otáček, pak log ukončíš a uložíš následně ho vložíš sem a někdo ti řekne co by to mohlo být. Děla se to ve sekci 01 motor, měřené hodnoty zadáš skupiny 3,10,11, zmáčkneš log a po sešlápnutí plynu start. Upraveno Leden 18, 201411 r od VAG BoBo
Leden 18, 201411 r Čím vyšší rychlostní stupeň tím lepší LOG, ale na čtverku ti to u 4000 otáček pojede kolem 160 km/h.
Leden 19, 201411 r Tohle si stáhni a chytřejší mechanik to pochopi. Je to test nejen motoru, ale i mechanika
Leden 22, 201411 r Autor Pocuj bobo dnes SME skusali ten log vsetko v pohodě az po ukoncenie ale co potom neviem ako zobrazit graf a ked najdeme graf tak je vollaky iny ako na foto .
Leden 23, 201411 r Autor No pravé kde uložil log a potom SME ho chceli pozriet tak namiesto grafu tam bolí same číslice a písmena tak to vymazal.ma vag 10.6.4
Březen 22, 201411 r Chalani poradte co by to mohlo byt? Ja sa do toho nerozumiem, kamos vravy ze je to regulacia turba, ale ta chodi pekne. Sprava sa to tak, ze pri vytoceni do 3000ot auto pada do nudzoveho rezimu. Prikladam logy: LOG-22.03.2014.zip
Duben 2, 201411 r Tohle je log po celou dobu s plným plynem? Bych teda neřekl a v tom případě z něho moc nepoznáš. Upraveno Duben 2, 201411 r od VAG BoBo
Duben 2, 201411 r Motor 01, měřené hodnoty tuším 08, pak blok 03,10,11, třeba na trojku do kopce při 1500 ot/min sešlápnout plný plyn a dat start logu, držet plný cca do 4000 ot/min pak povolit a dat stop, log uložit a přes leteckou poštu poslat sem. Jelikož musíš mít po celou dobu plný plyn tak to chce jet ve dvou a samozřejmě jet tam kde to je bezpečné. Rychlost vozidla při 4000 ot/min je podle zařazeného stupně od 100 po 180 km/h. Při logu se nepřeřazují rychlosti.
Duben 3, 201411 r čau tak sem dnes dělal log , na 4 rychl. stupen. podle toho jak si psal skupina 3 ,10,11 .... Při 3000 otáčkách auto ale padlo do nouzáku. tady je graf http://leteckaposta.cz/910027342
Duben 3, 201411 r Nestíhá ti to regulovat, už od začátku to je mírně výš než požadavek a pak to stoupá až to spadne do nouzáku.
Duben 4, 201411 r Okey dik za radu. Turbo pujde ven necha se vycistit a rozhybat nebo vymenit regulaci.:-)
Duben 16, 201411 r ahoj VAg bobo koukam ze se v tom vyznas tak prosim o radu skrz padani auta do nouzaku...dela to treba parkrat za tyden..proste jak kdy. vetsinou to poznam pri predjizdeni ..a kdyz jen tak zkusim vytahnout 3ku aspon do 3500 ot nebo 4ku padne to...podtlak.hadicky jsou nove..banka turba podtlak drzi a lopatky chodi hezky a turbo tlaci udajne taky dobre..diagnostika ukazala chybu senzoru tlaku turba zkrat na plus...po vymene senzoru to spadlo znova s hlaskou regulace turba prekrocena- regulacni odchylka nebo horni mez nebo neco takoveho ted si to presne nepamatuju..uz se da pry vymenit jen vaha vzduchu nebo ventil N75.. tak prosim jestli nekdo vi co by to mohlo delat at napise dikzde je log http://leteckaposta.cz/464340886
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.