Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Caw,

 

Fabia I Najeto 162 000km. 1.4 16V, r.v. 2006

 

Řízení mi během dvou let trochu zatuhlo. Přijde mi jako kdyby posilovač běžel na cca 70% svého výkonu. K tomuto "zatuhnutí" došlo postupně, takže jsem si toho ani nevšiml, ale nedávno jsem jel s jinou Fabií a Romsterem a teprve jsem si to uvědomil.

 

Kontroloval jsem hydraulický olej pod baterkou a trochu jsem dolil. Po nastartování šel volant krásně z lehka, ale po pár dnech jde řízení opět ztuha.

 

Není to nic hrozného, ale oproti plně fungujícímu posilovači je to docela rozdíl.

 

Dočetl jsem se, že by to mohla způsobovat i stará baterka. Ta je původní a když auto stojí pod nulou tři dny tak už má co dělat aby nastartovala.

 

Omlouvám se za nové vlákno, ale našel jsem tady závady, kdy servo přestane fungovat, ale nic poddobné mojí závadě jsem nenašel.

Děkuji

 

 

Tak zkus baterku dobít. Či zkusit jinou. Dělá to nějáké divné zvuky při otáčení kol? Neboural jsi s fábkou? Nemáš mokrou manžetu od oleje?

  • 2 měsíce později...

Taky se tu píše že by to mohl dělat snímač úhlu natočení volantu. jestli je K.O. nebo je v něm vlhkost tak nefunguje a posilovač jede na "nouzový režim" kde se snižuje účinnost a nad nějakou rychlost není už ůčinný vůbec. zkus ho odpojit jestli se nic nezmění bude to on.

odpojuje se přímo na čerpadle posilovače, přístup je tam tak že vyndáš PL mlhovku a za ni uvidíš čerpadlo a z něj 3 zásuvky s káblema ten k tomu snímači je ten nejvic napravo když stojíš čelem k autu. tady ten povytaženej 4177_Servo_1.jpg

  • 6 měsíců později...

Chlapi, prosím Vás, dneska se mi stalo něco podobného jak se stalo Deawonovi s tím rozdílem, že mi posilovač přestal fungovat z ničeho nic. Prostě sem jel asi 50 km na návštěvu a když jsem jel domů, tak šlo řízení ztuha a zdálo se mi, že při točení do zatáček jsem slyšel nějaký divný zvuky. Čím bych měl začít co zkontrolovat? Děkuji za případnouá pomoc.

napojením na diagnostiku ..

hned zítra se na to podívám, protože mám venku baterku

Tak dnes jsem se podíval blíže na to řízení. Zjistil sem, že bylo málo oleje v nádobce. A co je horší teče olej kolem manžety vlevo.

Upraveno od slavka

riadenie KO ... :( ...takže ťa čaká repas,alebo nové

Upraveno od libero

Tak po návštěvě  v servise byl vynesen ortel. Řízení na výměnu! Akurát přemýšli jestli stačí dát novou převodovku nedo celý hřeben. Chci se zeptat má jízda bez posilovače nějaký vliv na spotřebu nebo na bezpečnost? A jestli mám vyndat pojistku od čerpadla, když tam nebudu mít olej.

  • 1 měsíc později...

Caute, chtěl bych se zeptat jak zkontrolovat hladinu oleje v servu. Po precteni mnoha for jsem zjistil ze vicko je pod baterkou jenze se k nemu nemuzu dostat. Po vyndani baterie to vypada ze bych mustel sundat plastovy kryt vzduchoveho filtru abych vyndal kryt baterie a dostal se k vicku. Neni nejaky rychlejsi zpusob?

 

Dekuji

Jednoduchši nie je len ten ako pišeš.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.