Srpen 7, 201015 r Troufám si říci,že to bude orig. ŠKODA (ATE) na ,,malém průměru,, má originál vyražené číslo 1JOXXXXXX a min. šířku mm je to ta část mezi třecí plochou a prolisem pro kolové šrouby. Pro zajímavost jaké tam máš dané destičky??? takováhle čísla jsem viděl na kotoučích od TRW a myslím si, že jsou i na originálech ale možná lžu
Srpen 19, 201015 r Troufám si říci,že to bude orig. ŠKODA (ATE) na ,,malém průměru,, má originál vyražené číslo 1JOXXXXXX a min. šířku mm je to ta část mezi třecí plochou a prolisem pro kolové šrouby. Pro zajímavost jaké tam máš dané destičky??? Už jsem zjistil že to jsou Feroda. Jak kotouče, tak i destičky. Byl jsem v jiném servisu přezouvat gumy. Tak tam mi to mechanik řekl...tudíž jsem se hezky spálil. ...běžná cena těchto se pohybuje okolo 500 - 700,- Kč takový lidi bych střílel na počkání...jj není nad značkový servis... anebo si náhr. díl nejdřív sám koupit a pak kontrolovat mechanika, jestli ho tam fakt montuje... ale dík za snahu kluci, byla to moje blbost, že sem nad ním fakt nestál
Duben 15, 201114 r Můžete mi taky popradit jakou velikost kotoučů na 1,4 MPI 44KW?V katalogu Autokelly udávají rozměr 239 - 18 a 256 - 22.Nevím jakou velikost použít. Ještě jeden laickej dotaz,jak poznám že už jsou kotouče sjetý?Mám původní najeto 70000 Km a kotouče mají tloušťku cca 18 mm. Díky za pomoc.
Duben 15, 201114 r Měly by tam být 256-22. U těchto kotoučů je nejmenší povolená tlouštka 19 mm, takže je bude nutné vyměnit.
Duben 16, 201114 r Radši to zkusím rozebrat a pořádně změřit než něco koupim.Je ta výměna hodně složitá?Je něco na co bych si měl dát pozor?Nejlepší by byl návod s fotkama.
Duben 17, 201114 r Jen se ještě pro jistotu zeptám.Na třmeni jsem našel napsáno FS III.Měl bych mít teda rozměr 256x22mm? Je to tak?
Duben 17, 201114 r Není nic jednoduššího když si ho změříš, průměr je stejný ten se brzděním nemnění a tloušťku změř na kraji kotouče tam se taky neopotřebovává.
Duben 17, 201114 r Ja vim,ale nechtelo se mi zbytecne sundavat kolo.Ale asi budu muset pro jistotu. Jde pri vymene ten starej kotouc dobre dolu?
Duben 19, 201114 r Tak jsem dneska koupil tyhle kotouče: http://www.autokelly.cz/#PATH=3761801;7;1549;139207;763449;763450;763451|CT=5|PCT=4|CUR=0|PGS=20|PT=0|PDID=1231497|PVT=1|SHT=0|SD=0|ST=0|LNG=0| Jakej máte názor? Jen mi docela vyrazilo dech,že uvedená cena je za jeden kus a ne za oba dva dohromady.Kdo by si koupil jeden kotouč,když jsou v krabici v páru.
Duben 20, 201114 r ATE dávají z výroby, takže to bude nejspíš stejný kotouč, jaký máš na autě teď. Cena u kotoučů je vždy za 1 ks, u destiček za celou sadu (na dva kotouče). Starý kotouč jde dolu jak kdy. Pokud ho ještě nikdo nikdy nesundaval, tak bych čekal drobné problémy. Může být problém se šroubkem - rez a kotouči se také nemusí chtít dolu. Pokud použiješ kladivo, tak jedině gumové. Rány kovovým by nemuselo přežít ložisko.
Duben 20, 201114 r Diky za informace.Šroubek jsem zkousel a jde povolit celkem dobre.V nedeli se na to chystam,tak uvidim jak pujde zbytek.
