Červenec 17, 201411 r Aha, měl jsem za to, že to je jeden kus.. díky za info a foto Teď už jen doufat, že při rozebírání nic neulomím a po nabarvení a opětovném složení bude vše držet jak má Upraveno Červenec 17, 201411 r od Allister
Červenec 17, 201411 r neni neni,... bylo by to slozity na vyrobu udelat takove logo pri rozebirani pozor, pacicky rady praskaji
Srpen 27, 201411 r Tak už i ti levnější výrobci něco vymysleli: https://tatechnix.cz/48563-vyskove-stavitelny-podvozek-vw-golf-7-au-4251016793240.html ( je to stejný podvozek ) Upraveno Prosinec 4, 20186 r od Martinro
Červenec 10, 201510 r Máte někdo zkušenosti se sportovními stabilizatory? jak se auto chová po instalaci? lepší ovladatelnost? min se naklání? neztvrdne?
Srpen 19, 201510 r A takto vypada Octava po znizeni pruzinami Eibach Pro Kit,mimochodom v Nemecku,Holandsku/u nich na skodafore som sa mimochodom inspiroval/,Rakusku sa jedna o original Skoda prislusenstvo,ktore je kryte zarukou SA,ale u nas a u Vas v CZ samozrejme u dealerov neznama polozka,aj ked som im dodal oficialne objednavkove cislo.Objednal som si a spravnost pruzin pre moju motorizaciu konzultoval priamo v Nemeckom Eibachu,kde boli mimochodom velmi ustretovy.Cena cca 250 eur s montazou a samozrejme geometriou je prima cena.S vysledkom som osobne velmi spokojny.Vzhlad bez debaty,konecne Octava aj trochu jazdi,zbytocne sa nenaklana,neutapa sa pri brzdeni,celkovo je z nej uplne ine,lepsie jazdiace a ovladatelnejsie auto.Komfort vdaka progresivnej charakteristike ozaj slusne zachovany,rozdiel postrehnutelny iba ozaj na nekvalitnej ceste.Trosku diskomfort pri parkovani,lebo cufak je uz hodne nizko,resp. su limitujuce tie deflektory vpredu pod naraznikom a treba davat ozaj pozor.Nevadi,vacsinou aj tak parkujem zadkom,alebo pozdlzne.Rezultat pred a po. Upraveno Srpen 19, 201510 r od Patrik1971
Srpen 19, 201510 r Máš to pěkný. O kolik je to od originálu cm? 4cm? Takhle jsem měl nebožku a moc spokojenej parchant jsem byl.:-)
Srpen 20, 201510 r Zadok cca 30mm,predok cca30- 40mm.Skoda,ze som to nezmeral,kolko to bolo v serii.Takto to pisu na stranke Eibachu.
Srpen 20, 201510 r Do znizenia v uvedenych 30-40 mm je to vzdy v poriadku aj pri ostatnych seriovych dieloch.Pri extremoch od 40 vyssie sa uz odporuca vymena aj tlmicov. Mam s tym osobnu 10 rocnu skusenost u inej znacky.Mal som to pocas nich na 4 novych autach a uplne bezproblemov a vzdy kryte plnou zarukou od vyrobcu auta. Momentalne som to mal moznost porovnat aj s octaviou combi 3 generacia,ktora ma sportovy podvozok/tlmice+pruziny/ priamo z fabriky.Bola neskutocne uskakana a aj jej majitel po prevezeni skonstatoval,ze v kombinacii s Eibachom na mojej to je ovela kludnejsie,sportovejsie a istejsie.Ak je moznost,treba sa niekedy zviest s takouto upravou.
Květen 20, 20169 r Nemaju tie pruziny Eibach viac alternativ co sa tyka cm znizenia? Pisalo sa tu, ze znizenie bolo tak 3-4 cm...Konkretne by som chcel trochu menej znizit, tak o cca 2 cm by mi stacilo...Ale na 1,6 TDI akosi take neviem najst...len na RS... Upraveno Květen 20, 20169 r od tecki
Červen 1, 20169 r Je pro kit cca 30-40mm a sportline 40-50mm. http://web2.carparts-cat.com/default.aspx?230=1&36=0&35=2299&32=58760&34=0,2047566&14=4&10=04798F69E8AF4EF08C345892A13C38D6279004&12=130 Upraveno Červen 1, 20169 r od Patrik1971
Březen 28, 20187 r Riesim znizenie OIII FL na uroven RS245, cize -14 mm. Viete mi prosim niekto zistit ake pruziny su instalovane v RS245? Ten vyskovy rozdiel je dany len pruzinami? Vdaka
Březen 29, 20187 r Zjišťoval jsem snížení o3 v Brně u Carteku, zastoupení Eibach. Napsali mi,že stačí pro kit o 3 až 4 cm a jen pružiny. Výměna a geometrie včetně pružin kolem 8000,Kč.
Březen 30, 20187 r Dakujem za odpovede. Eibach Pro-Kit je najjednoduchsie riesenie, avsak obavam sa uplnej straty komfortu, kedze bude auto stat o tyzden na 19" X-Trem 225/35 kolesach. Uvidim ako to bude vyzerat zatial bez znizenia.
Duben 1, 20187 r Já nepsal cenu pružin, ale komplet výměna, pružiny a geometrie. To na zboží nenajdeš. Jinak ok nevšiml jsem si ,že se jedná o origo podvozek 245.
