Publikováno Leden 21, 201411 r Chtěl bych si namontovat elektrický předehřev motoru - něco takového : http://levnealarmy.cz/eshop/komfortni-prvky/predehrev-motoru-defa/ Máte s tím někdo zkušenost ? Určitě bude i víc výrobců. Jezdím do práce jen 5 km a je mi motoru líto, možná by Yetík i dřív topil. Díky Pavel
Leden 25, 201411 r Nazdar aj ja by som chcel dať elektrický ohrev pozeral som na www.predohrevmotoru220v.cz celkom sa mi to páči je to ohrev chladiacej kvapaliny ma to čerpadlo termostat cena ok len neohrieva interier auta. Ide tu hlavne o motor a kurenie po chvíli kúri. Má s tým niekto skúsenosti?
Leden 25, 201411 r Mně se to nějak nezdá. Pokud to ohřívá vodu v chladiči, tak termostat zůstává zavřený a motor se neohřeje. Po rozjetí je termostat stále zavřený a ohřátá voda v chladiči se proudícím vzduchem ochladí. A hlavně, podle mého názoru, je důležitější ohřát olej.
Leden 25, 201411 r Ten predohrev sa montuje na výstupnú hadicu z radiatora ktorý je v interieri potom to smeruje do bloku motora a nie pred chladič.Olej je tiež dôležitý ale nebudeš mať v interieri teplo tak rýchlo ako s tým ohrevom ,,myslím,,
Leden 25, 201411 r Jo takhle, už mi bliklo. Oni myslí ohřev chladicí kapaliny. Dokonce mají v nabídce i tělísko pro ohřev olejové vany. Tak to potom jo.
Únor 12, 201411 r Nazdar vie niekdo poradit ktora hadica z motoru do radiatora je vstupna a ktora spiatocka z radiatora do motora? Ked som tak skusal na dotyk pri nastartovanom motore tak vrchna bola tepla a spodna chladnejsia chcem namontovat el.predohrev ktory sa montuje na spiatocku z radiatora a nie som si isty.Vdaka
Únor 13, 201411 r Nevím jaké máš auto, ale obecně řečeno, hadice, která jde z termostatu, přivádí vodu do radiátoru.
Únor 13, 201411 r nakoľko sme v sekcii 1,2TSI,tak asi tento motor (tu by bola hlúposť sa pýtať na inú motorizáciu,bolo by to zavádzajúce)...a inak u 1,2TSI idú obidve hadice s zo skrine termostatu... 5-výmenník tepla 4-skriňa termostatu
Únor 13, 201411 r Ked som tak skusal na dotyk pri nastartovanom motore tak vrchna bola tepla a spodna chladnejsia tak z toho logicky vyplýva,že vrchná=prívod a spodná=vývod EDIT:vložený špatný obrázok Upraveno Únor 13, 201411 r od libero
Únor 13, 201411 r OK. Vývod do topení by měl být před termostatem (ventilem, který fyzicky uzavírá průtok), zpátečka za termostatem. Při osahávání hadic pustit ventilátor topení naplno, aby byla voda vracející se do motoru víc vychlazená. Tady je odkaz na dílenskou učební pomůcku http://forum.skodahome.cz/topic/38629-topeni/page-4#entry1461356 Upraveno Únor 13, 201411 r od McMatej
Únor 13, 201411 r Chlapci veľka vďaka predohrev nahodený.Podľa návodu ma byť namontovaný na hadici vracajúcej sa z radiátoru.Nobolo to nič zložité odporúčam. Čaves
Únor 14, 201411 r Tak zatiaľ je to OK parkujem v garáži púšťam to cez spínacie hodiny cca. 1 hod. vopred. Keď som ráno naštartoval ručička teploty chlad. kvapaliny bola na polke medzi 0-90 tak asi 50stupňov aj blok motora zohriaty dokonca aj olejový filter teplý a teplota v garáži mínus 1stupen. Som spokojný hlavne že pomáha motoru ,,studené štarty,,atď. Tak uvidím čo prinesie čas. Upraveno Únor 14, 201411 r od Bystro 11
Březen 4, 201411 r Neviem ako Yeti, ale Fabia ukazuje teplotu vody od 40 do 130°C. Ak máš podobnú stupnicu, tak voda u teba mala asi 70°C, čo je pekná hodnota.
Listopad 30, 20159 r Tak pridávam pár fotiek Zdravím,jsi s tím předehřevem spokojený?Můžeš mi napsat víc informací? Díky moc Venca
Prosinec 2, 20159 r Mám objednáno od DEFA, pokud dorazí do pátku tak o víkendu namontuji (ale 2.0 TDI) www.defa.com
Prosinec 2, 20159 r Nazdar Venco s tym predohrevom som spokojny len este keby pri robote kde pracujem bola moznost zapojit to do siete bolo by to fajn odporucam
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.