Duben 20, 201114 r Hlavně nejdřív nastříkat a počkat aby se to uvolnilo, nějakým WD-40 atd. pak to půjde vše snáz, hezky kartáčem obrousit rez a mělo by to být ok
Duben 21, 201114 r Ještě jednu radu bych potřeboval.Trochu tápu v tom množství destiček.Koupil jsem tyhle: http://obchod.autokelly.cz/#PATH=3761801;7;1549;139207;763449;763453;763454|CT=5|PCT=4|CUR=0|PGN=2|PGS=20|PT=0|PDID=1234500|PVT=1|SHT=0|SD=0|ST=0|LNG=0| Měly by být prý k mojim kotoučům,ale nechápu proč u jiných je v páru vždycky jedna destička větší a jedna menší a u těchhle jsou vždycky obě stejný. Je v tom rozdíl? Upraveno Duben 22, 201114 r od vitezslav2
Duben 22, 201114 r Rozdil bude v tech pliskach co je ze zadni strany desek. Takze az budes vymontovavat ty stare desky, tak se podivej ktera je na pistku a ktera je na trmenu. Melo by to byt tak, ze ta s tim vecim pliskem se dava do pistku Idealne halvne vsechno poradne ocistit a rozchodit. Kdyz delam brzdy, tak idealni je rozhybat aspon pistek trmenu. Tak ze kdyz vymontujes ty desky ven, tak nejdriv strikackou striknes trosku brzdovky pod tu prachovku co je natazena pres pistek. Pak pokud je pistek vytlaceny, tak ho sverkou pomalu stisknes az na doraz co to pujde. Pak naslapes parkrat brzdou, aby ten pistek povylezl, ale nedelej to moc, at ho tam das zpatky. Pak zase sverkou(ja pouzivam stolarskou sverku) ho zase natlacis zpatky nadoraz co to pujde.Ale delat to pomalu a sledovat jestli se treba pistek nahodu nejake nesekne atd. Idealne pak jeste dat pod tu prachovku par kapek motor oleje, aby pistek nezatuhnul. Jese vhodnou vazelinou promazat plovouce trmen, aby se ti nahodou pak nekde nehryznul
Duben 22, 201114 r viztezslav2: Clovece, uprimne, ja se ti divim. 1. neco koupis a az pak das odkaz a ptas se, jestli je to OK - tuhle logiku nechapu. 2. kupujes bezne veci, nejde ti o zadnej brzdovej tuning - proc nekoupis original dily s naprostou jistotou kvality a funkcnosti??? Nehlede na to, ze cenove sis nepomohl - original kotouc 256x22 stoji 1309,- Kč/ks, sada originalnich desticek pak pouze 975,- Kč! At pocitam jak pocitam, jeste jsi prodelal. A to nemluvim o tom, ze na vozy starsi 4 let dava skodovacky servis slevu tusim 20% na brzdove komponenty (kdyz si to nechas vymenit v servisu). Lidi, premyslejte a nenakupujte bezmyslenkovite. Originalni dily uz davno nutne neznamena drahe!
Duben 22, 201114 r Některý origo díly jsou madein Poland. někdy i Čína. Takže pozor na podezřele levný origo díly.
Duben 22, 201114 r Ale jo, to muze byt, pokud je ale koupis jako originalni dil v autorizovanym servisu, neni se ceho bat, ikdyz je na dile Made in Poland nebo China. Takovy dily prosly testy SkodaAuto a splnuji potrebne pozadavky a jsou stejny, jako se pouzivaji v prvovyrobe.