Duben 1, 20187 r Muzu se zeptat, jak presne by ste chteli naroubovat pruziny z RS na zadni napravu do vykonu 110kw....? Jinak samozrejme staci pouze pruziny, je to komfortnejsi nez sportovni tlumice. Mam KW uz skoro 90.000km
Duben 1, 20187 r před 8 hodinami, Strabag napsal: Muzu se zeptat, jak presne by ste chteli naroubovat pruziny z RS na zadni napravu do vykonu 110kw....? Jinak samozrejme staci pouze pruziny, je to komfortnejsi nez sportovni tlumice. Mam KW uz skoro 90.000km 90t je uz hezka porce. ty s takovym najezdem si musel zkusit uz hodne silnic ne? Ja premyslim o ST pruzinach na Fabku -30/-30, ale mam porad obavy z jizdniho komfortu, ale vsichni co to maji tak rikaj ze dobry. tak to risknu. v http://www.rsr-performance.cz/ koupim pruziny a v TMcar (jejich partnersky servis) udelam vymenu. Upraveno Duben 1, 20187 r od moralles
Duben 1, 20187 r Kw + 19leto a 18zima. Me to vyhovuje, ale kdyz nekoho vezu, rikaji, ze to je tvrde..
Září 19, 20186 r Zdravím, Vlastním OC3 FL 1.4 TSI 110kw 6M 2018 a už od prvního dne nadávám kudy chodím na originální podvozek a nastavení tlumičů u mého auta. Nemůžu si pomoc ,ale tohle je fakt tragédie . Zadní náprava s kombinací tlumičů odladěných evidentně na komfort který mají zásadní vliv na chování a jízdní vlastnosti jsou dle mého pohledu opravdu trestuhodné a dělá to s auta po stránce podvozku křáp. Škoda chtěla ušetřit za každou cenu a proto je vlečná náprava pro motorizace do 110kw. Při svižné jízdě po dálnici i mimo ní auto prostě evidentně plave a je nestabilní. Osobně si myslím ,že za to může naladění zadních tlumičů které prošli změnou charakteristiky o proti předchozím ročníku z důvodu nespokojenosti zákazníku kvůli tvrdosti ....bouchání atd.... Na dálnici při svižné jízdě je cítit, že to celé začne hlavně v zadní části vozu a to u tlumičů ,která to přenáší pak i na přední tlumiče ,protože nejsou schopny s kombinací nápravy auto uklidnit a výsledek je ,že se auto chová nestabilně. V utažených zatáčkách i na překrásném povrchu mám pocit jak když zadní tlumič od půlky víc povolí při zatížení místo toho ,aby to bylo naopak. Nikdy by mě teda upřímně nenapadlo ,že mě to bude u nového auta nutit zasahovat do podvozku, ale bohužel to vnímám i při běžné jízdě. Proto se rozhoduji co s tím . . . . . . Vyměnit jen tlumiče se sportovní charakteristikou ? Vyměnit pružiny ? nebo obojí ? Dát kompletní originální sportovní podvozek od škody ? Zatím jsem naklonění pro první variantu a to sportovní tlumič Bilstein. Prosím o zkušenosti popřípadě rady ,návrhy ,doporučení atd . Třeba to tady někdo řešil s úspěchem a spokojeností u auta pro běžné použití. Předem všem děkuji.
Listopad 19, 20186 r V 17. 7. 2014 na 1:42, Hravec napsal: to jsou takové tak trochu něměcké úlety, ale co se mi líbí jsou ty oranžové blinkry na té bílé RS Nevíte někdo co to mají. Jen fólie?
Prosinec 29, 20186 r Samozřejmě že velikost kol zásadně ovlivňuje i chování tlumičů. Většina automobilek to ale neřeší když je rozpětí třeba od 16R do 18R.
Prosinec 30, 20186 r Jasně rozpětí v techničáku, ale myslel jsem, když si objednám z výroby auto na 18R tak má z fabriky jiný tlumiče než pokud by bylo na 16R. Nebo ne? Takže pokud např. koupim auto na R16 a chci na léto R18 neměl bych teda měnit správně i tlumiče?
Prosinec 31, 20186 r Až také vymoženosti automobilky nerobia,pokiaľ je auto zo štandardným podvozkom a má homologované napr.16,17,18 tak je to vždy na rovnakých tlmičoch A ináč Všetkým prajem veselý Silvester a v roku 2019 veľa zdravia a veľa šťastných kilometrov .. Upraveno Prosinec 31, 20186 r od marian.marcin
Leden 2, 20196 r No, ono těch "vymožeností" je docela dost. V souvislosti s chováním podvozku pátrám po tlumičích a pružinách jsem se díval, jak je to s podvozkem. Vyskytuje hned několik dimenzí: a) standardní podvozek b) zvýšený pro špatné cesty c) snížený sportovní/greenline d) DCC V závislosti na tom jsou jiné pružiny a/nebo tlumiče. Logicky pro různou výšku podvozku jsou vždy jiné pružiny, ale mohou být přitom shodné tlumiče. Případně je rozdílné obojí. Dál se jednotlivé prvky mohou lišit podle hmotnosti daného auta. Konkrétně u mého SIII to výsledně vypadá takhle: Přední tlumič - jeden parametr (typ podvozku) Přední pružina - jeden parametr (váhová třída, mnoho variant) Zadní tlumič - jeden parametr (typ podvozku) Zadní pružina - dva parametry (typ podvozku a váhová třída, celkově mnoho variant) Ale liší se podle podvozku taky další díly - dorazy, stabilizátory apod. Jestli do parametrů vstupují při výrobě i objednané velikosti kol, to nevím.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.