Přejít na obsah

Garanční, servisní prohlídky


Sanek81

Doporučené příspěvky

Nemáte někdo zkušenost s informací ohledně servisního intervalu Octavia III, 1.6 TDI, 77kW, r.v. 2014, QI6. ???

Při nákupu vozu mi bylo sděleno, že se "uvidíme" v servisu až po 30.000 km, nebo 2 roky (co nastane dřív). Nyní se mi rozsvítil na displeji "servis za 14 dní", což mi vychází přesně na jeden rok (ačkoliv bylo deklarováno roky dva). V uplynulém roce má auto i velmi málo najeto cca 9.000 km. Takže není splněna ani jedna z variant. 

Díky za odpověď. 

Editováno: , autor: ooctavia
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm. Tak do servisu asi budu muset zajet. Měl jsem v úmyslu zkusit ruční reset, protože se mi to zdálo velmi velmi brzy (méně než polovina uváděného intervalu). Reset viz. 

Nicméně jsem byl zvyklý na výměny u předchozí O1 1.9 TDI, 66kW, tam to dříve než za dva roky nebliklo, a to bez ohledu na krátké či dlouhé trasy. 

Nicméně děkuji za info a do budoucna (dotaz) - v kolika budu muset servisovat??. Rok nebo dva?  Díky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky kolegové, za vaše reakce. Zítra zajedu do Škodovky, kde jsem to koupil. Také si osobně myslím, že tak velké zkrácení na jeden rok je z toho důvodu, že je to špatně nastaveno. Uvidím, jak pořídím a dám vědět. Snad to nebudou svádět na to, že to tak má být, nebo že za to může nastavení z výroby, s cílem dobře zaplacené výměny oleje! 

Díky wiewer a Aleš_BX :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, moc díky. Mám jen tu elektronickou servisku, tzn. že žádnou. Moje serviska je jen takový dvoulist s nalepeným štítkem, do kterého se mají zakládat tištěné protokoly o servisní prohlídce ze servisu. V servisu to mají vést už jen elektronicky a po kontrole posílat do centrální evidence. To z důvodu falšování servisních knížek. Tak mi to bylo při nákupu vozu řečeno. Nicméně - na štítku mám uvedeno QI6 a dle návodu se má jednat o proměnlivé intrvaly. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to QI6. Proměnlivé intervaly. Všechno to nyní nasvědčuje na tohto prodejce. Neboť to, co mi hlásí ten maxidot konkrétní servis (denně to odpočítává jeden den), tak to přesně vychází na den, kdy mi volal prodejce, že jim dorazilo auto a mám se na něj přijít podívat. Ověřil jsem si to v loňksém kalendáři a sedí to přesně na den. Kdyby to mělo být nakódováno z výroby, tak by to bylo o necelý týden dřív. 

Jsem na ně zvědav, jakou budou mít vůli to řešit. V servisu vyměnit, a já zaplatit, je přeci jednoduší! No uvidíme... Každopádně díky vám všem octavianům za cenné rady a dám vědět! :-)

(Kdybyste měli ještě nějaký tip, napiště, budu rád!)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Popravdě, taky z tohto nejsem moc moudrej. Na skoda-auto.cz jsem samozřejmě koukal. Jsou tam popsány ty intervaly dle označení.

http://www.skoda-auto.cz/SiteCollectionDocuments/skoda-auto/mam-vuz-skoda/servisni-intervaly/servisni-intervaly-octavia-new.pdf

Já mám QI6. Je tam jakési min. a max. Zároveň je tam uvedeno první servisní prohlídka s možností výměny oleje první 30.000 km / 2 roky a další 30.000 km / 1 rok. Znamená to tedy, že po první výměně již dva roky neplatí a bude se muset každý rok? 

Celkem mě to zaskočilo, neboť při koupi mi bylo deklarováno dva roky nebo 30 tis. km - co nastane dřív. 

Editováno: , autor: ooctavia
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vyřešeno. Ve škodovce (u prodejce) nakonec uznali, že to bylo špantě nastaveno u nich - prodejcem. Měl jsem tam dvojí nastavení = servisní interval, ten byl ok, nastaven na proměnlivé intervaly na dva roky; a interval pro výměnu oleje, ten byl chybně nastaven na jeden rok, na pevný interval. Dali to na diagnostiku a nastavili to správně. 

Ale byla to ze začátku celkem fuška, neboť se docela škubali než to napojili, říkali, že je to správně, že to tak má být, že proměnlivé intervaly můžou znamenat i třeba jen rok a půl, apod. Obstál až argument, že to by mi nevadilo, když to bude dřív, ale když to vychází přesně na den, kdy to bylo prvotně nastaveno, tak se to jeví, že se jedná o pevný intrval. A nakonec to tak skuteně bylo. 

Takž díky všem za tipy a za rady, zejména směrem k Aleš_BX a wiewer, tam to bylo skutečně trefa do černého! Dík :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Servis po 2 letech, 1 4 TSI

materiál:

  • olej - 2.780,-
  • filtr olejový - 184,10,-
  • šroub - 52,70,-
  • pylový filtr - 555,30,-
  • drobný a pomocný materiál - 67,80,-

práce:

  • prohlídka s výměnou oleje - 634,50,-
  • filtr pylový vyměnit - 70,50,-
  • světlomet seřízení - 141,-

cena celkem: 5.430,36,-

Děláno v Porsche Brno

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem měnil olej a řešil několik věcí v rámci garance:

 

Práce (sleva 20%):

servis výměny oleje (pevný) - 299,52 Kč

výměna kol na letní - 199,68 Kč

ztlumení sound generátoru - 99,84 Kč

 

Materiál (sleva 10%):

zátka šroubová - 66,87 Kč

olejový filtr - 226,71 Kč

olej Shell Helix 5W30 Longlife - 3.027,15 Kč

drobný a pomocný materiál - 11,98 Kč

 

Celkem s DPH 4.757 Kč

 

Servisováno v domovském servise Auto Opat Praha po ujetí 3.500 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, chtěl jsem měnit v 5.000 km, ale jelikož jsem jel přehodit kola na letňáky, tak jsem řekl ať to udělají hned.

 

Důvod je jednoduchý, při zajetí (alespoň 2.000 km, kdy si sedají součástky) se do oleje dostává nejvíce bordelu, proto je dle mého (a nejen mého) lepší vyměnit. Auto si tentokrát chci nechat delší dobu, tak mu chci dát co nejlepší péči. Jinak těch 3.500 km jsem najezdil doopravdy za necelý měsíc, v průměru najedu kolem 40.000 km za rok.

 

Jinak další serviska v 30.000 km (takže zatím olej longlife) a pak plánuji přejít na kratší interval (15.000 km/1 rok) bez oleje longlife. Přeci jen se s tím RS pouze neplížím jak hlemýžď a jezdim i dost ve městě.

Editováno: , autor: Vilém Matyáš
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pristi tyden me (se spatnymi zkusenostmi se servisy obecne) ceka garancka a chci si na auto rovnou pockat - nejlepe primo v garazi. Hlavni duvod - predevsim neduvera. V minulosti me svereni motorky do autorizovanyho servisu malem stalo zivot. Od te doby jsem si na motorce a aute delal vse sam a navic s radosti. Ted at chci - nechci musim auto sverit opet servisu, takze chci byt u toto. Je tu taky nekdo takovej blazen a resil to se servisem? Nejlepe z Brna :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...