Duben 22, 201114 r Grym: Děkuju za cenné informace. Maverick: Já jsem v obchdě řekl že chci originál,proto mne ani nenapadlo v krámě tu zalepenou krabici rozlepovat.Zjistil jsem to až po rozbalení doma,že je na moje auto ještě jiný rozměr destiček.asi nikdo není geniální.A když jsem to nevěděl,nenapadlo mne to ani kontrolovat. A co se týče kotoučů,myslel jsem že tohle vlákno je o tom.Ve značkovém servise si řekly cenu 5600 Kč.Ať počítám jak počítám,určiťe mi to vyjde levněji. A co se týče tvé poznámky o ,,prodělání",ty víš za jakou cenu jsem je měl já? Jinak přesto děkuji za reakci. Upraveno Duben 22, 201114 r od vitezslav2
Duben 23, 201114 r Kolego, klidek. Nikdo ti nic nevycita, vztahovacnost je jedna z nehezkych vlastnosti tohohle naroda. Co se tyka cen, daval jsi odkazdy na nakoupene dily, podle nich jsem bral ceny. Pokud jsi mel slevy, o tech si se bohuzel nezminil. Ja jsem menil komplet predni brzdy v tvem rozmeru v autorizovanem servisu minuly rok v cervenci a jak pisu, dal jsem za celou tu vec vcetne prace 4193,- Kc a od toho odecteno 20% na tzv. Sekovou knizku (dostanes zdarma u kazdeho autorizovaneho Skoda servisu) pro vozy starsi 4 let, tedy celkem jsem to mel za 3355,- Kc vcetne DPH a prace. Jinak forum je od toho, aby si clovek nechal poradit a ne aby se citil dotcenej, ze mu nekdo jinej rekl, ze to ci ono neudelal optimalne. A nakupovat "originalni" dily v AutoKelly taky neni to pravy orechovy, tam dostanes maximalne tzv. kvalitativne shodne, ktere byvaji dost casto drazsi, nez skutecne Skoda Originalni dily z autorizovanych servisu. Chybou Skodovky je, ze to nedava prostrednictvim marketingu dostatecne najevo zakaznikum. Originalni dily = drahe dily v rade pripadu uz davno neplati! Obzvlaste u tech bezne spotreby.
Duben 24, 201114 r Tak výměna se zdařila,doufám.Všechno sedělo jak mělo.Jen bych měl jeden možná ,,absurdní" dotaz: Jsou ty kotouče záměnné?Pravá - levá?Nikde jsem žádné označení nenašel. A ještě jestli je normální že se tak hřejou.Napadlo mě,jestli jsem je dal na špatný strany,tak třeba funguje špatně chlazení. Díky za odpověď.
Duben 24, 201114 r Bud v pohode. Jinak to ze se hrejou je zpusobene tim, ze jsou nove a musi si to sednout. Takze kdyz brzdis tak desky se dotykaji treba jen 50% a zahrivaji kotouc na mensim msite, tudis se to projevi vecim zahratim. Dulezite je, nebrzdit zprudka a hlavne je nepretezovat. Ze zacatku jezdit opatrne a sem tam si pribrzdit aby si to zacalo sedat. Rateji prerusovane brzdi, abys je neprehral Vecinou uz po par desitkach km to zacina brzdit lepe, ale chce to pomalu zajet aspon par set km. Nez na to zacnes poradne slapat. Upraveno Duben 24, 201114 r od Grym
Duben 25, 201114 r Díky,to jsi mne uklidnil.Jinak s tím zahřátím,to jsem asi pohnojil,protože jsem někde četl (v chytrý knížce),že se nové kotouče mají zajíždět tak,že se má rozjet na 80km/h a zbrzdit na 40km/h.A to několikrát,jenže mezi jednotlivými pokusi by se měly nechat schladnout a já jsem to udělal 3 x po sobě.Doufám že se mi nezkroutily.Nedalo se na ně sáhnout.Myslíte že se mohly poškodit?Nerad bych kupoval nový. Jsem Upraveno Duben 25, 201114 r od vitezslav2
Duben 25, 201114 r Z 80 na 40 je v pohode. Kotouce se zahrejou celkem rychle, takze uz i po jednom brzdeni, by byly horke ze bys na ne nesahnul. Problem by nastal kdybys brzdil treba ze 130 na 0. Takze je ted nepretezuj, a urcite budou v pohode
Duben 26, 201114 r Tak to jsem rád.Dneska jsem zkoušel jet nějakou dobu bez brždění a kotouče byly pořád uplně studený.Tak že by pístek měl fungovat dobře. Díky všem za rady.
Květen 3, 201114 r ahoj, na 1.4 16V 74kW prijdou 256 mm? co rikate na jiz zde zminovanou kombinaci zimmerman kotouce+ferodo desky?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.