Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Ahoj, kde jsi našel na AQW motor mechanicky řízenou klapku? Můžeš prosím poslat odkaz? Děkuji.

Ony ty naše MPIčka jsou žravý od přírody :) ale někdy, když člověk chce dá se s tím jet krásně a za levno.. tu spotřebu ovlivňují jak pneu, tak teplota a spuštěný komponenty jako právě ty větráky, to si zkus při vypnutým motoru, ale zapnutým klíčku jestli to fouká i na nule.. přezuj na letní, už je čas. Já by měl vlastně taky..:D

 

Pokud jde o kód motoru, přesněji ti to poví DP, tam to snad lze také dohledat. 

  • 1 měsíc později...

Studený 1.4MPI AQW poškubává na 1ku a 2ku (spíš jak má díru - nereaguje na plyn), ale jak se ohřeje tak to zmizí. Čím to může být??? Svíčky nové, filtry také.

Upraveno od kačer

jestli poškubává když jedeš krokem se studeným motorem, tak je to normální...

  • 3 týdny později...

jestli poškubává když jedeš krokem se studeným motorem, tak je to normální...

Ne ne po nastartování má tendenci chcípnout jako když má dojít benzín, teplý je to vpohodě!!!

Diagnostika hlasi nejaku chybu??

zkus základy, svíčky, filtry, škrtící klapku...  možná sonda, nevím...

  • 1 měsíc později...

Zdar chlapi. Mám asi stejný problém. Mám taky motor s el. klapkou. Vyměnili jsme všechny filtry (olej, palivo, kabina, vzduch..), je přebroušená hlava, nové těsnění, atd, atd..nový termostat, snad i snímač na vačce, zkontrolovaný komplet výfuk vč katu, lambdy ok, nová zapalovací cívka, nové svíce, nové rozvody, nový chladič.... a ta sviňa furt nejede a žere i trávu kolem cesty! Diag. nepíše žádnou chybu, vše je jak má...nebo spíš jak by mělo být..palivové čerpadlo tlačí dobře, ve válcích jsou prý tlaky taky ok... Už jsme pomalu v koncích..

Auto má tak poloviční výkon, kolem 2500 ot. pocukává a hrozně to žere, kolem 10l/100km... Napadá vás něco? Já bych řekl, že co se dalo vyměnit, jsme vyměnili :D

Ahoj,sakra tak čtu že jsi poskládal z nových dílů vlastně celé auto! To se mi ani nechce věřit že to nejede. Kdo ti dělal rozvody? Byl to člověk znalý? A co startovaní?

Rozvody dělal zkušený klučina, dělal to už milionkrát..dělá hlavně motory, tak to má v malíku...ale jsme z toho fakt už v pasti.. Startování v pohodě.. :(

Vstřiky? ŘJ motoru? Pedál plynu?

 

To jediné ještě není vyměněné :kol-32:

 

Začínám si víc a víc vážit svého neproblémového auta :kol-47:

Upraveno od Combi2002

To by napsala diag ne? Teda kromě asi pedálu... :( 

Kvůli pedálu by to nežralo 10l/100km.

 

Spotřeba = je řízení vstřikování + palivo. 

 

Na klapce je snímač tlaku, je ok? Netěsnost a přisávání falešného vzduchu?

 

Neprotékají vstřiky? Spotřebu ukazuje palubák? Máš spotřebu spočítanou od tankování k tankování? Jinak opravdu netuším. 

 

Já mám najeto 231 000 km a jezdím za průměr cca7,2 - 7,5l s climatronicem, v podstatě mám klimu zapnutou neustále. Bez ní mi to jezdilo za 6,5l.

 

Elektronická klapka původní, zapalovací lišta původní, lambda 2x původní, palivové čerpadlo původní, vstřiky původní.

 

Dělané těsnění pod hlavou 2x a repas halvy, rozvody 1x. Jinak klasická údžba, destičky, kotouče, olej, filtry a spousta dodělaný elektriky včetně celé klimy. A teď ještě bude výměna oleje v převodovce.

Hele já nejsem žádnej expert a ani netuším, čím by to mohlo být, ale potom co si všechno vyměnil, mě napadá taky pouze již vyměnit mechanika :), ale samozřejmě ho neznám, tak není fér urážet jeho práci. Rozhodně ale stojí za to, zkusit někoho jiného, popsat celý příběh a pak se uvidí. Přece nemůžeš vyměnit všechno v autě a nevyřešit problém...

Jasně, taky mě to napadlo :D Ale ten klučina se mi stará o všechny auta a vždycky super... Ale asi zkusím tentokrát jiný pohled..fakt je tam skoro všechno nové a furt to nejede... :(

Je to zapeklitá závada teda,není to vždy pravidlem,ale jak je diagnostika v pohodě,tak bych se pídil po mech. závadě. Já měl třeba v hodně dávné minulosti střelené těsnění pod sacím potrubím na feldě a potrápilo to 2 automechaniky! Taky se vše vyměnilo,tlaky motoru OK a ne a ne motor normálně jet. kolikrát to je vážně jen blbost.

Ještě to celé prolezu, každou škvíru.. Po rozvodech to sice jede trochu líp, ale pořád tam těch 50kw prostě není... Když to porovnám s feldou 50kw, tak je rozdíl znatelný :(

Takže..ještě jsem vyměnil těsnění pod klapkou i nad ní a jede to zase o trochu líp...asi to vezmu na brzdu, jestli od těch 50kw nečekám příliš :D

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.